اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلودمقاله شرکت صنعتی ایران شرق

اختصاصی از اینو دیدی دانلودمقاله شرکت صنعتی ایران شرق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلودمقاله شرکت صنعتی ایران شرق


دانلودمقاله شرکت صنعتی ایران شرق

مقـدمـه

گروه صنعتی ایران شرق در سال 1356 در شهرستان نیشابور پس از اخذ موافقت اصولی از اداره کل صنایع خراسان، در زمینی به وسعت 30130 مترمربع کار خویش را آغاز نمود.

پس از ایجاد سالن وتهیه ماشین آلات موردنیاز در زمینه تولید بخاری و آبگرمکن نفت سوز موفق گردید پروانه تأسیس خود را از اداره کل صنایع خراسان اخذ نماید و سپس در اردیبهشت ماه سال 62 پس از ثبت شرکت در اداره ثبت اسناد نیشابور با توجه به امکانات خود و فعالیت مؤسسین آن پروانه بهره برداری با ظرفیت تعداد 000/20 دستگاه بخاری و آبگرمکن در سال را کسب نمود. در سال 1369 با تغییراتی که در سیستم داده شد توانست ظرفیت تولید خود را به 000/100 دستگاه بخاری و آبگرمکن در سال افزایش دهد و چون کشور اسلامی ما می رفت که با استفاده از امکانات بیشتر در جهت رفاه هموطنان گامهای مؤثرتری بردارد و استفاده از گاز برای سوخت تولید منطقی تر بود. لذا این شرکت نیز تولیدات خود را به صورت گازسوز برنامه ریزی و ارائه نمود. شرکت ایران شرق نیشابور در طول بیست سال فعالیت و تجربه در زمینه صنایع لوازم خانگی و بهره گیری از بهترین و مجهزترین ماشین آلات، متخصصین و کارکنان باتجربه و ایجاد خطوط مکانیزه توانسته است به تولید انبوه با کیفیت ترین بخاری و آبگرمکنهای گازی و نفتی دست یابد. کوره لعاب شرکت با استفاده از سیستم پیشرفته تشعشعی گامی اساسی در بالا بردن کیفیت قطعات محصول تولید شده داشته بطوریکه توانسته است در بازارهای داخلی و خارجی همواره مطرح باشد از پایبندی به شعار «ایمنی و کیفیت عالی با تولیدات ایران شرق» به کسب رضایت مشتریان بسیاری نائل شده است. امروز عرصه محصولات ایران شرق نیشابور از طریق نمایندگیهای فعال در سرتاسر ایران انجام می پذیرد.

هدف و انگیزه شروع فعالیت

هدف از فعالیت ابتدا با درک نیازهای مردم طبقات ضعیف شروع گردید و به تدریج با ایجاد شغل و بکارگیری کارگران که به طور منفرد بکار اشتغال داشتند و حمایت از تولیدات آنان اقدام به ایجاد مجتمع کنونی گردید.

چند نوع بخاری و چند نوع آبگرمکن تولید می کنید ؟

تولیدات شرکت بخاری گازسوز در شش مدل با ظرفیتهای مختلف و آبگرمکن گازسوز و نفت سوز در چهار مدل با ظرفیتهای مختلف می باشد که با استفاده از ورق آهن و رگلاتور گازی و کاربراتور و نیز یک سری لوازم متفرقه دیگر تولید می شود.

بدیهی است که استفاده از ماشین آلات تراشکاری، انواع پرسهای سبک و سنگین، خم کاری، نقطه جوش، رنگ آمیزی، لعابکاری برای تکمیل نمودن تولیدات ضروری است.

تهیه مواد اولیه: از کجا تهیه می کنید، مشکلات تهیه مواد

قسمی از مواد اولیه که از داخل کشور تهیه می شود، بوسیله ناظرین خرید، خریداری و به انبار شرکت تحویل می گردد و آن قسمت از مواد که می بایستی از خارج وارد شود پس از اخذ موافقت از وزرات صنایع و مرکز تهیه و توزیع و تخصیص ارز صادراتی از طریق انجام گشایش اعتبار به کشور وارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

چه برنامه هایی برای آینده شرکت دارید ؟

برنامه ریزی توسعه وافزایش تولید و نیز تولید آبگرمکن لحظه ای دیوار و پکیچ (شوفاژ) دیواری جزء برنامه های توسعه آینده شرکت می باشد.

وضعیت سیستم بانکها و همکاری آنها با صنعت چگونه است ؟

چنانچه بانکها برای پرداخت تسهیلات به صنایع راههای ساده تری را برنامه ریزی نموده به طوریکه برای وحادهای تولیدی خارج از مرکزاستان سقف اعتباری در نظر گرفته و رؤسای بانکها را برای پرداخت تسهیلات تا سقف مزبور مجاز نمایند که نیاز واحدهای تولیدی بلافاصله پس از درخواست، درمحل رسیدگی و پرداخت شود و از وقفه در محل تولید جلوگیری نماید، بسیار مطلوب خواهد بود. در حال حاضر موافقت با پرداخت تسهیلات در محل انجام نمی شود و پس از درخواست مدتی به طول می انجامد تا در استان مراحل مربوط طی گردیده و گاهاً بیش از 15 روز به طول می انجامد تا موافقت لازم کسب شود و به همین جهت ممکن است در کار تولید وقفه ایجاد شود.

تا کنون به چه افتخاراتی نائل شده اید ؟

این شرکت در سالهای 71/72/73 و 74 موفق به دریافت نشان طلائی استاندارد گردیده. در سالهای 75 و 76 نیز لوح افتخار را اخذ نموده، در سال 76 پروانه استاندارد اروپا را از ترکیه دریافت داشته و در سال 78 نی علاوه بر اینکه بعنوان یک واحد نمونه، لوح دریافت نموده موفق به اخذ پروانه بین المللی تضمین کیفیت ISO9002 که در سطح کشور بعنوان اولین دریافت کننده پروانه در صنف تولیدکنندگان بخاری و آبگرمکن محسوب می شود گردیده در سال جاری کسب پروانه ISO14001 فعالیت همه جانبه ای را شروع نموده و بزودی پروانه مزبور را اخذ خواهد نمود.

...

 

 

نوع فایل : WORD

تعداد صفحه : 22


دانلود با لینک مستقیم


دانلودمقاله شرکت صنعتی ایران شرق

شهر ارومیه 25 ص

اختصاصی از اینو دیدی شهر ارومیه 25 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شهر ارومیه 25 ص


شهر ارومیه 25 ص

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات25

اهداف تحقیق :
1.شناخت تاریخچه شهر ارومیه
2. آشنایی با موقعیت جغرافیایی شهر ارومیه
3. شناخت جاذبه های تاریخی
4.شناخت عوامل توسعه در شهر ارومیه
5.آشنایی با آداب و رسوم
6. سوغات ، جشنها ،اعیاد

روش تحقیق :
1. شناخت کامل نسبت به شهر ارومیه
2. پرس و جو از خود مردم
3. استفاده از کتابهای جغرافیایی استانی
4. استفاده از روزنامه های استانی
5. اینترنت

تاریخچه شهر ارومیه
پارسیان در مهاجرت خود از ایران‌ویج نخست در غرب و جنوب دریاچه ارومیه ساکن شدند ولی پس از آن به مهاجرت خود ادامه دادند و تا سرزمین پارس (استان فارس) پیش رفتند.[۴]
جلگه ارومیه در دوران باستان در قلمرو مادها، آشوریان، و دیگر اقوام نیز قرار داشته‌است.
شاه عباس بزرگ پس از بیرون راندن عثمانی‌ها از خاک ایران در صدد برآمد طوایفی را برای مرزداری قدرتمند در بخش غربی کشور مستقر سازد. شاه عباس برای این منظور ایل افشار ساکن ابیورد خراسان و دیگر نقاط را در نظر گرفت.[۵] او کلبعلی سلطان ایمانلوی افشار را احضار نموده به لقب خانی و ریاست کل ایل افشار منصوب نمود. سپس دستور داد که ایل افشار که شمار زیادی داشتند و در ولایات عراق، فارس، کرمان و خراسان سکنی داشتند، با تمام امکانات خود حرکت کرده در جلگه ارومیه ساکن شوند.[۶][۷]
در این جابجایی هشت هزار خانوار از شش ایل بزرگ این طایفه در جلگهٔ ارومیه استقرار یافتند و حکومت این ناحیه در اختیار کلب علی خان قرار گرفت.[۸] متن فرمان شاه عباس یکم خطاب به کلب‌علی خان که سبب این جابجایی ایلی شد در دست است.[۹]
همین پیشینه سبب شد تا شماری از سران این طایفه به‌ویژه پس از تأسیس ارتش جدید در ایران، در مناصب فرماندهی حضور داشته باشند.[۱۰]
ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی و هم‌چنین مرکز شهرستان ارومیه است. در دوره رضاشاه پهلوی نام رضائیه بر آن گذاشتند که تا پایان حکومت پهلوی به این نام خوانده می‌شد. پس از انقلاب اسلامی ایران دوباره به نام پیشین، یعنی ارومیه تغییر نام داد. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵ با ۵۷۷٬۳۰۷ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می گردد.
شهر ارومیه، امروزه دارای فرودگاه فعال بین المللی است.
نام ارومیه
ارومیه در ترکی به صورت اورمو، اورومیه و اورمیه تلفظ می شود. کلمه اوروم نیز اکنون به صورت پیشوند بعضی کلمات و یا به صورت جداگانه کاربرد دارد. این کلمه در اسم شهر مشهور ترکهای چین به نام اورومچو و یا اورومچی به کار رفته است و همچنین نام طایفه ای از ترکهای مسیحی مذهب است که در کشور اکراین زندگی می کنند.[۱] برخی این کلمه را از مصدر "اؤرمک" یا "هؤرمک" به معنای ساختن و چیدن می دانند. در کردی اسامی از قبیل اورامی و اورامانات در استان کردستان و کرمانشاه و کردستان عراق برای نام‌گذاری مناطقی که طوایف اورام در آن‌ها سکنی داشته‌اند به کار رفته است. در این میان با آمدن حکومت پهلوی و سلطنت رضاخان این محل به رضائیه تغییر نام داده و بعد از انقلاب اسلامی دوباره به نام ارومیه برگشته است. هم‌چنین طبق گفته آشوریان واژهٔ ارومیه از ترکیب دو واژه اور + میه که "اور" در این‌جا به معنی شهر و "میه" در زبان آشوری به معنی آب آورده شده است. یکی از روایات دیگر نام ارومیه را از واژه "رومیه" به معنی روم کوچک می دانند که به دلیل نیامدن حرف "ر" در اول کلمات ترکی به صورت ارومیه تلفظ شده است. (مانند روس که اوروس تلفظ می شود.


