اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود

اختصاصی از اینو دیدی دانلود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود


دانلود درس پژوهی علوم سوم ابتدایی نیازهای جانوران

درس پژوهی علوم سوم ابتدایی نیازهای جانوران

تعداد صفحات:25

فرمت فایل:ورد

 

 

 

 

 

 

چکیده

آدمی از آغاز بر آن بوده است که تاریکی های جهان را به نور آگاهی و دانش و اندیشه روشن نماید تا بتواند به افق های دورتر دانایی و دانش اوج بگیرد. در این میان اشتغال به نشر و پژوهش در علوم موهبتی است ایزدی که معلمان را به مراتب عالی الهی می رساند. و باری گران و مسئولیتی عظیم را بردوش این جماعت قرار می دهد. جستار پیش رو، حاصل این عشق و احساس وظیفه ی توأمان است.

درس پژوهی برگردان واژه ژاپنی jugyokenkyu بمعنی مطالعه یا پژوهش تشکیل شده است .kenkyu بمعنی درس و jugyo بمعنای مطالعه یا پژوهش است . معادل انگلیسی درس پژوهی Lesson study است .

درس پژوهی به زبان ساده مطالعه و پژوهش جمعی پیرامون عمل تدریس است . بعنوان یک معلم حرفه ای بیا و در روش تدریس خود تامل کن! حتما روش بهتری برای تدریس وجود دارد . اما این بار نه به تنهایی، بلکه با یک گروه از معلمان هم رشته ، روش خود را مورد مطالعه و آزمون قرار دهید ، با هم با نقد شرایط موجود و در جهت نیل به وضع موجود طرح مساله نمایید ، در جهت شناخت بهترین روش ممکن پژوهش کنید ، نتایج پژوهش را در کلاس درس و بصورت طبیعی بیازمایید ، نتیجه آزمایش را نقد کنید ، طرح را اصلاح و دوباره در یک کلاس دیگر آن را اجرا نمایید ، نتایج پژوهش خود را منتشر و در اختیار دیگران قرار دهید .

به این ترتیب شما گام در مسیر درس پژوهی نهاده اید روشی که پایه توسعه مستمر حرفه ای شماست و شما را در مسیر یک معلم حرفه ای و فکور به حرکت وا می دارد !

در این درس پژوهی سعی بر این است که دانش آموزان به طور کامل با مفاهیم کامل درس آشنا گردند و مشکلات و معایب تدریس در این باره برطرف گردد.


مقدمه :

همانطور که می دانیم درس پژوهی شکل اولیه ای از توسعه ی حرفه ای معلمان می باشد که هدف عمده آن بهبود مستمر تدریس می باشد به گونه ای که دانش آموزان بتوانند مطالب را به شیوه ی موثر تری بیاموزند.گروه درس پژوه تلاش می کند طرح درس خود را نقد و بررسی و به شیوه بهینه اصلاح نماید. طرح درس مشارکتی رمز موفقیت معلمان می باشد. برای معلم درس پژوه تمام کردن کتاب مهم نیست، یادگیری و فهمیدن دانش آموزان مهم است. درس پژوهی به معلمان یاد می دهد که در کلاس صرفا یاددهنده نباشند بلکه یادگیرنده نیز باشند.ملاک سنجش در موفقیت درس پژوهی یادگیری معلمان است نه تولید یک درس. تهیه طرح درس بهتر نتیجه جانبی و ثانوی فرآیند است اما نه هدف اولیه آن.

منطق درس پژوهی ساده است اگر می­خواهید آموزش را بهبود بخشید، اثر بخش­ترین جا برای چنین کاری، کلاس درس است. اگر شما این کار را با درس­ها شروع کنید، مسئله­ی چگونگی کاربرد نتایج تحقیق در کلاس درس ناپدید می شود.در اینجا بهبود کلاس درس در درجه­ی اول اهمیت است. درس پژوهی یکی از راههای ارتقا و دستیابی به شیوه های نوین تدریس و کنار گذاشتن شیوه ها و روشهای سنتی است . معلمین مقطع ابتدایی چند سالی است که تلاش می کنند تا بلکه بتوانند با شرکت درجشنواره ی الگوهای نوین تدریس خدمتی در این راستا به نظام تعلم و تربیت کشور به عنوان مهمترین رکن آینده ساز کشور کمکی کرده باشند .

ما در قسمت مبانی علمی و نظری به سه مبحث پرداخته ایم : اول ، طراحی منظم آموزشی یا همان طرح درس ، دوم ؛روشهای تدریس ، سوم ؛هدفهای سه گانه ی تعلیم وتربیت .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود

پاورپوینت کامل درباره اضافه ولتاژها و حفاظت تجهیزات سیستم قدرت

اختصاصی از اینو دیدی پاورپوینت کامل درباره اضافه ولتاژها و حفاظت تجهیزات سیستم قدرت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت کامل درباره اضافه ولتاژها و حفاظت تجهیزات سیستم قدرت


پاورپوینت کامل درباره اضافه ولتاژها و حفاظت تجهیزات سیستم قدرت

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 46 اسلاید

 

 

 

 

 

 

مشخصات اصلی امواج صاعقه

-  دامنه ؛    ( بر حسب احتمال وقوع آنها از kA1 تا kA1000 متغیر است.)

- پیشانی موج؛    ( بر حسب احتمال وقوع آنها از) 1/0 تا  kA /µs 100 متغیر است.)

- بار الکتریکی ؛   ( از دهها کولن تا 300 کولن متغیر می‌باشد.)

- فرکانس ؛   ( بین KHZ 10 تا چندین  MHZ) 

- سرعت انتشار موج؛   ( از 150000 تا 300000 کیلومتر بر ثانیه متغیر است.)  

 

 

مشخصات شکل موج

- دارای شیب کمتر نسبت به صاعقه

- متغیر با نوع کلیدزنی, کلید و شرایط انتشار

- متغیر با شرایط و ولتاژ شبکه (دامنه آن وابسته به سطح ولتاژ سیستم دارد)

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت کامل درباره اضافه ولتاژها و حفاظت تجهیزات سیستم قدرت

بیش از پنجاه تایپوگرافی کاشی کاری

اختصاصی از اینو دیدی بیش از پنجاه تایپوگرافی کاشی کاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بیش از پنجاه تایپوگرافی کاشی کاری


بیش از پنجاه تایپوگرافی کاشی کاری

 

 

 

 

 

 

رزولیشن:300/72

فرمت:jpeg

توضیحات:شامل تایپوگرافی های کاشی کاری با عناوین اسما الله،اسماء ائمه و ...


دانلود با لینک مستقیم


بیش از پنجاه تایپوگرافی کاشی کاری

دانلود تحقیق بازی های بومی محلی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود تحقیق بازی های بومی محلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق بازی های بومی محلی


دانلود تحقیق بازی های بومی محلی

فرمت فایل:  Image result for word ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )

تعداد صفحات فایل: 6

کد محصول : 001Shop

فروشگاه کتاب : مرجع فایل 


 

 قسمتی از محتوای متن 

 

الک دولک

 

نام محلی: پیل دسته (چیلمک آغا)

 


اهداف کلی: دقت نگاه، تمرکز حواس، ایجاد حس تعاون، ورزیدگی اندامها

 


اهداف جزئی: ایجاد هماهنگی بین اعصاب و اعضا بدن و انبساط شش ها

 


تعداد بازیکن: حداکثر 12 نفر

 


سن بازیکنان: 10 سال به بالا

 


ابزار لازم: دو عدد چوب گرد به قطر 3 و طولهای 70 و 15 سانتی متر

 


محوطه بازی: محوطه باز

 


شرح بازی: بازیکنان به دو گروه تقسیم و به قید قرعه، یکی از گروهها، بازی را شروع می کند یعنی: چوب کوچک (پیل) را روی یک چاله ی کوچک یا وسط دو عدد آجر قرار داده و با سر چوب بزرگ (دسته) که در زیر آن قرار داده، با قدرت به طرف نفرات گروه حریف که در محوطه هستند پرتاب می کند. اگر پیل در هوا گرفته شود، پرتاب کننده اخراج می شود، وگرنه بایستی آن را از روی زمین بردارند و به طرف چاله (یا آجرها) بیندازند. و بازیکن دسته به دست، با تمرکز حواس، آن را در دست می گرداند تا پیلی را که به طرف چاله اش می آید با ضربه دورش سازد، اگر نتواند و فاصله ی پیل با چاله کمتر از قد دسته باشد باز سوخته است و اگر توانسته باشد که با ضربه دورش سازد، فاصله را، از چاله با طول دسته می شمارند. یک، دو، سه،...

