اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن

اختصاصی از اینو دیدی پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن


پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن

خرید و دانلود در پایین صفحه

تعداد اسلاید:22

 

پیشگفتار

براساس مفاد قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که اطلاع رسانی و ارائه خدمات را موردتاکید قرار داده است.

اولویتهای سرمایه گذاری در بخش صنعت معدن است که با توجه به مزیت‌های نسبی و رقابتی کشور تعیین، و حمایت‌های مورد نظر دولت از این اولویت‌ها اعلام گردیده است.

وزارت صنایع و معادن در جهت هدایت و حمایت سرمایه گذاران از طریق ایجاد پایگاه در شبکه اینترنت اقدام به ارائه الاعات وسیعتر نموده است.

این اطلاعات شامل: مشخصات اعلامیه‌های تاسیس، طرحهای اولویت دار،میزان تولید کالاها، مطالعات امکان سنجی مقدماتی، شاخصهای کلان اقتصادی و امثالهم می‌باشد.

امید است مجموعه حاضر مورد‌استفاده سرمایه گذاران صنعتی کشور قرارگرفته بگیرد.

  1. iranlndustry.org
  2. mmm.Gov.ir
  3. isiri.ovg
ضوابط و مراحل صدور اعلامیه تاسیس
تعاریف
فعالیت صنعتی: یک فعالیت اقتصادی است که در امر تولید، فرآوری و یا بسته بندی محصولات گوناگون در سطح انبوه از طریق انجام عملیات فیزیکی و یا شیمیایی بر روی مواد و یا مونتاژ قطعات و اجزا با استفاده از نیروی ماشین و عملیات تحقیقات، طراحی و خدمات مهندسی مرتبط صورت می‌گیرد.
واحد صنعتی: شخص حقیقی و یا حقوقی است که یک یا چند فعالیت صنعتی را در یک محل مشخص انجام میدهد.
طرح صنعتی: مجموعه عملیات اجرایی، فنی و خدمات صنعتی است که با هدف، زمان و بودجه مشخص تا منتهی شدن به فعالیت صنعتی ادامه پیدا میکند.
اعلامیه تاسیس: فرمی است حاوی اطلاعات پایه‌ای از قبیل نوع محصول، ظرفیت، میزان سرمایه گذاری، اشتغال و... که توسط وزارت صنایع و معادن تهیه و به وسیله 
 متقاضیان واحدهای صنعتی تکمیل و جهت صدور به سازمان صنایع و معادن استانها ارائه میگردد.
پروانه بهره برداری: مجوزی است که دارنده اعلامیه تاسیس پس از انجام مراحل مربوط به ایجاد و راه اندازی واحد صنعتی دریافت می نماید.
هدف
ایجاد هماهنگی‌های لازم به منظور ارائه خدمات به موقع و تسریع در امور متقاضیان جهت سرمایه گذاری در احداث واحدهای صنعتی به استناد مصوبه هئیت وزیران
الف ـ متقاضایان احداث واحدهای صنعتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از طریق تکمیل فرم اعلامیه تاسیس اقدام به احداث واحد صنعتی نمایند.
تبصره1: معاونت برنامه ریزی، توسعه و فن آوری فهرست اولویتهای سرمایه گذاری را براساس مطالعات توسعه منطقه‌ای و ملی اعلام می‌نماید.
ب ـ فرم تکمیل شده اعلامیه تاسیس پس از ارائه به سازمان صنایع و معادن استانها مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تطبیق با ضوابط آیین نامه و با رعایت موارد زیر نسبت به
صدور  آن اقدام خواهد شد.
ب ـ عدم مغایرت تولید مورد نظر با ضوابط شرعی و قانونی
رعایت محدودیت‌های منطقه‌ای مصوب مانند محدودیت احداث واحدهای صنعتی در شعاع 120 کیلومتری شهر تهران و شعاع 50کیلومتری اصفهان
تبصره2:  مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت کار و امور اجتماعی به هنگام صدور اعلامیه تاسیس جهت رعایت به متقاضیان اعلام خواهد گردید. ضوابط مزبور و تغییرات احتمالی آن توسط وزارت صنایع و معادن به سازمان صنایع و معادن استانها ارسال می‌شود.
تبصره3:مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی سازمان دامپزشکی کشور به هنگام صدور اعلامیه تاسیس به منظور تولید خوراک دام طیور و ایجاد کشتارگاههای دام و طیور جهت رعایت به متقاضیان اعلام خواهد شد.
تبصره4: صدور اعلامیه تاسیس به منظور تولید و یا مونتاژ انواع اتومبیل(سبک و سنگین) کشتی، هواپیما، چرخ بال، لکوموتیو، کشنده‌های ریلی و واگن قطار توسط دفتر نظارت و ارزیابی طرحهای انجام خواهد گرفت.

