
اگرچه سال هاست که واژهء تجارت الکترونیک وارد ادبیات کسب و کار شرکت ها شده است، اما تجارت موبایل پدیده ای نسبتاً نوین است. توانایی استفاده از اینترنت ورای زمان و مکان از طریق تلفن های همراه فرصت های جدیدی را برای فروش، تعامل و تبادلات تجاری پدید آورده است.
چنانچه شرکت ها بتوانند به مشتریان خود خدمات فردی و مطابق با انتظارات و سلیقهء ایشان را ارائه دهند طبعاً زمینه مناسبی برای توسعهء این سبک از تجارت پدید خواهد آمد.
در این مقالهء کوتاه در صدد برآمده ایم تا مبتنی بر تحقیقات به عمل آمده مشخص نماییم چه عواملی می تواند در افزایش وفاداری مشتری در تجارت موبایل اثربخشی داشته باشد و اینکه این عوامل چه تفاوتی با بحث وفاداری در حوزهء تجارت الکترونیک دارند.
تحقیق تفاوت بین تجارت الکترونیک و تجارت موبایل به صورت فایل ورد docx در 5 صفحه می باشد که برای به هم نریختن متن لطفا دو فونت Bnazanin , Btitre که همراه فایل دانلود شده است را در صورت نداشتن این دو فونت به مجموعه فونتهای خود اضافه وهمچنین از افیس 2010 به بالا برای نمایش بهتر فایل استفاده نمایید.
دانلود تحقیق تفاوت بین تجارت الکترونیک و تجارت موبایل