 

  متن کامل را می توانید بعد از پرداخت آنلاین ، آنی دانلود نمائید، چون فقط تکه هایی از متن به صورت نمونه در این صفحه درج شده است.

پس از پرداخت، لینک دانلود را دریافت می کنید و ۱ لینک هم برای ایمیل شما به صورت اتوماتیک ارسال خواهد شد.

 
/images/spilit.png

دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بازی های بومی محلی

دانلود پروژه برابرسازی کانال در ارتباطات صوتی زیر آب با استفاده از آنتن های چندگانه

اختصاصی از اینو دیدی دانلود پروژه برابرسازی کانال در ارتباطات صوتی زیر آب با استفاده از آنتن های چندگانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه برابرسازی کانال در ارتباطات صوتی زیر آب با استفاده از آنتن های چندگانه


دانلود پروژه برابرسازی کانال در ارتباطات صوتی زیر آب با استفاده از آنتن های چندگانه

دانلود پروژه رشته برق به زبان انگلیسی با موضوع برابرسازی (اکولایزیشن) کانال در ارتباطات صوتی زیر آب با استفاده از آنتن های چندگانه

میتوانید این پایان نامه را به زبان فارسی ترجمه کرده و با مشورت استاد راهنما به عنوان پروژه ی پایانی خودتان به ثبت برسانید

نوع فایل : Word

تعداد صفحات : 96

Contents
1. Introduction 1

1.1 Motivation and problem description 1
1.2 Literature Review 3
1.3 Thesis outline 5
1.4 Contributions 7
2. Underwater Acoustic Communication and Channel Model 8

2.1 Channel Model 8
2.2 The Baseband channel 11
2.3 FSK Signal modulation and demodulations: 18
3. Receiver and Transmitter Diversity Techniques: 21

3.1 Antenna Diversity 22
3.2 Temporal Diversity 23
3.3 Branch Combining 24
3.4 Diversity gain and failure 25
3.5 Conventional multiple antenna systems 27
3.6 Parallel stream MIMO 28
4. Review of Adaptive Equalizers 32

4.1 Linear equalization 36
4.1.1 Peak distortion criterion 38
4.1.2 Mean square error criterion 40
4.1.3 Fractionally spaced equalizer 42
4.2 Decision feedback equalization 43
4.2.1 Mean square error optimization criterion 46
4.3 Filter coefficient update methods 48
4.3.1 LMS 48
4.3.2 RLS 51
4.4 Selected experimental results 53
5 Diversity Equalization 57

5.1 Baseband communication system model 57
5.2 Joint channel equalizer (JCE) 63
5.3 Diversity with separate optimization using an independent channel equalizer (ICE) 77
6 Conclusions and Topics for Future Research 83

6.2 Further research directions 84

References 86

 

 

ABSTRACT

Currently available commercial underwater acoustic modems have been optimized for long distance communications, on the order of tens to hundreds of kilometers, trading transmission rate for increased range, reliability and robustness. However, new under-water applications are arising which do not require such long distance links. One example is the use of small fleets of closely spaced Autonomous Underwater Vehicles (AUVs) for tasks such as mine detection where the vehicle spacing is more likely to be measured in hundreds of meters at most.

 

This thesis investigates ways to improve transmission rates over this much shorter link. In particular, it considers the use of an additional hydrophone, currently used for navigation, to achieve diversity at the receiver. We propose an adaptive receiver structure that is capable of reliable asynchronous communication with improved efficiency.

 

Existing underwater acoustic equalization studies are limited to optimizing the mini-mum Mean-Square Error (MSE) jointly among all spatial diversity channels, called the Joint Channel Equalizer (JCE). In this study we propose a new sub-optimal equalizer that separately optimizes the diversity channels. We have called this the Independent Channel Equalizer (ICE). It ultimately results in a higher MSE but the system is more robust to step changes. This is beneficial to allow rapid re-establishment of communications. Re-sults are presented both in terms of the MSE and the probability of Bit Error Rate (BER). The latter is important, as it is the ultimate measure for a digital communication system.


1.   Introduction   1.1 Motivation and problem description

 

 

As technology progresses our ability to utilize and operate within the underwater environment is advancing. Once confined to merely operating on the surface we are now rap-idly exploring the depths of the oceans for military, commercial and scientific purposes.

 

The use of Autonomous Underwater Vehicles (AUVs) is showing great potential among many new areas of underwater research. Possible applications for this technology include dangerous and/or routine tasks such as minesweeping and reconnaissance, neither of which is suitable for human operators. However, there are many challenges that need to be addressed. These include the autonomous control of a fleet of AUVs and consequently the underwater communications required for this.

 

In [1,2] the problem of control algorithms for the formation flying of AUVs is considered. As part of the solution a pair of hydrophones is used to provide relative headings to aid in maintaining the formation. The presence of the two hydrophones also present possible opportunities to improve communications between AUVs, using techniques such as receiver diversity, transmitter diversity or Multiple-Input-Multiple-Output (MIMO) communications.

 

In this application the hydrophones are located at the bow and stern of the AUV. Due to the physical dimensions of the AUV the separation is approximately one meter. This is much closer than typical diversity receiver separations [3]. However, other researchers have shown that receiver separations as low as 0.35 meters can provide additional sources of information in the underwater acoustic channel [4].

 

The fading and multi-path underwater acoustic channel has always been a great impediment to building reliable underwater communication systems. Many complex physical phenomena cause the propagating acoustic wave intensity and phase to vary temporally and spatially.  Thus, one advantage of spatial diversity equalization is its ability to improve the limited signal-to-noise ratio at the receiver through coherent combining. The multi-path spread in these channels is largely caused by reflections from ocean boundaries and refraction due to sound speed variations as a function of depth. Since the degradation in the signal is caused by multi-path intersymbol interference (ISI), simply increasing the signal-to-noise-ratio will not alleviate the problem.

 

It is well known that coherent equalization techniques improve the bandwidth efficiency of the communication system, thus increasing the data rate [6]. Equalization techniques are well understood in radio communications [5]-[7]. A variety of equalization techniques are available, such as zero-forcing equalization, MMSE equalization, and block equalization. Decision Feedback Equalization (DFE) can be considered an effective technique because it can help to eliminate causal ISI in addition to compensating for the channel [5].

When the communication channel is unknown to the designer, adaptive equalization techniques can be used to first extract the channel response from a training sequence and then compensate the channel distortion in the incoming data symbols [7]. In this thesis the problems above are considered and a sub-optimal decision feedback adaptive equalizer with spatial diversity has been proposed and the results are compared to the optimal equalizer.

 

1.2 Literature Review

 

 

A general overview of the current state of underwater communications is presented in [8]. The underwater channel and its characteristics are discussed and examples of a number of communication systems of various ranges are given. It also outlines some of the current research topics, namely, receiver complexity reduction, interference cancellation and multi-user communication, system self-optimization, modulation and coding and mobile underwater communication.

 

Among current research a common approach to improving communication rate and reliability is to use multiple diversity channels and a jointly optimized receiver structure. Researchers have shown that for the underwater acoustic channels receiver separations as low as 0.35 meters can provide valid diversity channels [4].  In [3] a joint channel equalizer is formulated where the equalizer is optimized across all diversity channels with the receivers spaced apart in depth by between 9.4 and 55.2 meters. The separation between transmitter and receiver is 8 nautical miles.  This separation is significantly greater than any expected separation within the AUV fleet. The receiver was found to have excellent performance. However, it was computationally complex and thus a sub-optimal design was presented with much reduced complexity. This sub-optimal equalizer consisted of a set of single channel equalizers followed by a MMSE combiner. Satisfactory performance was found with a DFE equalizer composed of 25 feed-forward taps and 15 feedback taps.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه برابرسازی کانال در ارتباطات صوتی زیر آب با استفاده از آنتن های چندگانه