اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دادم

اختصاصی از اینو دیدی دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دادم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دادم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی  را افزایش دادم

دانلود اقدام پژوهی چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی  را افزایش دادم

 

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات19

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

درس ادبیات فارسی یکی از مهم ترین دروس دانش آموزان در طی دوران تدریس آن ها می باشد . این درس برای بعضی از دانش آموزان به دلیل داشتن لغاتی فراتر از دانش آن ها و معانی پیچیده و اشعاری که درک آن ها در بعضی موارد سخت و دست نیافتنی برای آن هاست ، از محبوبیت کمی برخوردار است.

من در این کار پژوهشی روش هایی را برای علاقه مند ساری دانش آموزان به این درس شیرین و پر محتوا بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.

از آنجا که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.

در نتیجه ی این عمل اقدام پژوهی ، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی را شناسایی و به بهبود آن ها می پردازم

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دادم

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه می توانم دانش آموزان مدرسه راهنمایی را به خوردن قرص آهن ترغیب کنم ؟

اختصاصی از اینو دیدی دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه می توانم دانش آموزان مدرسه راهنمایی را به خوردن قرص آهن ترغیب کنم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه می توانم دانش آموزان مدرسه راهنمایی را به خوردن قرص آهن ترغیب کنم ؟


دانلود اقدام پژوهی با موضوع   چگونه می توانم دانش آموزان مدرسه راهنمایی را به خوردن قرص آهن ترغیب کنم ؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش آموزان مدرسه راهنمایی را به خوردن قرص آهن ترغیب کنم

 

 

 

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات22

بیان مسئله (توصیف وضع موجود)

چکیده

آهن اساسی ترین ماده مغذی اولیه برای ساختن گلبولهای قرمز خون می باشد و اگر این ماده مغذی به مقدار کافی در دسترس بدن نباشد با ادامه کمبود و تخلیه ذخائر بدن, کم خونی فقر آهن بروز می کند. کمبود آهن و کمخونی ناشی از آن در واقع شایع ترین مشکلات تغذیه ای در جهان است و بیش از 2 میلیارد نفر از مردم جهان دچار کمبود آهن و کم خونی هستند. بر اساس بررسی کشوری شیوع کم خونی فقر آهن در زنان 49-15ساله، بیشترین میزان شیوع کمبود آهن در دختران 19-15ساله(39درصد)گزارش شده است

در این میان کاهش قدرت یاد گیری واثرات جبران ناپذیر آن از اهمیت ویژه برخوردار است لذا باتوجه به اهمیت موضوع وپیامد مهم کم خونی ناشی از فقر آهن وهمچنین عدم علاقه  دانش آموزان به خوردن قرص آهن برآن شدم پژوهشی در زمینه ترغیب دانش آموزان مدرسه ام به خوردن قرص آهن انجام دهم  کیس مورد نظر من تعدادی از دانش آموزان پایه سوم راهنمایی است در این تحقیق شواهد موجود اظهارات معلمین ومعاون مدرسه ومشاهدات خودم  وضعیت ظاهری دانش آموزان ونظر والدین و دیدن پرونده سلامت دانش آموزان است در تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده راهکار هایی پیش بینی شده ودر طرح پژوهش به اثبات رسید ودر ارزش یابی به عمل آمده مشکل عدم علاقه دانش آموزان به خوردن قرص آهن برطرف گردید ووضعبت بهبود بخشید وهمچنین در درمان کمخونی فقر آهن دانش آموزان مؤثر واقع شد .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه می توانم دانش آموزان مدرسه راهنمایی را به خوردن قرص آهن ترغیب کنم ؟

تحقیق در مورد روانشناسی جرم3

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد روانشناسی جرم3 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 31

 

مقدمه

هیچ مجرمی از مادر خود مجرم و تبهکار زاده نشده است، همه انسانها، فطرتی پاک خلق شده و پس از تولد در دوران اولیه زندگی، پاک و معصومند و این تا زمانی است که توسط شرایط خاص محیط خانوادگی، اجتماعی و پرورش به گناه آلوده نشوند زیرا چگونگی رفتار و شخصیت افراد بیشتر به چگونگی محیط اجتماعی و اقتصادی و تربیتی آنها بستگی دارد، بنابراین توجه به این واقعیت ضروری بنظر می رسد که جرم و جنایت یا بعبارت بهتر بیماریهای اجتماعی مانند بیمارییهای جسمی مسری هستند و اگر قبل از ایجاد انگیزه وقوع جرم بفکر اصلاح و از بین بردن علل ارتکاب جرم نیافتند ممکن است به دیگران نیز سرایت کند که عواقب سنگین و غیر قابل جبرانی در پی دارد بصورتی که: بر اثر ازدیاد جرم وجنایت قدرت کنترل در جامعه هر روز ضعیف تر و بالطبع بر مقدار مجرمین افزوده می گردد.

در تمامی اعصار و قرون جامعه انسانی مواجه با دردها و آسیب های ناشی از کجرویها انحرافات، جرایم و جنایات بوده که در هر عصری شکل خاصی پیدا کرده و نوع برخورد با آن هم گوناگون بوده است. در عصر ما بدلایلی چون گسترش فقر و محرومیت، جنگ، عدم توجه به جنبه معنوی انسان، سستی و تزلزل ارکان اخلاقی، سقوط خانواده، تکامل ماشینیسم گسترش مکاتب مادی و الحادی. پوچ گرائیها و لذت طلبی ها و بالاخره عدم توان کنترل زمامداران توسعه بیشتری یافته است.

دورنمای آینده از دید بسیاری از جامعه شناسان، بسیار تیره است و به نظر آنها امیدی به اصلاح اوضاع نیست مگر اینکه تحولی ناشی از روشنگریها و ارشادات سازنده در جامعه رخ دهد وجود چنین اندیشه هایی، صاحبنظران را به تلاش و تکاپو وا داشته است که در سایه بررسیهای علمی، ریشه و انگیزه های اینگونه دردها را کشف کرده و راههایی برای پیشگیری و درمان ارائه کنند.

اصل اینست که در جامعه انحرافی پدید نیاید تا نیاز به درمان و اصلاح و احیانا گسیخته گیری و زندان نباشد و در حیات اجتماعی باید عملی صورت گیرد که انحراف و آسیبی پدید نیاید و در صورت پدید آمدن،‌ مزمن نگردد که در آنصورت امکان ریشه کن کردن آن بسادگی مسیر نخواهد شد. گاهی هسته اولیه انحرافی در جامعه گذارده شده و مسئولان با نظر بی اهمیتی به آن می نگرند ولی در اندک زمانی شیوع و گسترش یافته و جامعه را دچار آسیب و بحران می کند که این مسئله در رابطه با جوانان بیشتر قابل توجه است زیرا که این نیروها چرخ اجتماع را می گردانند و عوارض به آسانی در آنان رخنه کرده و گسترش می یابد.

در نظام حیات اجتماعی،‌ اسلام در هر حال پیشگیری از وقوع انحراف و جرم را مقدم بر اصلاح می داند و بر مسئولیت نظارت افراد را در رابطه با هم تاکید دارد. (امر به معروف و نهی از منکر)

بودجه هائی که در هر جامعه ای صرف نگهداری،‌نگهبانی،‌ تغذیه،‌ بهداشت،‌ پوشاک و… مجرمین در زندانها و ندامتگاه ها و مراکز بازپروری می شود اگر از ابتدا صرف آموزش و تربیت صحیح آنها شود، جامعه را از حیث وجود افراد مجرم و منحرف خالی و از افراد کارساز و نیروی انسانی منخصص بی نیاز می سازد پس می توان گفت افراد مجرم زندانها از ناآگاهترین مردم هستند که از امکان آموزش و خصوصا پرورش و تربیت صحیح محروم بوده اند.