دانلود با لینک مستقیم


شهر ارومیه 25 ص

تحقیق مقابله با کودک آزاری (مروری بر راهکارهای موجود) در روانشناسی

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق مقابله با کودک آزاری (مروری بر راهکارهای موجود) در روانشناسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق مقابله با کودک آزاری (مروری بر راهکارهای موجود) در روانشناسی


تحقیق درباره مقابله با کودک آزاری (مروری بر راهکارهای موجود) در روانشناسی

نوع فایل: word قابل ویرایش 30 صفحه

 

 

 

 

 

 

چکیده:

کودک آزاری به  هر نوع بد رفتاری یا بی توجهی به کودک گفته می شود که مانع از رشد جسمی و روحی و شخصیتی او شود. این پدیده اجتماعی از هر نوع که باشد چه جسمی عاطفی، جنسی و یا بی توجهی نسبت به کودک در جوامع مختلف مذموم است و در بسیاری از کشور ها ضمن اینکه جرم تلقی شده عواقب قانونی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این مسئله با توجه به جمعیت جوان کشورمان و نقشی که کودکان در سازندگی آینده کشورمان دارند از اهمیت شایانی برخوردار است و نیازمند اقدامی مجدانه است.

نگارنده در این مقاله ضمن اشاره به مفهوم کودک آزاری از دیدگاه جوامع بین المللی و ارائه آمار جهانی و کشوری به آثار و تبعات، علل بروز آن و نقش قوانین در پیش گیری اینگونه آسیب های اجتماعی می پردازد. ایجاد نهادی که بتواند به عنوان متولی پی گیری حقوق کودکان باشد و رفع موانع قانونی و برخورد جدی با والدینی که کودک خود را مورد آزار و اذیت قرار می دهند، آموزش خانواده ها نسبت به اخلاق دینی و آموزه های تربیتی اسلام و آگاهی آنها از حقوق کودک از جمله راهکارهایی است که با اجرای آنها می توان با این پدیده شوم اجتماعی مقابله نمود.

 

کلید واژه ها : کودک آزاری، حقوق کودک، کودک، خشونت، آزار جسمی، آزار عاطفی، آزار جنسی، بی توجهی به کودک

 

مقدمه:

کمتر کسی را می توان یافت  که در کودکی  مورد آزار و اذیت این وآن قرار نگرفته و به نوعی تنبیه نشده  باشد. کودکان همواره آسیب پذیر ترین اقشار جامعه هستند که به دلائل مختلف از جمله پایین بودن سن و نداشتن مهارتهای  کافی قادر به حفاظت و حمایت کامل از خود نبوده و نیازمند حمایت بزرگسالان و به خصوص والدین خود هستند. اینان انسانهایی هستند که اغلب با حقوق خود آشنا نیستند و نمی توانند در برابر انواع بدرفتاریها در خانواده از خود  محافظت کنند. این معضل بزرگ اجتماعی که از آن به عنوان کودک آزری یاد می شود  همه جوامع چه پیشرفته و چه در حال توسعه را در بر گرفته وآثار کوتاه مدت و بلند مدت متعددی  را هم در شرایط فعلی و هم بر آینده او یعنی دوران بزرگسالی بر جای می گذارد ؛ اثراتی که گاه بسیار جبران ناپذیر است.

