اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله راههای ایجاد علاقه به پوشش اسلامی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله راههای ایجاد علاقه به پوشش اسلامی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله راههای ایجاد علاقه به پوشش اسلامی


دانلود مقاله راههای ایجاد علاقه به پوشش اسلامی

 

تعداد صفحات : 62 صفحه       -      

قالب بندی :  word        

 

 

 

 

چکیده :

حجاب و پوشش یکی از دستورات تمامی ادیان مخصوصا دین مبین اسلام است که رعایت آن سبب پاک ماندن انسانها و جوامع شده و همچنین تکامل معنوی و رشد اخلاقی آنان را به دنبال خواهد داشت.

بی توجهی به این امر مهم و کم رنگ شدن آن در بین دانش آموزان ما را بر آن داشت تا موانع رعایت پوشش را تشخیص و به رفع آن بپردازیم تا زمینه برای رعایت حجاب و پوشش اسلامی دانش آموزان فراهم شود. برای این منظور مرکز پیش دانشگاهی و دبیرستان سماء پایه اول انتخاب شد و از طریق پرسشنامه نظرات آنها مورد بررسی و تشخیص قرار گرفت.

نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که به ترتیب : 1 – روحیه خود نمایی ؛ مدگرایی و تقلید از مدلهای نامناسب 2 – سطحی بودن شناخت نسبت به پوشش ؛ 3 – کم توجهی والدین به این امر، سبب بدحجابی دختران جوان ما شده است . اینجانب در پی برطرف نمودن دو عامل اول بر آمدم از روشهای تربیتی و آموزشی خاصی استفاده نمودم و توانستم در تفکر و اندیشه دانش آموزان تغییر ایجاد کنم . در بعضی از دانش آموزان تغییر در تفکر و اندیشه دانش آموزان رفتار گردید. در بعضی ها بطور موقت خود را نشان داد و در پرسش پایان پژوهش بعضی از دانش آموزان شرط تغییر رفتاری را گذشت تدریجی زمان می دانستند چون با تغییر دفعی رفتار، از طرف دوستان و اطرافیان زیر سوال می رفتند.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و یاری مسئولین آموزش و پرورش تمامی موانع بدحجابی را از جلو راه فرزندانمان بر داریم تا آنان بتوانند وظیفه الهی خویش را در این زمینه انجام دهند.

 


فهرست مطالب

عنوان ........................................................................................................................... صفحه

مقدمه ..........................................................................................................................

فصل اول : طرح تحقیق

  • بیان موضوع
  • توصیف وضعیت موجود و بیان مسئله

فصل دوم : یافته های تحقیق یا عوامل موثر در بدحجابی

2-1- گرد آوری اطلاعات ( شواهد ) .............................................................................

2-2- نظر مسئولین راجع به پوشش ................................................................................

2-3- دانش آموزان راجع به پوشش ...............................................................................

2-3-1- میزان پذیرش حجاب .......................................................................................

2-3-2- شناخت نسبت به حجاب در ادیان دیگر ............................................................

2-3-3- آیا چادر همان پوشش کامل است .....................................................................

2-3-4- شناخت دانش آموزان از قرآن راجع به پوشش ...................................................

2-3-5- شناخت نسبت به الگوهای حجاب ....................................................................

2-3-6- پوشش و سهل انگاری .....................................................................................

2-3-7- تشویق خانواده بر حجاب دختران .....................................................................

2-3-8- تاثیر پوشش معلمان و مسئولین مدرسه ..............................................................

2-3-9- تاثیر پوشش معلمان دینی .................................................................................

2-3-10- تاثیر خودنمایی بر پوشش دختران ...................................................................

2-3-11- تاثیر مدگرائی بر پوشش دختران ......................................................................

2-3-12- پوشش و حفظ معنویت .................................................................................

2-3-13- مدگرائی و اقتصاد خانواده ..............................................................................

2-3-14- میزان اعتقاد فرد بر حجاب .............................................................................

2-4- تجزیه و تحلیل داده ها ........................................................................................