هر مدرسه ای که گشوده شود زندانی بسته می شود.

بسمه تعالی

در مورد شناخت جرم یا انحرافات و علل بوجود آورنده آن و همچنین راههای پیشگیری و یا درمان آن نظرات و دیدگاه های مختلفی از سوی صاحبنظران و کارشناسان مطرح گردیده اما بدلیل آنکه عوامل اجتماعی انحرافات،‌ترکیب و پیچیدگی های زیادی دارند نمی توان آنها را تنها از یک دیدگاه بررسی کرد بلکه می بایست بصورت عمقی مورد توجه و بررسی قرار داده و سعی کرد علل گوناگونی که باعث ارتکاب اینگونه اعمال می شوند را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و راه حلی درست برای جلوگیری از تکرار آنها ارائه نمود.

جرم و جنایت و انحرافات مانند سایر بیماریها نسبی بوده و تابع زمان و مکان است مثلا سقط جنین در برخی جوامع جرم است درصورتی که در کشوری مانند هند نه تنها جرم نبوده بلکه به آنها جایزه هم می دهند و یا ازاله بکارت پس از سن بلوغ قانونی در جوامع غربی در عصر حاضر جرم محسوب نمی شود در صورتی که یک قرن پیش در آن جوامع جرم بوده است.

اغلب انحرافات اجتماعی چون اعتیاد،‌ الکلیسم، همجنس بازی،‌ فحشاء‌ ،‌ دزدی،‌ تجاوز و … سرایت اجتماعی دارند بهمین دلیل جامعه باید بفکر شناخت علل آن بوده و راه درمان آنها را پیدا نماید و اگر علل آنها روانی باشد باز هم ناشی از وضع نابسامان جامعه بوده و همانطور که بیماران جسمی در جامعه نیاز به مراقبت و درمان دارند بیماران روانی نیز نیاز به مراقبت و درمانهای روانی و اجتماعی دارند.

اما قبل از شناسائی یا علت یابی رفتارهای انحرافی و عوامل پیشگیری آن به برخی از اصطلاحات و مفاهیم اینگونه اعمال اشاره می شود.

مفهوم هنجارهای اجتماعی یکی از مفاهیمی است که باید در جامعه مشخص و روشن باشد. هنجاری اجتماعی است که تعیین می کند انسان چه باید بگوید و از گفتن چه چیزهائی باید اجتناب کند. باید چگونه بیاندیشد و چگونه رفتار کند و چه اعمالی را انجام دهد و از انجام چه اعمالی باید اجتناب ورزد،‌ چگونگی رفتارها و روابط اجتماعی را معیین می کند و کنشهای تقریبا یکسان و لایتغیر انسانی را مشخص می کند و محدودیتهای نیز در زمینه رفتار انسانها بوجود می آورد و بطور خلاصه رفتارهای خلاف هنجارها را نابهنجاری،‌ و فرد مرتکب آن را کجرو می نامند.

مفهوم جرم و بزه و خلاف نیز از جمله مفاهیمی است که در رابطه با اعمال انحرافی مطرح و علت یابی می شود. خلاف در اصطلاح حقوقی به اعمالی گویند که مقررات و قوانین کشور آنرا منع نموده و خلافکار سزاوار تنبیه و سرزنش می باشد و حال آنکه بزهکار یا مجرم کسی است که مرتکب عملی می شود که بر طبق قانون برای آن مجازات تعیین گردیده است لیکن در اصطلاح آسیب شناسی اجتماعی و روانشانسی جنائی معمولا افراد خلافکار و مجرم را در یک ردیف نام می برند اما بیم آن می رود که خلاف، عواقب وخیمی در برداشته و احتمال بزهکاری در پیش باشد.

فرد خلافکار دچار یک نوع ناراحتی و فشار درونی است که می توان بوسیله فن بیان ریشه یابی و جلوگیری نمود و بزهکاری یک نوع خلاف شدیدتر است که طبق قانون، مجازات است برای آن تعیین گردیده است مانند: دزدی،‌ تخریب،‌ مجروح و زخمی کردن و آزار مردم، اعمال جنسی نامشروع و منافی عفت و عصمت،‌ قتل و امثال آنها یا بعبارت دیگر بزه سرکشی فرد است در برابر اراده اجتماع که بوسیله مقررات و قانون تعبیر گردیده است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد روانشناسی جرم3

دانلود پاورپوینت جایگاه استانداردها در مدیریت مالی بخش عمومی - 40 اسلاید

اختصاصی از اینو دیدی دانلود پاورپوینت جایگاه استانداردها در مدیریت مالی بخش عمومی - 40 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت جایگاه استانداردها در مدیریت مالی بخش عمومی - 40 اسلاید


دانلود پاورپوینت جایگاه استانداردها در مدیریت مالی بخش عمومی - 40 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیریت عمومی نوین یک نظام مدیریتی است که در اواسط دهه 80 میلادی مطرح شد و اساس آن تاکید بر اهمیت استفاده از دانش و تجربه مدیریتی در ارائه خدمات عمومی و پاسخگو بودن نهادهای عمومی نسبت به شهروندان است. این تفکر منجر به تحولاتی در مدیریت بخش عمومی ازجمله روشهای سازمانی، برنامه ریزی مخارج، مدیریت مالی وحسابرسی گردید.
تجمیع مالیه و مدیریت در کنار هم، در بافت بخش عمومی در مقایسه با بخش خصوصی، ایده جدیدی محسوب می‌شود که مبتنی ‌بر اصلاحات متعددی است که در کل مدیریت مالی عمومی نوین نامیده شده و دارای مضامین مالی مهم و متعددی است. این مضامین هر سه حوزه حسابداری، بودجه‌بندی و گزارشگری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به واسطه اهمیت آن در تحولات مدیریتی بخش عمومی بیشتر اوقات مدیریت مالی عمومی نوین معادل مدیریت عمومی نوین مورد اشاره قرار میگیرد.
مدیریت مالی عمومی بر قواعد تهیه، مصرف و نگهداری حساب بودجه تمرکز دارد.

حسابداری تعهدی با ظهور مدیریت عمومی نوین بخشی از برنامه های تحول در مدیریت مالی عمومی گردید. هدف این اصلاحات گسترده در مدیریت عمومی و مدیریت مالی بخش عمومی در سراسر جهان با هدف کاهش اتلاف منابع، و افزایش کارایی، ارائه بهتر خدمات، پاسخگوئی و شفافیت بیشتر در بخش عمومی است. اگر چه این شیوه مدیریتی ابتدا در بریتانیا شروع شد (1991) ولی بتدریج استراتژی کلان بسیاری از کشورها شد. 

هدف اصلی مدیریت مالی نوین: تقویت پاسخگوئی و شفافیت امور مالی

مدیریت عمومی نوین حسابداری را به عنوان یک ابزار هم معرفی کرد

تجربه نیجریه» دلایل پذیرش حسابداری تعهدی

مطالعات تجربی بیانگر آن است که دلیل پذیرش حسابداری تعهدی در نیجریه:

فقدان پاسخگوئی و شفافیت
عدم مسئولیت پذیری مدیران دولتی در قبال تصمیمات و اقدامات خود،
گسترش فساد،
عدم انجام معاملات از مسیرهای رسمی،
عدم ارائه بموقع گزارشهای مالی،
تهیه بودجه بر مبنای نقدی.
گزارشگری طبق قوانین به جای اصول.
عدم تامین اهداف ارزیابی عملکرد و ایفای وظیفه پاسخگوئی و شفافیت از طریق گزارشهای مالی.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت جایگاه استانداردها در مدیریت مالی بخش عمومی - 40 اسلاید