ممکن است متنی که در اینجا  نوشته شده است کمی به هم ریخته باشد اما در فایل  دانلودی مرتب می باشد

متن کامل را می توانید با فرمت پاورپوینت بعد از پرداخت وجه دانلود نمایید

فایل پاورپوینت قابل ویرایش میباشد

تعداد اسلاید:22
قیمت با تخفیف ویژه:4900
ایمیل پشتیبانی :alirezarahmatialireza@gmail.com


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت آشنایی با چرخه صنعت و معدن

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های ارتباطی با مشتریان

اختصاصی از اینو دیدی مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های ارتباطی با مشتریان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های ارتباطی با مشتریان


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های ارتباطی با مشتریان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های ارتباطی با مشتریان

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در28 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

مهارت های ارتباطی با مشتریان

2-3)ارتباطات

2-3-1)تعریف ارتباط وارتباطات

ارتباط فرایندی است که طی آن یک یا چند نفر به دنبال خبر،اطلاع،نقطه نظر ها،گرایشها وتجارب خود می پردازد(جیرانی مقدم،1386 ،ص15).

ارتباطات،انتقال اطلاعات از فرستنده به گیرنده که برای هر دو قابل فهم وواضح باشد(قبادی،1387 ،ص16).

2-3-2)انواع ارتباطات

ارتباطات به طور کلی بردو نوع است(جیرانی مقدم،1386 ،ص16):

1 - ارتباطات کلامی                                     2-  ارتباطات غیر کلامی

ارتباطات کلامی

منظور از ارتباطات کلامی ،مجموعه روابطی است که از طریق سخن گفتن وگفتگو حاصل می شود برای موفقیت در کار وجلب مشتری باید از کلمات به دقت استفاده شود هر کلمه ای احساسات،عواطف خاص و عملکرد متفاوتی را در افراد بر می انگیزاند.اگر کلمات در جا ومکان مناسب خود بکار برده شود،سریع تر بر افراد تاثیر می گذارد(جیرانی مقدم،1386 ،ص16).

 

ارتباطات غیر کلامی

کلیه پیام هایی است که افراد علاوه بر خود کلام،آنها را نیز مبادله می کنند.طرز ایستادن ،راه رفتن ،حالات ، چهره ،صدا، لباس پوشیدن و... جملگی نشانه های ارتباطات غیر کلامی هستند وبنابراین توجه به کلیه موارد فوق می تواند در نحوه ارتباط با مشتری وجذب وی موثر واقع شود.مشتری در بدو ورود به یک اداره با دیدن نشانه های غیر کلامی در مورد شخصیت کارکنان قضاوت می کند.بنابراین تلاش برای ایجاد شخصیت مثبت در ذهن مشتری  از ضروری ترین کارهاست که هر کارمند مشتری مدار باید انجام دهد. اصولاً در فرآیند های اجتماعی،بیشتر به نشانه های غیر کلامی اعتماد می کنند تا به نشانه های کلامی،پس باید نشانه های غیر کلامی را تقویت کرد.نخستین برخورد ونخستین تاثیری که بر مردم گذاشته می شودبسیار اهمیت دارد. در مجموع کلام 7در صد لحن وطنین 38 درصد وحرکات 55درصد از ارتباطات را منتقل می کنند(همان منبع).


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع مهارت های ارتباطی با مشتریان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عملکرد صادراتی

اختصاصی از اینو دیدی مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عملکرد صادراتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عملکرد صادراتی


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عملکرد صادراتی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عملکرد صادراتی

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در29 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

عملکرد صادراتی

از دهه70  تاکنون، حجم عظیم متون تحقیقاتی راجع­به عوامل موثر بر روی عملکرد صادراتی بوده­است (Sousa et al., 2008; Parhizkar et al., 2010)  .اکثریت مطالعات راجع به عملکرد صادراتی بر روی  مجموعه­ای از متغیر­های کاملا متفاوت از­یکدیگر متمرکز­می­باشند . بهرحال درحالیکه عملکرد صادراتی  بطورگسترده موضوع تحقیق­بوده­است ، یکی از ساخت­های در حیطه بازاریابی بین­المللی­ست که بسیار کم فهمیده­شده­است . ( Katsikeas et al., 2000)

