اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (نوآوری های امام خمینی در نظریه پردازی و رهبری انقلاب )

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (نوآوری های امام خمینی در نظریه پردازی و رهبری انقلاب ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران
نوآوری های امام خمینی در نظریه پردازی و رهبری انقلاب

فایل word قابل ویرایش

هنر مدیریت و رهبری در آینه شفاف نوآوری نمایان می شود و در فرایند تحلیل ذهنی، ایده پردازی و تولید فکر خود را نشان می دهد. عینیت و ماندگاری ایده ها و نظریه های مدیران موفق بدون گذر از مسیر خلاقیت فکری و توانمندی ذهنی میسر نیست. این فرایند تحول زا با بدعت، تحجّر، جمود و روزمرّه گی و سطحی نگری یا عوام زدگی و فرافکنی رابطه معکوس دارد. هرچه شایستگی و لیاقت و خلاقیت در مدیران فزونی یابد، شناخت نقاط قوت و ضعف دقیق تر و راه کارهای برون رفت از مشکلات و دستیابی به شرایط مطلوب آسان تر است.

 در فرهنگ نامه ها »نوآوری« از واژه هایی است که کمتر درباره آن تعریف جامعی ارائه شده و بیشتر آن را با واژه های »نظریه جدید«، »ابداع« و »ابتکار« همطراز و مترادف ساخته اند.(ر. ک. فرهنگ جامع مدیریت، گروه نویسندگان، دانشگاه علامه طباطبایی، 1383 و نیز لغت نامه دهخدا، ذیل واژه نوآوری)

 در ظلمات رژیم ستمشاهی خورشید درخشان رهبری دینی و الهی از افق انقلاب اسلامی طلوع کرد و جهان اسلام نظاره گر ظهور رادمردی شد که نوآوری در کنار دیگر صفات عالی مدیریتی در شخصیت جامع او گرد هم آمده بود.

تعداد صفحات : 11 صفحه

نوع فایل : word (قابل ویرایش )


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق آماده درس انقلاب اسلامی ایران (نوآوری های امام خمینی در نظریه پردازی و رهبری انقلاب )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد