اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره واکسن

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره واکسن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره واکسن


تحقیق درباره واکسن

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:43

BCGقدیمی ترین واکسنی است که هنوز از آن استفاده می شود و تا به حال به حداقل 4 بیلیون فرد داده شده است و استفاده از آن به صورت رویتن از سال 1960 آغاز شده است در همة کشورها به جز Netherland  و united state . هنوز به رقم استفاده گسترده ازBCG ، سل به عنوان عامل مرگ زیادی در جهان باقی مانده است و بیان میشود که حدود% 3/1 مردم جهان در حال حاضر به مایکوباکتریوم توبرکلوزیس مبتلا هستند و سالانه 2 تا 3 میلیون مرگ ناشی از این ارگانیسم وجود دارند . گرچه بسیاری از کشورهای پیشرفته راههایی را برای کنترل آن پیدا کرده اند اما بروز این بیماری در بسیاری از مناطق فقیر جهان هنوز رو به افزایش است . اثر این واکسن در افراد مختلف بسیار متفاوت است . بعضی اوقات حفاظتی بسیار قوی انجام می دهد و گاهی در بعضی افراد هیچ اثری ندارد . بسیاری از مشکلات در ارزیابی واکس BCG   مربوط می شود به توبرکلوزیس و دیگری مشکل کمبود آزمایشگاههای قابل اعتماد و مارکرهای سرولوژیک برای ایمنی نسبت به مایکوباکتریوم و همچنین عدم امکان استفاده از مدلهای حیوانی است . و عدم رعایت نکایت لازم در تزریق واکسن جهت ایجاد ایمنی کافی .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره واکسن

دانلود تحقیق شواهد و مبنای تئوری کروموزومی وراثت

اختصاصی از اینو دیدی دانلود تحقیق شواهد و مبنای تئوری کروموزومی وراثت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق شواهد و مبنای تئوری کروموزومی وراثت


دانلود تحقیق شواهد و مبنای تئوری کروموزومی وراثت

این شواهد از سال 1848 تا 1970 بیان می شود و در این فصل بدان می پردازیم و نتیجه آن ادغام علم ژنتیک قدیم با علم سیتو ژنتیک و پیدایش علم جدید ژنتیک است .

در سال 1848 G.Hofmeister  در جریان تقسیم یاخته رشته هایی در هسته آن تشخیص داده و در سال 1888 Waldeyer این رشته ها را کروموزوم نامید در نتیجه اثبات کرد کروموزوم همان کروماتین موجوددر هسته که بصورت رشته های ظریف درمی آید. و تشکیل کروموزوم را می دهد این رشته ها با رنگ های هماتوکسین- سبز متیل و سافرانین به رنگ قرمز در می آید.

در سال 1883 Roux پیش بینی کرد که کروموزوم ها یعنی ناقلین صفات ارثی، در هسته سلول جای دارند وی معتقد بود که کروموزومها اجسام کشیده ای هستند که در کنار یکدیگر قرار گرفته و خاصیت مضاعف شدن دارند و تجربیات Boueri و Sutton منجر به این نتیجه شد که ژن ها جزئی از کروموزوم هستند سپس مورگان morgan بر اساس مطالعات خود بر روی مگس سرکه نظریه مجرد بودن ژن ها را پیشنهاد کرد. Muller نیز سلول شناسی و ژنتیک را تلفیق نموده و علم سیتوژنتیک را بنیان نهاد همزمان sturteuant . مورگان morgan و Bridge  مکانیسم پیوستگی ژن ها (Linkag) و تبادل (crossing over) را کشف نمود و نقشه ژنتیکی مگس سرکه را تهیه کرد. و در مبحث های بعدی بدان مفصل می پردازیم.

در سال 1868 fridric michal ماده ای که خاصیت اسیدی ضعیفی داشت را در هسته اسپرم ماهی و گلبول سفید کشف کرد. و امروزه می دانیم که اسید ضعیف کشته شده همان ماده شیمائی ژن یا دزدکسی ریبونوکلئیک است در سال 1910 سه محقق بنام های Beadle و  Ephrussiو Tatum مقدمات درک ماهیت شیمیائی ژن را فراهم کردند به نظر آنها ژن واحد ارثی بود قابلیت جهش داشت و در لوکوس ها (مکانهای ژنی) تقسیم ناپذیر قرار دارد در سال 1918 تعداد کروموزومها برای هر گونه ثابت است دریافته های جسمی کروموزوم ها جفت جفت و پهلوی هم واقع بودند این ها که تعداد کروموزوم ها مضری از 2 بود رادیپلوئید نامید. و یافته های جنسی را هاپلوئید نامید. و به مجموع کروموزوم ها یافته جنسی ژنوم گفت.

شامل 17 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق شواهد و مبنای تئوری کروموزومی وراثت

بازی ساز طلایی

اختصاصی از اینو دیدی بازی ساز طلایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بازی ساز طلایی


بازی ساز طلایی

بازی ساز طلایی

بازی ساز طلایی

 

سلام
تو این پست قصددارم نسخه طلایی برنامه ساز همراه رو بهتون معرفی کنم

این نسخه تو هیچ سایت یا کانالی نیست و برای اولین بار توسط خودم ویرایش شده.

بدون نیاز به لاکی پچر و مود شده به صورت کامل.

فقط کافیه نصبش کنید و از نسخه ی طلایی لذت ببرید 
قیمت نسخه طلایی در بازار:9900 تومان

اما در فروشگاه ما فقط 5000

 


دانلود با لینک مستقیم


بازی ساز طلایی

تحقیق درباره بررسی کاربرد کامپیوتر در مدارس

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره بررسی کاربرد کامپیوتر در مدارس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بررسی کاربرد کامپیوتر در مدارس


تحقیق درباره بررسی کاربرد کامپیوتر در مدارس

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 11 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه :

 در بسیاری از کشورها، مدیران در تدارک خرید رایانه برای مدارسشان هستند. اما بر سر راه استفاده موفق از رایانه درمدرسه، دامهای بسیاری گسترده شده است. نویسنده در این مقاله به چالش های حضور رایانه ها درمدرسه می پردازد و راهکارهایی را پیشنهاد می‌کند. این راهکارها از کاربرد ساده رایانه درآموزش آغاز می شود وتا کاربردهای مختلف آن به روشهای قابل دسترسی پیش می رود نکته آخر این که بنا به دلایلی موجه، باید در مراحل آغازین ورود رایانه به مدرسه ها، ساده ترین کاربرد رایانه را برگزینیم وبعد که تجربه‌های بیشتری به دست آمد، از سیاستی بی وقفه برای ارتقا و روز آمد کردن کاربردهای قبلی رایانه ها پیروی کنیم. این ده نکته را در پی می آوریم.

1- مهم وحیاتی است که به افراد اطمینان دهیم درمراحل اولیه استفاده از رایانه، اگر با نتایج ضعیف یا پیامدهای ناخوشایندی روبه رو شدند،روحیه خود را از دست نداده ودلسرد نشوند.

برنامه دولت فرانسه در دهه هشتاد، برای ورود صدها هزار رایانه به مدارس، باعث نامیدی ، دلسردی و تضعیف روحیه طرافداران این برنامه شد و تلاشهای پس از آن هم دچار چنین مشکلی شدند. کشور های دیگر هم تجربه چنین پیامدهای ناخوشایندی را داشتند.

2- درگذشته هر گونه تلاش برای آوردن رایانه به مدرسه، به دلیل کمبود سخت افزار عقیم می ماند. اما این وضع زیاد طول نکشید. اگرچه رایانه ها قابل اطمینان ومعتبر هستند و نسبتاً مدت زیادی بدون مشکل کار می کنند، اما باز هم نیازمند تعمیر، نگهداری و پشتیبانی هستند. پس ضروری است برای پشتیبانی از آن، بودجه ای درنظر گرفته شود و ترجیحاً بهتر است از هزینه خرید کامپیوترها باشد. زیرا در غیر این صورت مدرسه به گورستان انبوهی از مواد دیجیتالی مبدل خواهد شد. در آمریکا برخی مدارس ترجیح می دهند رایانه گرانتری بخرند که دارای کارت ضمانت نامه نگهداری بلند مدت از سیستم باشد. زیرا همیشه فراهم کردن سرمایه و پول برای خرید اول ، راحت تر از تهیه بودجه نگهداری، پشتیبانی و تعمیر بعد از آن است . یکی دیگر از کشورها قانونی دارد که طبق آن خرید، تعمیر ، نگهداری، ضمانت نامه و ارائه نرم افزارهای لازم برای رایانه، باید از یک فروشنده و یا عامل تهیه شود واین کار را برای جلوگیری از مقصر دانستن فروشنده قبلی و طفره نرفتن فروشندگان از وظیفه شان انجام می‌دهد. بنابراین تا مشکلات مالی، منطقی، پشتیبانی، نگهداری و ضمانت نامه رایانه ها حل نشده است، نباید رایانه به مدرسه آورد شود.

3- وقتی از اهمیت مشکلات سخت افزاری کاسته شد و مسائل سخت افزار وضمانت نامه نگهداری و پشتیبانی از رایانه بر طرف گردید، مانع بعدی استفاده از رایانه در مدارس، نرم افزار است. امروزه برنامه ها و نرم افزارهای خوب و بسیار عالی وجود دارند که اکثر آنها دارای درجه کمتر از عالی، بسیار خوب و با درجه یک هستند، اما هنوز جای رشد وتوسعه دارند. برای مدارس، گره کار و تنگنا، کمیابی و گرانی نرم افزار نیست، بلکه مساله انتخاب نرم افزار مهم تر است. رایانه ها باید حداقل با یک بسته نرم افزاری و مجموعه ای از نرم افزارهای مورد نیاز و مناسب به مدرسه آورده شوند. البته نباید از اولیا مدرسه انتظار داشت که نرم افزار خریداری کنند، زیرا قبل از ایجاد عادت استفاده از رایانه درکلاس، انتخاب و خرید نرم افزار واقع بینانه نیست و ورود رایانه به مدرسه را به تأخیر می اندازد. علاوه بر مشکلاتی که با رایانه ایجاد می شود خود آوردن رایانه به مدرسه، به تنهایی موضوعی بحث برانگیز است، بدون این که بحث رایانه هایی که در مدارس بی استفاده وبی کار مانده اند را به آن اضافه کنیم. مطئماً گروهی از روزنامه نگاران واربابان جراید به مدارس بدون گچ وتخته توجه می‌کنند و برخی دیگر، روی رایانه هایی که هرگز درمدرسه استفاده نمی شوند شانس خود را امتحان می کنند.
4- سومین مانع بزرگ ورود رایانه به مدارس بعد از سخت افزار ونرم افزار، آموزش معلمان است. تقریباً نتایج پژوهشها و ارزشیابی‌ها نشان داده است که عدم آمادگی معلم، مشکل شماره یک است و برعکس این نتایج ، پژوهشهایی که روی افراد پیشگام وموفق در استفاده از رایانه انجام شده، حاکی از یک تلاش جدی و معتبر نظام تربیت معلم و آموزش معلمان برای به کارگیری و استفاده از رایانه درمدرسه است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بررسی کاربرد کامپیوتر در مدارس

دانلود پاورپوینت مقایسه مدیریت ژاپنی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود پاورپوینت مقایسه مدیریت ژاپنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مقایسه مدیریت ژاپنی


دانلود پاورپوینت مقایسه مدیریت ژاپنی
در روم باید مانند رومیان رفتار کرد. ملتها و کشورها متفاوتند و فرهنگها و آداب رسوم خود را دارند  مدیران باید این تفاوتها را درک  کرده مطابق آن رفتار خاصی از خود نشان دهند . مدیران آگاه خوب میدانند که شیوه مدیریتی بهتر در هر کشور و هر منطقه ای بستگی به فرهنگ آن کشور دارد حتی افراد داخل یک منطقه نیز ممکن است اعم از زنان و مردان دارای فرهنگ ها علایق خاصی باشند. مدیریت موثر بخوبی این تفاوتها را درک کرده و اداره میکند.
 
برای مدیریت تعاریف گوناگونی شده است. اما جامع ترین تعریفی که از آن میتوان کرد مدیریت یعنی بکارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یک نظام ارزشی پذیرفته شده که از طریق برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع هدایت و کنترل عملیات برای دستیابی به اهداف تعیین شده صورت میگیرد.  مدیریت یعنی انجام کار بوسیله دیگران . آن بخش از مدیریت که با آموختن فرا گرفته میشود علم مدیریت (دانش آشکار) و آن بخش از مدیریت که در شرایط گوناگون و از طریق کسب تجربه حاصل میشود هنر مدیریت (دانش ضمنی) است.
 
 
 
 
 
 
فایل پاورپوینت 22 اسلاید
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مقایسه مدیریت ژاپنی