  اغلب محققین برروی روابط بین عمکرد و عوامل سازمانی و محیطی متمرکز هستند و کمتر راجع به ارتباط عملکرد و به ویژه  اهمیت  اجرای استراتژی تاکید دارند. درحالیکه اغلب تحقیقات انجام شده که در ایالات متحده و اروپا توسط محققین صورت پذیرفته درآنها بر روی عملکرد صادراتی تمرکز داشته وکارهای محدودی درکشور های درحال توسعه به ویژه درکشور های حوزه خاورمیانه صورت پذیرفته است .( Matanda & Freeman 2009) حجم­کار درحال­رشد بیانگر مشکلات عدیده­ای­ایست­که صادرکنندگان  از کشور­های در­حال توسعه در رقابت با­یکدیگر با آن روبرو­می­شوند .( Etemad, 2004) بطور کلی پذیرفته­شده­است که افزایش­صادرات کشور دارای اثرمثبتی برروی رشد اقتصادکشور و همچنین موفقیت شرکت­های خصوصی است .­ افزایش صادرات برای شرکت­هایی که درکشور­های درحال­توسعه حضوردارند بسیار حائز­اهمیت­می­باشد که بانگاهشان بر بازارهای جهانی به عنوان وسیله­ای برای حصول اطمینان از رشد ، بقا یا رقابت­شان می­باشد. عملکرد صادراتی یک جنبه اصلی برای اتخاذ تصمیمات در حوزه تجارت بین المللی است . محققین برروی تعریف عملیاتی یا مفهومی آن اتفاق نظر ندارند . تحقیق در زمینه عملکرد صادراتی بر روی دوبعد متمرکزمی­باشد، اولی تفهیم این­ساختار و ثانیا شناسایی عوامل موثر برآن . درحال حاضراجماع گسترده ای وجوددارد که عملکرد، درک چندبعدی وگسترده­ای را شامل می­گردد که مولفه­های اصلی آن اقصادی و استراتژیک می­باشند . ولی همچنان عدم اتفاق نظر گسترده برروی سنجش خاص آن و چگونگی عملکرد ابعادش هنوز وجود دارد .                                                                      بنابراین، این ساخت به تنهایی هنوز به عنوان مفهوم­سازی و عملیات­سازی بطور­کلی پذیرفته­نشده (Katsikeas et al., 2000; Papadopoulos & Martin Martin, 2010)        


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عملکرد صادراتی

جزوه آموزشی کسب ثروت مهندس ورعی

اختصاصی از اینو دیدی جزوه آموزشی کسب ثروت مهندس ورعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه آموزشی کسب ثروت مهندس ورعی


پیشنهاد ویژه جزوه آموزشی کسب ثروت

سلام دوستان

مجموعه ی پیش رو شامل یک جزوه ی اموزشی تالیفی شخصی هست که ماحصل مطالعه ی کتاب های ثروت ، قوانین ، روش ها و گوش کردن به فایل های سخنرانی ها  و کلاس های اموزشی زیادی هست که به فرمت پی دی اف در خدمت شما عزیزان قرار گرفته ، که از ابتدا اومده و درمورد ثروتمند شدن صحبت کرده و گفته اصلا قوانین و دلایل و راه هایی که باید طی بشن تا ما ثروتمند بشیم  چی هستن که به فرمت پی دی اف و در 33 صفحه نوشته شده  و چکیده ای از مهم ترین موارد هست .

در ادامه توضیحاتی رو اوردم که شما رو آگاه کنه که در مرحله اول شغلی که شما انجام میدید اهمیت نداره مهم این هست که ذهنتون داره چه کاری انجام میده و بعد از اون چند شیوه و پیشنهاد برای کسب درامد رو براتون ذکر کردم که این شیوه ها میتونن درامد های اینترنتی باشن و یا درامد ها ی غیر اینترنتی.

به علاوه به همراه مجموعه پکیج 50 فایلی از کتاب ها و مطالبی که خودم خریداری کرده بودم در گذشته و یا مطالعه اون ها رو هم انجام داده بودم براتون قرار میدم که از اطلاعات داخل اون فایل ها هم بتونید استفاده کنید . فایل هایی که هست شامل پکیج هایی میشه که راه های کسب درامد از اینترنت رو توضیح دادن و توضیحاتی درباره ثروت و ثروتمند شدن رو بیان کردن . 

