اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نمونه کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته

اختصاصی از اینو دیدی نمونه کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نمونه کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته


نمونه کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته

 

 

 

 

 

 

 

 

نمونه کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته فایل word قابل ویرایش در 41 صفحه مطابق با فرمت ابلاغ شده

پروژه ی حاصل توسط تیمی از دانشجو معلمان برتر دانشگاه فرهنگیان و بسیار دقیق تهیه و تنظیم گشته سپس توسط نرم افزار ویراستار، به طور دقیق ویرایش شده است.و طبق آخرین تغییر و تحولات ساختار پروژه نوشته شده است. و آماده پرینت می باشد.

این فایل توسط فرهنگیان ارائه شده و نمونه دیگری ندارد و عرضه آن به غیر از فروشگاه به هر نحوی غیر قانونی می باشد.

 

چکیده:

یک معلم موفق کسی است که هیچ وقت از مطالعه وآموزش در ابعاد گوناگون دست نکشد و همیشه در حال دانش افزایی برای آموختن علم وتجربه جدید باشد تا بتواند باعلم روز خود راوفق دهد ومشکلی برای یاد دادن وتربیت نداشته باشد .پس شغل معلمی ثقیل ووظیفه ای ارزشمند است باید خوب خود را مهیای این خدمت کنیم.

بی تردید یکی از بهترین لحظات عمر آدمی زمان اشتغال وی به علم آموزی و کسب دانش می باشد. تک تک این لحظات برای هر فرد جویای علم لحظه ای خاطره انگیز و به یاد ماندنی میباشد لذا اینجانب نیز مانند بسیاری از افراد سعی بر برداشتن گوشه ای از خاطرات خود داشته و از تحصیل اولیه خود تا دوران کنونی تحصیل با دیدی منتقدانه به عرصه ی نقد و بررسی گذاشته و امیدوارم این مجموعه علاوه بر کسب تجربه، زمینه را برای صعود به قله های رفیع آموزش مطلوب و احسن برای فرزندان ایران عزیز در بر داشته باشد.

موضوعات مطرح شده در این پروژه شامل سه بخش اصلی است که بخش اول آن مربوط به شرح تجارب تحصیلی دوره آموزشی،بخش دوم در باره ی آنچه در دوران دانشجویی آموخته ام که شامل محتوای تمام واحد های پاس شده ،کارورزی روش تدریس اساتید وتکنولوژی های جدید درآموزش و در بخش سوم هم به آرمانهای معلمی و معلمی کردن پرداخته شده است.

کلید واژه:مدرسه،معلم ،دانش آموز،تحصیل، دانشگاه ،استاد ،درس



مقدمه
فصل اول :تجارب مقدماتی
شرح تجارب تحصیلی (در دوران دانشگاه)
تجارب زیسته
آنچه در ابتدادر باره فضای تربیت معلم متصور بودم
تحلیل رخداد های واقع شده در فرایند تحصیل
دانش ارائه شده
دانش مورد قبول
فصل دوم:تشریح معلمی کردن خود در آینده
اصول و نظریه های مبنایی برای معلمی کردن
آرمان های معلمی کردن
فصل سوم :تعهدات حرفه ای دانشجو معلم
نتیجه گیری
منابع


دانلود با لینک مستقیم


نمونه کارنمای معلمی رشته علوم تربیتی دوره کارشناسی پیوسته

تحقیق تأثیر سازنده اینترنت بر اخلاق کاربران 17 ص - ورد

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق تأثیر سازنده اینترنت بر اخلاق کاربران 17 ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق تأثیر سازنده اینترنت بر اخلاق کاربران 17 ص - ورد


تحقیق تأثیر سازنده اینترنت بر اخلاق کاربران 17 ص - ورد

چکیده

در این مقاله به تأثیرات مثبت اینترنت بر اخلاق کاربران پرداخته شده است. دیدگاه اتخاذ شده در این مقاله مبتنی بر قابلیت‌هایی است که به صورت بالقوه در اینترنت وجود دارد و می‌تواند سبب تسهیل ارتباطات جهانی میان انسان‌ها، از میان برداشتن تبعیض‌ها در دستیابی به اطلاعات و در نهایت ایجاد جامعه اطلاعاتی جهانی شود. از نظر نویسندگان این مقاله اینترنت علیرغم چهره فناوری‌محور خود می‌تواند پدید آورنده فضایی باشد که در آن اخلاق و روابط اجتماعی افراد تقویت گردد. معمولاً از چنین اخلاقی با عنوان «اخلاق سازنده» یاد می‌شود. استفاده از اینترنت اخلاق خاص خودش را به شیوه‌ای خودکار در کاربرانش به وجود می‌آورد، کاربرانی که در هر لحظه داده یا اطلاعاتی را تولید می‌کنند. از اینرو «اخلاق اینترنتی» جدای از «اخلاق سازنده» نیست. مقاله حاضر با یادآوری امکان همکاری میان اینترنت و انسان به منظور ارتقای روابط انسانی و اصول اخلاقی نگارش یافته است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق تأثیر سازنده اینترنت بر اخلاق کاربران 17 ص - ورد