2-4-1- میزان شناخت دانش آموزان ..............................................................................

2-4-2- سهل انگاری و پوشش .....................................................................................

2-4-3- نقش خانواده در رعایت پوشش ........................................................................

2-4-4- اثربخشی پوشش معلمان و مسئولین مدرسه ........................................................

2-4-5- اثر بخشی پوشش معلمان دینی .........................................................................

2-4-6- خودنمایی .......................................................................................................

2-4-7- مدگرایی .........................................................................................................

2-4-8- پوشش و معنویت ............................................................................................

2-4-9- پوشش و اقتصاد ..............................................................................................

2-4-10- اعتقاد و تعهد نسبت به حجاب .......................................................................

فصل سوم : ارائه راه حل برای رفع و عوامل بدحجابی

3-1- انتخاب راه حل جدید ..........................................................................................

3-2- اجرای طرح ........................................................................................................

3-2-1- گام اول ..........................................................................................................

3-2-2- گام دوم ..........................................................................................................

3-2-3- گام سوم .........................................................................................................

فصل چهارم : ارزیابی تاثیرگذاری راه حل

4-1- گردآوری اطلاعات ( شواهد 2 ) ...........................................................................

4-2- مشاهدات ...........................................................................................................

4-3- ارزیابی یافته های جدید و تعیین اعتبار ..................................................................

4-3-1- نظر مسئولین و بعضی از دبیران راجع به تغییر رفتار در پوشش دانش آموزان  .......

4-3-2- نظر دانش آموزان راجع به پوشش خود بعد از دوره پژوهش و تحقیق ..................

فصل پنجم :

5-1- چند پیشنهاد ........................................................................................................

5-2- پیوستها و منابع ....................................................................................................

فصل اول :

طرح تحقیق


مقدمه :

دین مبین اسلام، بعنوان یک دین کامل، جامع و منطبق با فطرت انسان، به تمام نیازهای روحی، روانی، اجتماعی و . . . پاسخ لازم و کافی داده است. طبیعی است برای رفع نیازهای متفاوت انسان و تکامل و ترقی او تکالیفی را در قالب وجب ، مستحب، مکروه ، مباح برای زن و مرد در نظر گرفته است.

یکی از تکالیف واجب الهی حفظ حریم و رعایت پوشش در روابط زن و مرد است که انجام آن باعث پاک ماندن زن و مرد و در نیجه سبب پاک مانند جامعه از مفاسد، انحرافات و بی بند و باریهای اخلاقی و جنسی شده و تکامل معنوی و رشد اخلاقی را به دنبال دارد.

ما در این پژوهش، عوامل موثر در بدحجابی دانش آموزان مورد بررسی و تفحص قرار داده شده است تا بعد از تشخیص موانع پوشش بتوانیم توجه آنان را به این امر مهم معطوف داشته و انگیزه لازم را برای رعایت حجاب و حفظ حریم در روابط زن و مرد ایجاد کنیم.

 

  • بیان مسئله پژوهش

حفظ پوشش و رعایت حریم در روابط زن و مرد از جمله مسائلی است که در تمام ادیان آسمانی و حتی در بعضی از مکاتب بشری به آن سفارش شده است و دبین مبین اسلام بعنوان کاملترین دین ، پیروان خود را به رعایت آن ملزم نموده است .

از طرفی ما در سالهای اخیر متاسفانه نظاره گر کم رنگ شدن حفظ پوشش در بین جوانان هستیم که اگر بعنوان یک مشکل به آن توجه نکرده و به رفع آن پرداخته نشود پیامدهای ناگوار فردی ، و حتی اقتصادی اجتماعی، خانوادگی، سیاسی و . . . را به دنبال خواهد داشت .

و من به عنوان معلم دینی بر آن شدم در حد وسع و توان خودم و در حد امکانات مدرسه و همکاری و احساس مسئولیتی که در مدیر محترم مدرسه و سایر اعضای تیم پژوهش سراغ دارم این مانع را در مدرسه ای که در آن مشغول به کار هستم بر دارم هر چند که این مشکل همگانی نیاز به فعالیت همگانی در سطح کشور و آنهم در جوانب متعدد دارد ولی هر کس در حد وسع و توان خویش باید فرصت را غنیمت شمرده ور در پی برداشتن موانع باشد که سرمایه های ما، همان فرزندان و دانش آموزان ما هستند اگر ما به تربیت آنان بی توجهی کنیم دیگران فرهنگ کهن و عمیق ما را که می خواهم در سینه فرزندانمان بریزیم از کف آنان می ربایند و این مسئولیت سنگین، بر دوش ما مادران و معلمان است.

در این پژوهش ما قصد آن داریم که دانش آموزان را از طریق 1 – بالا بردن شناخت آنان نسبت به پوشش 2 – و ارائه  پوشش اسلامی بدون هیچ افراط و تفریط 3 – فراهم نمودن شرایط مناسب برای بروز روحیه خودنمائی در محیط مدرسه 4 – ارتباط با خانواده آنان جهت مشارکت در این زمینه ، به پوشش اسلامی علاقه مند سازیم و رعایت پوشش اسلامی را در برخورد با نامحرم در رفتار آنان مشاهده کنیم .

 

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق

وجود جامعه سالم در گرو تربیت دختران سالم ومقید به احکام الهی است و وقتیکه در لباس ورفتارفرزندان  تغییرایجاد شده است  باید منتظر تغییر در سلامت جامعه خود و آیندگان باشیم.

در هر جامعه ای که روابط زن ومرد بر اساس  عفاف باشد وزنان در خارج از دایره ازدواج خود آرا وخود نما نباشد قلبها آرام وروحها سالم خواهد بودو در هر جامعه ای که از این مسئله غافل شودغریزه جنسی تحریک پذیر شده است  و برای  هر دو جنس ناآرامی و طغیانگری را بدنبال خواهد داشت  وثمره آن چیزی جز خیانت به ناموس دیگران ،قتل ،آدم ربایی ،حسادت ،رقابت در خود آرایی ،خود کم بینی،افسردگی، برهم خوردن روابط خانوادگی ،وجود فرزندان بی سر پرست ، بی فرهنگی و بی هویتی و در یک کلمه دوری از خدا نخواهد بود.

حال که جامعه کنون ما در این واد قدم گذاشته و خانواده ها احساس خطر و بی امنیتی برای فرزندان خود دارند ضروری است که با توجه دادن جوانان به امر حجاب و پوشش اسلامی ، اعتقادات آنها به این ارزش اخلاقی و اجتماعی تعمیق و با شناخت عوامل موثر در بوجود آوردن بد حجابی در جامعه به کمک مسئولین فرهنگی و دست اندر کاران تعلیم و تربیت بشتابیم و با مشارکت موثر خانواده ها، رسانه های جمعی و گروهی عوامل بوجود آورنده این ناهنجاری اخلاقی و اجتماعی را در حد امکان از بین ببریم تا جوانان ما بتوانند در بستری مناسب در فعالیت های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ،اقتصادی، سیاسی جامعه حضوری فعال و موثر داشته باشند.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله راههای ایجاد علاقه به پوشش اسلامی

نقشه زمین شناسی یزد 1:250.000

اختصاصی از اینو دیدی نقشه زمین شناسی یزد 1:250.000 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
نقشه زمین شناسی یزد 1:250.000

 

 

نوع دسته بندى : 1:250000
نام استان :: یزد
مجرى: سازمان زمین شناسى
وضعیت : تهیه شده
طول جغرافیایى:  از 54° تا 55.5°
عرض جغرافیایى:  از 31° تا 32°
تهیه کنندگان: نبوی ، حقی پور
شماره نقشه: H9
عناصر و داده های موجود در نقشه: کوه دوشاخ ، کوه زریگان، پشت کوه، ریگ یزد

 

عنوان: یزد
فرمت:pdf

دانلود با لینک مستقیم


نقشه زمین شناسی یزد 1:250.000

دانلود مقاله آئین کار ساختمان، تاسیسات، تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذائی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله آئین کار ساختمان، تاسیسات، تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذائی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آئین کار ساختمان، تاسیسات، تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذائی


دانلود مقاله آئین کار ساختمان، تاسیسات، تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذائی

 

مشخصات این فایل
عنوان: آئین کار ساختمان، تاسیسات، تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذائی
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 25

این مقاله در مورد آئین کار ساختمان، تاسیسات، تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذائی می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر ازمقاله  آئین کار ساختمان، تاسیسات، تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذائی

ساختمان سردخانه
3-1- موقعیت محل سردخانه
4-1- امکان داشتن جاده یا راه ارتباطی مناسب با نوع سردخانه ودسترسی به آب وبرق وتلفن وغیره 4-1-2- مناسب بودن محلاز نقطه نظر عدم مزاحمت جانوران وحشرات موذی ومیکروبهای آلوده
4-1-3- مناسب بودن محل از لحاظ قرار نگرفتن در سیل
4-1-4- سردخانه با توجه به جهت وزش بادهای محلی از مراکز وواحدهائی که بنحوی موجب آلودگی هوا ومحیط میشوند میبایستی کافی داشته  ...(ادامه دارد) 

تاسیسات و تجهیزات
5-1- تجهیزات تخلیه و بارگیری استفاده از این وسایل بستگی به حجم سردخانه , نوع کالا و چگونگی انبار کالا و جنبه‏های اقتصادی و غیره دارد .
تجهیزات مزبور بایستی بتواند در درجه حرارت و رطوبت سردخانه کار نماید و چنانچه ازتجهیزات موتوری استفاده شود نیروی محرک آنها بایستی از نوع الکتریکی باشد تا از آلودگی محیط توسط گازهای حاصل از احتراق جلوگیری گردد .
5-2- تجهیزات تولید و توزیع سرما ـ تجهیزات تولید و توزیع سرما عبارتند ...(ادامه دارد) 

 ایمنی و پیشگیری از حریق
6-1- بطور کلی مواد مبرد از نقطه نظر ایمنی به سه گروه تقسیم شده‏اند .
6-1-1- گروه  شامل مبردهای هالوژنه و انیدرید کربنیک می‏باشد , غلظت طبیعی این گروه کمتر از 2 تا 4 درصد حجمی در هوا بوده که برای تنفس بی خطر می‏باشد , مبردهای مربوط به این گروه قابل اشتعال نمی‏باشد .
6-1-2- گروه شامل مواد مبدی نظیر آمونیاک اتیلین کلراید اتیل کلراید انیدرید سولفورو و همانند آن می‏باشد . این مواد معمولا خورنده و سمی بوده و در غلظت بیش از 0/5 تا 1 درصد حجمی در هوا مضر و خطرناک بوده و در شرایطی در غلظت  ...(ادامه دارد) 

بهداشت و نگهداری
8-1- توصیه می‏گردد یک حوضچه مورب بلافاصله پس از درب ورود اصلی سردخانه که باید با یک ماده ضد عفونی کننده از قبیل پرکلرین پر گردیده ساخته شود تا وسائط نقلیه مجبور به عبور از آن گردد .
8-2- در سردخانه‏های ترانزیتی و توزیعی حداقل هر ششماه یکبار و در سایر انواع سردخانه‏ها پس از هر بار تخلیه کامل هر اطاق , اطاق مزبور باید ضد عفونی و شستشو گردد .
8-3- جزو وسایل و تجهیزات مورد لزوم جهت کنترل درجه حرارت عمق کالای نگهداری شده ترمومتر سوزنی ( سونه‏دار ) در سردخانه‏هائی که دارای تونل انجماد می‏باشد پیشنهاد ...(ادامه دارد) 

 فهرست مطالب مقاله آئین کار ساختمان، تاسیسات، تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذائی

آئین کار ساختمان , تأسیسات , تجهیزات فنی و بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذایی
هدف و دامنه کاربرد
تعریف‏ها و اصطلاح ها
طبقه بندی انواع سردخانه‏ ها
ساختمان سردخانه
تاسیسات و تجهیزات
ایمنی و پیشگیری از حریق
ایمنی
بهداشت و نگهداری


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آئین کار ساختمان، تاسیسات، تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذائی

کارآموزی در شرکت زامیاد

اختصاصی از اینو دیدی کارآموزی در شرکت زامیاد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآموزی در شرکت زامیاد


کارآموزی در شرکت زامیاد

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه152

فهرست مطالب

تاریخچه شرکت زامیاد : 

 

قسمتهای مختلف ساختمانی شرکت زامیاد :

 

مواد اولیه مصرفی در شرکت :

 

کارگاههای تولیدی داخل شرکت :

 

کارگاه برشکاری :

 

کارگاه پرسکاری :

 

« روند رنگ کاری اتاق ماشین»

 

کارگاه فایبرگلاس :

 

 مونتاژ شاسی ، اکسل و موتور :

 

workplace     

 

مقدمه :

 

تعریف صوت ( Sound ) :

 

اثرات و مداخلات سروصدای زیاد بر انسان :

 

فشار صوت و تراز فشار صوت Sound Presseure and Sound Pressure Level

 

انواع صوت از نظر زمان تناوب :

 

تقسیم بندی آلاینده های شیمیایی بر اساس اثرات فیزیولوژیکی :

 

گازهای ناشی از جوشکاری :

 

دمه های ناشی از جوشکاری :

 

بررسی ایمنی عمومی

 

  • ایمنی در صنعت

 

این شرکت در سال 1342 تاسیس شده است و فعالیتهای آن شامل : ساخت و مونتاژ خوردهای بنزینی و گازوئیلی مطابق با استانداردهای بین المللی است این کارخانه در ابتدا شامل شرکتهای زر، که تولید کننده فنرهای صفحه ای و همچنین شرکت ایران رادیاتور بوده است که در حال حاضر هر کدام از این شرکتها به صورت مستقل فعالیت می کنند. شرکت زر در سال 1349 و شرکت ایران رادیاتور در سال 1350 به بهره برداری رسیده است. از سال 1362 وانت نیسان جونیوز 2000 در کنار تولیدات رنو 5 درب جزء تولیدات سایپا شد و در سال 1364 امتیاز ساخت وانت مزبور را از شرکت زامیاد خریداری گردید که به منظور افزایش قدرت موتور نیسان جونیوز شرکت سایپا قراردادی با شرکت نیسان موتور ژاپن منعقد نمود و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته وانت نیسان با حجم موتور 2400 سانتیمتر مکعب از سال 1369 تولید می نماید تولید اصلی شرکت زامیاد همانطور که گفته شد وانت نیسان می باشد و هم اکنون در کنار این تولیدات مینی بوس ایویکو و کامیون و کامیونت ایویکو هم در این کارخانه ساخته و مونتاژ می گردد.

 

 

 

 

 

تاریخ بهره برداری : 1350

 

نوع مدیریت : دولتی

 

تعداد کل پرسنل پیمانکار

 


دانلود با لینک مستقیم


کارآموزی در شرکت زامیاد

نقشه زمین شناسی کانرود

اختصاصی از اینو دیدی نقشه زمین شناسی کانرود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
نقشه زمین شناسی کانرود
نوع دسته بندى : 1:100000
نام استان :: یزد
مجرى: سازمان زمین شناسى
وضعیت : تهیه شده
طول جغرافیایى:  از 54° تا 54.3°
عرض جغرافیایى:  از 30.5° تا 31°
شماره نقشه: 6851
عناصر و داده های موجود در نقشه: کمرودKamrud، کویرصاحب آباد Kavir e Saheb abad، کوه سبزKuh e Sabz

عنوان: کانرود

 

فرمت:pdf
زبان نقشه: انگلیسی

دانلود با لینک مستقیم


نقشه زمین شناسی کانرود