 

در مورد قیمت کالا هم ذکر این نکته رو واجب میدونم . مواردی که داخل پکیج هست به تنهایی قیمت بالاتری در فضای مجازی دارن و به صورت تک به تک تهیه اونها بیش از این مبالغ هزینه در بر خواهد داشت و به علاوه این مبلغ برای یاد گرفتن راه کسب درامد عدد بسیار ناچیزی هست . شما برای ایندتون چه مبلغی حاضر به سرمایه گذاری هستید ؟ تصور بر این هست که با این عدد یک دونه پیتزا میشه خورد . به نظر ارزش داره ادم زندگی آیندش رو با یه پیتزا یا ساندویچ عوض کنه و یک هفته از لذتش دست بکشه و برای یک عمرش زندگیش رو بسازه .

 

هر کس هم که از کیفیت مطالب ارائه شده ناراضی بود بدون هیچ سوالی وجه رو میتونه پس بگیره .

 

ما به مطلبی که قرار دادیم و به صداقت خریداران عزیز مطمنیم .

 

امیدوارم ایرانی شاد ، آباد و ثروتمند رو شاهد باشیم .

 

موفق و پیروز باشید  . آبان 1395

 


دانلود با لینک مستقیم


جزوه آموزشی کسب ثروت مهندس ورعی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع بازاریابی رابطه مند

اختصاصی از اینو دیدی مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع بازاریابی رابطه مند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع بازاریابی رابطه مند


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع بازاریابی رابطه مند

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در72 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

بازاریابی رابطه مند

تلاش های رابطه مند :

تلاش های رابطه مند فراتر از یک تبادل می باشد،بلکه آن بر روی معاملاتی متمرکز می شود که در آن تبادلات پیشین وآتی به هم مربوط می باشد تلاش های رابطه مند از آن جائیکه به عنوان منبعی برای گرایشات رفتاری مشتری محسوب می شوند از اهمیت زیادی برخوردار هستند.این اهمیت به طرق مختلف است ؛اول : انتظارات مشتری در زمینه کیفیت کالا وخدمات مصرفی افزایش پیدا کرده است.دوم :خرده فروشها به خاطر استاتژیها وتاکتیک های بازاریابی با همدیگر در قرابت شدید می باشند. سوم :خرده فروشان با چالش های جدید وبیشماری در عرصه بازاریابی مواجه می باشند مثل محدودیت های نامشخص که مابین بازارها وصنایع وجود دارد.به عنوان مثال می توان به تقسیم بندی فرایند بازار وکوتاهتر شدن چرخه فعالیت محصول اشاره نمود علاوه بر این برخی از نویسندگان بیان داشته اند که وقتی سطح کیفی کالا وخدماتی که شرکتها ارائه می دهند،مشابه باشد بنابراین یکی از ابزار مهم برای کسب مزایای رقابتی ارائه مزایای رابطه ای می باشد(لیانگ،2007 ،ص338).

اندوبیزی معتقد است که بیشتر شرکتها بر رابطه قوی مشتری-شرکت سرمایه گذاری می کنند تا اطلاعات گرانبها در مورد چگونه بهتر نگهداشتن مشتریان ودور نگهداشتن آنان از بانکهای رقیب به دست آورند (دوبیسی[2]،2005 ،ص218).

2-4-2)تعریف تلاش های رابطه مند

دووالف وادکر کن (2003)تلاش های رابطه مند را این گونه تعریف می نمایند : هر تلاشی که فعالانه توسط خرده فروش جهت جلب مشتری انجام می شود وهدف این است که با ارائه کالا وخدمات اساسی و مهم ،ارزش مشتری درک شود وتنها بعد از تبادل مستمر با خرده فروش است که مشتری به این مهم دست می یابد(لیانگ،2007 ،ص337).

فونتنوت وویلسون (1997) وفرنزن وداویس (1990) بیان نمودند،تلاش هایی  که در راستای کالا وخدمات صورت می گیرند. وتلاش های رابطه مند منبع با ارزش ،مستقل ومشخص می باشند.پاراشورمن (1994)بیان میدارد تلاشهایی که در راستای کالا وخدمات صورت می گیرد تلاشهای خاص معاملاتی هستند که با تبادل کالا وفرایندهایی سرو کار دارند که حول محور آن معامله می چرخند.طبق چهارچوب وی تلاش های خاص معاملاتی شامل تلاش هایی می باشد که در زمینه کیفیت محصول،قیمت،کیفیت خدمات صورت می گیرد(لیانگ2007 ،ص338).

 

دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع بازاریابی رابطه مند