دانلود مقاله درباره پمپ ها

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله درباره پمپ ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درباره پمپ ها


دانلود مقاله درباره پمپ ها

با توجه به نفوذ روز افزون سیستم های هیدرولیکی در صنایع مختلف وجود پمپ هایی با توان و فشار های مختلف بیش از پیش مورد نیاز است . پمپ به عنوان قلب سیستم هیدرولیک انرژی مکانیکی را که توسط موتورهای الکتریکی، احتراق داخلی و ... تامین می گردد به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند. در واقع پمپ در یک سیکل هیدرولیکی یا نیوماتیکی انرژی سیال را افزایش می دهد تا در مکان مورد نیاز این انرژی افزوده به کار مطلوب تبدیل گردد.

فشار اتمسفر در اثر خلا نسبی بوجود آمده به خاطر عملکرد اجزای مکانیکی پمپ ،  سیال را مجبور به حرکت به سمت مجرای ورودی آن نموده تا توسط پمپ به سایر قسمت های مدار هیدرولیک رانده شود.

حجم روغن پر فشار تحویل داده شده به مدار هیدرولیکی بستگی به ظرفیت پمپ و در نتیجه به حجم جابه جا شده سیال در هر دور و تعداد دور پمپ دارد. ظرفیت پمپ با واحد گالن در دقیقه یا لیتر بر دقیقه بیان می شود.

نکته قابل توجه در در مکش سیال ارتفاع عمودی مجاز پمپ نسبت به سطح آزاد سیال می باشد ، در مورد روغن این ارتفاع نباید بیش از 10 متر باشد زیرا بر اثر بوجود آمدن خلا نسبی اگر ارتفاع بیش از 10 متر باشد روغن جوش آمده و بجای روغن مایع ، بخار روغن وارد پمپ شده و در کار سیکل اختلال بوجود خواهد آورد . اما در مورد ارتفاع خروجی پمپ هیچ محدودیتی وجود ندارد و تنها توان پمپ است که می تواند آن رامعین کند.

 

پمپ ها در صنعت هیدرولیک به دو دسته کلی تقسیم می شوند :

 1- پمپ ها با جا به جایی غیر مثبت ( پمپ های دینامیکی)

 2- پمپ های با جابه جایی مثبت

 

پمپ ها با جا به جایی غیر مثبت : توانایی مقاومت در فشار های بالا را ندارند و به ندرت در صنعت هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا به عنوان انتقال اولیه سیال از نقطه ای به نقطه دیگر بکار گرفته می شوند. بطور کلی این پمپ ها برای سیستم های فشار پایین و جریان بالا که حداکثر ظرفیت فشاری آنها به 250psi    تا3000si   محدود می گردد مناسب است. پمپ های گریز از مرکز (سانتریفوژ) و محوری نمونه کاربردی پمپ های با جابجایی غیر مثبت می باشد.

شامل 16 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درباره پمپ ها

دانلود مقاله فناوری فضایی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله فناوری فضایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله فناوری فضایی


دانلود مقاله فناوری فضایی

صنعت و تکنولوژی هوافضا به علت خصوصیات ویژه و کاربردهای خاص و منحصر به فرد همواره از پراهمیت‌ترین و ارزشمندترین صنایع و فناوری‌ها در جهان بوده است به‌طور معمول پیشرفته‌ترین محصولات و فناوری‌ها ابتدا در این حوزه تولید و یا استفاده شده‌اند فناوری فضایی به‌علت ویژگی‌هایش از فناوری هوایی پیچیده‌تر ودستیابی به آن از لحاظ اقتصادی و نظامی و حتی سیاسی ارزشمند و حائز اهمیت می‌باشد. اما در همین‌جا باید این نکته یادآوری شود که چنین صنعت و فناوری پیشرفته‌ای هزینة بسیار زیادی را هم برای صاحبان خود داشته است که این امر لزوم دقت‌نظر و توجه در تصمیم‌گیری‌های مربوط به این صنعت را چند برابر می‌کند.

فناوری فضا

هر فناوری برای ایجاد و حفظ بقایش نیازمند نیروها و زیرساختهایی می‌باشد که در اجزای تشکیل‌دهندة آن فناوری باید به بلوغ و پویایی دست یابند تا بتوان از هر فناوری استفاده کرده و آن را توسعه داد. استفاده از فضا نیازمند دستیابی به فناوری لازم در سه عرصة مختلف می‌باشد

اول: سیستم پرتاب و هدایت برای دستیابی به موقعیت مورد نظر در فضا

دوم: تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز در فضا مطابق نیاز و کاربرد استفاده کننده

سوم: ایستگاه و پایگاه‌های زمینی پرتاب و کنترل و استفاده از تجهیزات فرستاده شده به فضا.

 

در حال حاضر روش پرتاب منحصراً استفاده از موشک‌ها است و روش‌های دیگر در مراحل تحقیقاتی هستند. وظیفة موشک‌ها عمدتاً حمل تجهیزات و وسایل موردنیاز طبق مأموریت مورد نظر می‌باشند که قسمت اول را تشکیل می‌دهند. قسمت دوم تجهیزات و امکانات موردنیاز در فضا است که شامل تجهیزات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و مخابراتی و تجهیزات مورد نیاز انسان‌ها در صورت حضورشان در فضا خواهد بود و قسمت سوم شامل پایگاه‌ها و ایستگاه‌های زمینی مورد نیاز برای پرتاب است که وظیفة کنترل مسیر پرتاب و فرود، هدایت تجهیزات و ارتباط و استفاده از تجهیزات پرتاب‌شده را نیز بر عهده دارند.

شامل 20 صفحه فایل words قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله فناوری فضایی

عنوان تحقیق: سمبولیسم (نمادگرایی) در اشعار فروغ فرخزاد

اختصاصی از اینو دیدی عنوان تحقیق: سمبولیسم (نمادگرایی) در اشعار فروغ فرخزاد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

عنوان تحقیق: سمبولیسم (نمادگرایی) در اشعار فروغ فرخزاد


عنوان تحقیق: سمبولیسم (نمادگرایی) در اشعار فروغ فرخزاد

 

سمبولیسم (نمادگرایی) در اشعار فروغ فرخزاد

131 صفحه

چکیده:

سمبولیسم یا نمادگرایی مکتبی ادبیهنری است که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در اروپا و آمریکا رواج یافت. این مکتب در حدود سال 1855 م. در "فرانسه" پایه ریزی شد و در سال‌های 1880 تا 1890 به اوج فعالیت خود رسید. برجسته‌ترین فرد این مکتب، "ورلن"(Verlaine) بود که کتاب "شاعران نفرین شده" او زمینه‌های ظهور سمبولیسم را فراهم کرد. گروه سمبولیسم به خاطر رفتارهای افراطی‌شان به گروه "منحط" شهرت یافتند. 

هدف سمبولیسم حل مناقشه بین دنیای مادی ومعنوی است. به همان ترتیب که شاعر سمبولیست زبان شعری را پیش از همه به عنوان بیان نمادین زندگی درونی مورد توجه قرار داد، آن ها نیز از نقاشان می خواستند تا بیانی بصری برای رمز و راز بیابند.

سمبولیست ها شعر را وسیله ای برای بیان عواطف و احساسات شاعر می‌دانستند و می‌کوشیدند به جای ارائه یک پیام فکری اخلاقی، یک وضعیت عاطفی خلق کنندکه در آن از نماد های ظاهری برای بیان این عواطف استفاده شود.

هدف از این تحقیق بررسی نمادگرایی و کاربرد آن در اشعار فروغ فرخزاد و همچنین علل استفاده وی از نماد است.

شرایط خفقان و استبدادی جامعه و هم چنین شرایط زندگی اجتماعی فروغ باعث شد که وی برای اعتراض از وضع موجود و بیان آنچه که در سر دارد، اما توان گفتن را ندارد، به این نوع گرایش شعری تمایل پیدا کند.

کلید واژه ها: نماد، مکتب، سمبولیسم، فروغ فرخزاد


دانلود با لینک مستقیم


عنوان تحقیق: سمبولیسم (نمادگرایی) در اشعار فروغ فرخزاد