کودک آزاری یعنی هرگونه فعل یا ترک فعلی که باعث زیان  روحی و جسمی و ایجاد آثار ماندگار در وجود یک طفل شود. شکل های متعددی از کودک آزاری وجود دارد که آثار آن می تواند آشکار یا مخفی باشد و تنبیه بدنی و تجاوز جنسی به کودک هم از انواع کودک آزاری است که علائم آن قابل ردیابی است. ممانعت از حاضر شدن کودک در کلاس درس، محروم کردن او از غذا، حبس در حمام یا زیرزمین از اشکال مخفی کودک آزاری است. طبق تعریف پیمان نامه جهانی حقوق  کودک، افرادی کودک محسوب می شوند که زیر  18 سال سن داشته باشند (20). اما از نظر سازمان بهداشت جهانی  انسان از بدو تولد تا سن 15 سالگی کودک نامیده می شود( 10 ) و کودک آزاری  از نظر این سازمان عبارت از  هرگونه آسیب و یا تهدید سلامت جسم، روان، سعادت، رفاه و بهزیستی کودک یا هرگونه کوتاهی و غفلت و انجام هر نوع عملی است که موجب آزار جسمی، ذهنی، عاطفی و روانی کودک شده و به رشد و سلامتش ضربه بزند. معمولا کودکان بیمار, نارس، بدخلق، بازیگوش و بهانه گیر و کودکانی که ناخواسته به دنیا می آیند در معرض آزار هستند. 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق مقابله با کودک آزاری (مروری بر راهکارهای موجود) در روانشناسی

تحقیق درباره بررسی افت تحصیلی دانش آموزان از دید روانشناسی

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره بررسی افت تحصیلی دانش آموزان از دید روانشناسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بررسی افت تحصیلی دانش آموزان از دید روانشناسی


تحقیق درباره بررسی افت تحصیلی دانش آموزان از دید روانشناسی

نوع فایل: word قابل ویرایش 55 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

خلاصه تحقیق:

از مهمترین آفات نظامهای آموزشی جهان و از جمله کشورها ، افت تحصیلی است که همه ساله به صورتهای گوناگون عمده‌‌‌‌ای از استعدادهای بالقوه انسانی و منابع اقتصادی جامعه را هدر می‌دهد و نابسامانیهای فردی و اجتماعی بر جای می‌گذارد . این پدیده بصورت مردودی  - ترک تحصیل زودرس و یا صور دیگر جلوه می‌‌نماید .

 طبق یک بررسی از صد کودک لازم التعلیم که وارد کلاس اول دبستان می‌‌‌شوند حدود 20 در صد ( دختر ) از آنان به سال چهارم متوسطه راه می‌یابند علل و عوامل متعددی در بروز افت تحصیلی مؤثرند که بعضاً بعنوان عوامل درون سازمانی آموزش و پرورش بحساب آمده و بعضی دیگر بعنوان عوامل برون سازمانی نظام تعلیم و تربیت یاد می‌‌‌شود از میان این عوامل برون سازمانی در بسیاری از موارد افت تحصیلی مولود شرایط اضطرابی و عوامل شخصیت اضطرابی فرد می‌باشد . اضطراب یک انتظار ناراحت کننده است و اغلب به صورت یک تنش بی‌نام و نامشخص ظاهر می‌‌‌شود و ممکن است به یک تردید عینی مربوط باشد و یا یک تهدید غیر مستقیم مثل مرگ یا انتظار حادثه شوم وابسته باشد .

اضطراب واکنش فرد است به یک موقعیت ضربه آمیز و موقعیتی که در اثر بالا گرفتن تحریکات بیرونی یا درونی پدید می‌آید و فرد در مهار کردن آن ناتوان می‌‌‌باشد . اضطراب یک ناراحتی روانی و بدنی است که در اثر ناایمنی و ترس مبهم و انتظار یک بدبختی قریب الوقوع در فرد بوجود می‌‌‌آید و بطور کلی تهدید و ناایمنی است که منبع آن کاملاً مشخص نیست و همچنین امر اضطراب را از ترس مشخص می‌‌‌‌‌‌‌‌سازد .

اضطراب به شکلهای گوناگون در کودکان و نوجوانان دیده می‌‌‌‌شود و نمود این اضطرابها در مراتب مختلف تحول به صورت متفاوت دیده می‌‌شود . در نوجوانی اضطراب یک پدیدة عادی است و اغلب به صورت ناگهانی و زمانی به صورت تدریجی ، گاه فراگیر و گسترده و گاهی مبهم و محدود ظاهر می‌‌‌‌‌شود .

گاهی هفته‌ها طول می‌‌‌‌‌کشد و گاهی در یک ساعت از بین می‌‌‌رود . اما گاهی این اضطراب‌‌‌‌ها مقدمة یک سازمان یافتگی مرضی است . به هر صورت نوجوان در وضعیت اضطرابی بی پناه و درمانده است و نمیتواند علتی برای این حالت خود بیابد اما وقتی اضطراب پایدار می‌ماند نوجوان سعی در تبیین آن می‌کند و اغلب آن را به صورت نگرانیهای جسمانی آشکار می‌‌‌‌سازد . ( حالتی شبیه خود بیمار انگاری از خود نشان میدهید . ) و ملاکهای تشخیص اضطراب بسته به نوع اضطراب و موقعیت آن با یکدیگر متفاوت است اما در هر حال اضطراب مشخصه اصلی بالینی است .

با توجه به مطالب بیان شده در این تحقیق می‌توان اذعان داشت که عوامل شخصیت اضطرابی در اضطراب امتحان و با نتیجه در افت تحصیلی نقش بسزایی داشته و در واقع جهت دهنده وضیعت تحصیلی دانش‌‌آموزی می‌باشد . در این تحقیق پس از تجزیه تحلیل فرضیه‌‌‌‌‌های داده شده این امر به ما مسلم گشت برای رسیدن به نتیجه‌‌‌‌‌ای معین و مشخص در مورد مساله و با توجه به ماهیت موضوع این تحقیق از نوع همبستگی یا همخوانی است و نمونه آماری آن دانش‌‌‌آموزان مقطع پیش دانشگاهی منطقه شبستر در سال تحصیلی 84 – 1383 می‌باشد که از 220 نفر جامعه آماری 140 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند . جهت گردآوری اطلاعات از تست اضطراب زانگ ( S . A . S ) و یک تست خود ساخته استفاده شده است و برای تجزیه و تحلیل یافته‌‌‌‌‌‌‌‌های تحقیق از روش آماری مناسب استفاده گردیده است . 

 

پیشگفتار:

اکثر ما در روبرو شدن با موقعیتهای تهدید آمیز یا فشارزا احساس تنش و اضطراب می‌کنیم . اینگونه احساسات واکنشهای بهنجاری در برابر فشار روانی هستند . اضطراب امتحان بخصوص اضطراب کنکور به عنوان پدیده‌ای رایج که به وفور در مراکز آموزشی و تحصیلی دیده می‌‌‌‌شود همبستگی بالایی با عملکرد موفق یا ناموفق دانش‌آموز دارد . آرکین وهمکاران ( به نقل از باندالوس و همکاران 1995 ) اضطراب امتحان را ناشی از احساس ناکار آمدی و درماندگی داشته و آنرا با کاهش عملکرد و مرتبط می‌دانند . وقتی فرد در خصوص کارآیی و توانایی ذهنی خود در موقعیت امتحان دچار نگرانی و اضطراب شود به نحوی که موجب کاهش و افت عملکرد واقعی می‌‌شود می‌توان گفت وی دچار اضطراب امتحان است .

دانش آموز دارای اضطراب امتحان ، فردی است که به خوبی مواد موضوعات درسی کلاسی و دوره را فرا گرفته ، اما به دلیل اضطراب قادر به بیان دانسته‌‌‌‌‌های خویش در امتحان نمی‌باشد . لذا انتظار می‌رود بین نمره‌‌‌های اضطراب امتحان و نمره‌های دروس رابطه معکوس وجود داشته باشد تحقیقات متعددی روی تأثیر اضطراب صورت گرفته است و بر همین اساس متخصصان تعلیم و تربیت اضطراب تحصیلی و امتحان را بر دو دسته تقسیم می‌‌‌کنند : ( مسدد ، 1373 )


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بررسی افت تحصیلی دانش آموزان از دید روانشناسی