اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه دانشجویی کامل رشته نرم افزار - همراه با مستندات و نمودار های UML

اختصاصی از اینو دیدی پروژه دانشجویی کامل رشته نرم افزار - همراه با مستندات و نمودار های UML دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سیستم طراحی شده است نرم افزای برای ثبت سوابق و وضعیت زندانیان با امکان گزارش گیری می باشد که به وسیله این نرم افزار می توان خواسته های اساسی مسئولین یک زندان را برای دریافت اطلاعات بروز و کامل زندانیان برآورده کرد. تحلیل و مستند سازی این سیستم با زبان مدلسازی UML و ابزار Microsoft Visio انجام شده و با زبان برنامه نویسی سی شارپ و پایگاه داده  sql server و با ابزار طراحی گزارشات Crystal Reports   پیاده سازی شده است که در ادامه به تشریح  آنها می پردازیم.

 

در سیستم سوابق زندانیان بعد از اینکه کاربر وارد سیستم شد می تواند اطلاعاتی مربوط به زندانیان  را مشاهده ثبت و جستجو و ویرایش و حذف کند. نرم افزار دارای دو فرم اصلی می باشد که فرم اول اطلاعات اصلی و مشخصات شناسنامه ای زندانی را دریافت می کند و در فرم بعدی می توانیم اطلاعاتی در مورد سوابق زندانی اعم از نوع اتهام و میزان محکومیت و دیه و یا مرخصی و غیبت و انتقال مشاهده و درج و حذف نماییم و نیز امکان چاپ اطلاعات مربوط به مشخصات و سوابق زندانی وجود دارد .

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه دانشجویی کامل رشته نرم افزار - همراه با مستندات و نمودار های UML
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد