اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره مقاله درباره ی مدیریت استراتژیک

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره مقاله درباره ی مدیریت استراتژیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 23

 

مقاله مدیریت استراتژیک

موضوع

نظارت حقوقی و ارزش شرکت بحران مالی کلی

(شواهدیازچین )

گردآورنده

چکیده

ما دریافتیم که اقدامات متهورانه (جسورانه)دولتی (SOES)چینی ها که اندکی قبل از بحران مالی کلی انجام شد، درطول بحران نتایج بهتری به همراه داشت، خصوصا زمانیکه آنها بر اساس بدهی بانکی عمل کردند. این مطلب نشان می دهد که مالکیت بومی (دولتی)، فشارهای مالی را در طول دوره ی بحران کاهش می دهد. مالکیت سهامداران بزرگ یک ارتباطU شکل با عملکرد دوره ی بحران دارد که بیان می کند، تمرکز مالکیت، فشارهای مالی را کاهش می دهد و مسائل سلب مالکیت بوجود می آورد. ماهمچنین دریافتیم که مالکیت مدیریتی بطور رضایت بخشی با عملکرد دوره ی بحران SOEها همراه می باشد. این نتایج، پیشنهاد می کند که مالکیت مدیریتی مشکلات سلب مالکیت را در SOESها کاهش می دهد. در آخراینکه شرکت های چینی که یک مامور حسابداری معتبر را پذیرفته اند، کاهش کمتری در ارزش شرکت (fire value) در طول بحران مالی کلی داشته اند.

مقدمه:

مطالعات متعدد ارتباط بین ساختار نظارت حقوقی و عملکرد شرکت را بررسی کرده اند. مطالعه اخیر این موضوع را برای شرکت های چینی بررسی نموده است. چین درمورد بررسی های نظارت حقوقی مورد توجه قرار دارد، چرا که شرکت های چینی مشکلات کارگزاری (agency) خاصی را تجربه نموده اند.

vishny و Shleifer (1997) بیان کرده اند که سهامداران کنترل کننده، انگیزه دستیابی به منافع شخصی با هزینه سهامداران اقلیتی را دنبال می کنند. در چین SOEهای زیادی در سهامداران کنترل کننده وجود دارند که یک قدرت مهم در اختیار دارند و موضوعات عمومی مختلفی را دنبال می کنند. چندین مطالعه شواهدی را از عملکرد ضعیف SOEها نشان می دهد.

علاوه بر این (2005)zhang، xie ،wei بطور مختصر مالکیت سهام داخلی در چین را شرح دادند،با این پیشنهاد که شرکت های چینی بطور بالقوه ای از طریق افزایش مالکیت مدیریتی عملکرد خود را بهبود بخشیدند. Li،Moshirian،Nguyen،Tan(2007)،Hu،zhou(2008) شواهدی راپیشنهاد نمودند که شرکت های زمانی که مدیران آنها شروط انصاف (بی طرفی) را رعایت کنند، عملکرد بهتری دارند.

یک مشکلی که معمولا بسیاری از مطالعات نظارت حقوقی را در می کنندendogeneitty(درونی بودن)ساختار نظارت حقوقی است. در کل شرکت ها، جهت حداکثر سازی ارزش شرکت در پاسخ به محیط های حقوقی بیرونی (exogenous)، ساختارهای نظلرتی را می پذیرد . در این شرایط عوامل exogenous هم عملکرد شرکت وهم ساختار نظارت حقوقی را تععین می کنند. در نتیجه ارزیابی دقیق تاثیر نظارت یکپارچه بر عملکرد شرکت (FP) دشوار خواهد بود. یک روش موثر برای اندازه گیری تاثیر نظارت حقوقی بر ارزش شرکت آنالیزعایدی (درآمد)ارزش سهام در طول دوره ی بحران می باشد. بحران مالی یک اتفاق ناگهانی و غیر قابل پیش بینی است و پذیرفتن ساختار نظارت حقوقی شرکت ها در پاسخ به بحان مالی آینده برای شرکت ها بسیار دشوار است. در این شرایط ما می توانیم ساختار نضارت حقوقی را به عنوان متغیرهای exogenous که عملکرد شرکت در طول بحذان مالی بعدی را شرح می دهد،تععین کنیم.

در حقیقت مطالعات قبلی نشان دادند که چطور ساختارها ی نظارت حقوقی کارایی سهام را در بازارهای به وجود آمده در طول بحران های مالی آسیای شرقی از1997-1998تحت تاثیر قرار دادند. ما همچنین تاکید می کنیم که درآمدهای سهام درطول دوره ی بحران به عنوان یک مقیاس مناسب از مشکلات سلب مالکیت استفاده می شود که به عنوان شاهدی در کشورهای با حفلظت قانونی ضعیف از حقوقی سرمایه گذاران هستند. ممکن است کارمندان داخلی پولی کافی در طول زمانی که چشم انداز آتی روشنی پیش روی سرمایه گذاران خارجی است و در جست وجوی سرمایه های خارجی بشتر می باشند، توزیع می کنند. سرمایه گذاران نیز تمایل دارند فقدان یک ساختار نظارت حقوقی متاسب را در طول یک اتفاق عظیم اقتصادی نادیده بگیرند. اما به هر حال زمانی که یک بحران آغاز می شود و درآمدهای مورد انتظاربطور اساسی کاهش می یابد ، سرمایه گذاران شروع به بررسی ضعف های نظارت حقوقی خصوصا در کشورهایی که حقوق سهامدارای اقلیت به خوبی حمایت نمی شود، می کنند.

نگرانی درمورد مشکلات سلب مالکیت، موجب کاهش قیمت سهام می شود وعملکرد قیمت سهم در طول بحران مشابهف موجب یکی شدن (ادغام) سلب مالکیت، از سهامداران خرد می شود.

به منظور افزایش دانش ما، مطالعات کمی وجود دارند که مشخص نموده اندچطور نظارت حقوقی بر عملکرد شرکت (firm performance)در چین در بحران مالی تاثیر می گذارند. این مقاله مایل است این فاصله مطلعاتی را پر نماید و یک آزمایش دوباره از اینکه چطور ساختارهای نظارت حقوقی و ارزش شرکت را در یک محیط تحقیقاتی که کمتربا مشکلات endogeneity درگیر بوده است را تحت تاثیر قرار می دهد.

علاوه بر این اطلاعلت دوران بحران به ما اجازه می دهد بعضی از جنبه های مکانیسم های نظارت حقوقی که در وضعیت های اقتصادی معمولی کمتر مورد توجه را مشخ تر نماییم.

مدارکی را ارائه نمودند که نشان می داد تحقیات متنوع شرکت هایus در طول بحران مالی کلی به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافت چرا که بازارهای سرمایه ملی، فشارهای مالی در طول دوره بحران کاهش دادند. این قضیه در مورد SUE های چینی که در دسترسی بالقوه به وام های بانکی داشتند نیز صدق می نمود.

توجه به نکته اهمیت دارد که آنالیزهای ارائه شده استنباط های(تدبیری) مهمی داشت. در(CSRC) استانداردهایی را برای نظارت حقوقی برای شرکت های معمولی معین کرد که بر اساس بهتربن نظارت حقوقی در UK و USبود.

استاندارهای جدید نیازمندی هایی را برای کنترل رفتارهای سهامداران اصلی(کنترل کننده) به همان خوبی که در مورد ساختار تشکیلات، مسئولیت ها و شفافیت و افشای اطلاعات و ... وضع نموده بود، تعیین کرد.

از سال 2001 CSR و دو بازار سهام(شانگهای و شنزن) قوانین مشابهی را از لحاظ محتوایی و کیفی، بر اساس گزارش های مالی سالیانه و سایر اطلاعات افشاء شده که توسط شرکت های فهرست شده به دست آمده بود، منتشر نمود. بررسی های ما امتحان می کند که آیا چنین حرکت های منظمی به کاهش سلب مالکیت از سهامداران خرد(اقلیت) کمک می کند یا خیر؟


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره مقاله درباره ی مدیریت استراتژیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد