اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه نفت

اختصاصی از اینو دیدی پایان نامه نفت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل: WORD قابل ویرایش

تعدادصفحات:97

چکیده:

  سعی شده است پروژه IPR به عنوان یک مرجع مفید برای استفاده دانشجویان دوره لیسانس مهندسی ارائه گردد .این نوشتار طیف گسترده ای از مسایل Chocke  performer,wellbore  performance,Inflow  performance  Ralation  ship به هرحال تاکید بیشتر بر روی این سه موضوع بوده است که دراین پروژه به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

فصل اول و دوم این پروژه به  طور کامل به توضیح IPRچاههای نفتی وگازی پرداخته، که به گزیده ای از این مطالب می پردازیم.

توانایی تولید یک چاه را شاخص تولید می گویند که با PI یا jنمایش داده می شود و به صورت کل دبی تولیدی به اختلاف فشار نمایش داده می شود. بعد از آن چاه با تثبیت فشار ته چاهی با یک دبی ثابت تولید می کند. لازم به ذکر است کهPIاندازه گیری شده تنها پتانسیل توان تولید چاه را وقتی که درحالت شبه پایدار تولید می کند را نشان می دهدو. ازطرفی میزان تولید چاه دبی بستگی به فشار ته چاه دارد.میزان تولید تابعی از فشار جریانی ته چاه q=q(pwf)را TPRمی گویند.

در فصل سوم قابلیت انتقال نفت از ستون چاه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. دریک ستون چاه،سرعت تولید نفت به پارامترهای نظیر فشار سرچاه،عملکرد جریان تولید بستگی دارد. نفت        می تواند از لوله های مغزی ولوله جداری ویا هردو فرایند در یک چاه نفت برحسب آن که کدام یک مسیر بهتر باسد تولید شود.

نهایتا در فصل آخر به کاهنده های سرچاه می رسیم که برای محدود کردن سرعتهای تولید به دلیل تنظیم ومحافظت از تجهیزات سطحی بر روی سطح چاه نصب می شود.

امید است مطالب ارائه شده دراین پروژه برای استفاده دانشجویان و یا علاقمندان به مطالعه در زمینه مهندسی نفت مفید واقع گردد وهمچنین این مطالب بتواند راهنما و زمینه ساز برای کسانی که قصد دارند در این زمینه دراین مسیر را دارند قرار گیرد.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه نفت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد