اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب آزمون های ورود به مدارس پرستاری کاپلان - ویرایش هفتم (2016)

اختصاصی از اینو دیدی کتاب آزمون های ورود به مدارس پرستاری کاپلان - ویرایش هفتم (2016) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب آزمون های ورود به مدارس پرستاری کاپلان - ویرایش هفتم (2016)


کتاب آزمون های ورود به مدارس پرستاری کاپلان - ویرایش هفتم (2016)

کتاب آزمون های ورود به مدارس پرستاری کاپلان - ویرایش هفتم (2016)

 

  

 

 

توضیحات ناشر:
Kaplan’s Nursing School Entrance Exams is comprehensive review of all tested material on major nursing school entrance assessments, including the TEAS, HESI, PAX-RN, Kaplan, and PSB-RN exams. With focused review and practice for math, reading comprehension, and science—plus quick-reference resources flagging common mistakes to avoid and important formulas to remember—this effective guide prepares you fully for the first test of your nursing career.

Features:

* NEW! Exam-like brief reading comprehension passages
* Diagnostic quiz
* 2 complete practice tests
* Detailed answer explanations
* Focused review and practice for the most-tested subject areas: math, reading comprehension, vocabulary, and science
* Quick-reference resources highlighting frequently used math formulas and commonly misspelled words to remember
* Kaplan’s effective score-raising strategies
* Practical advice for the career-change nursing student

 

همچنین نرم افزار های لازم جهت مشاهده فایل ها در سیستم عامل های ویندوز، مک و اندروید نیز در بسته دانلودی قرار داده شده است.


دانلود با لینک مستقیم


کتاب آزمون های ورود به مدارس پرستاری کاپلان - ویرایش هفتم (2016)

ایجاد کلاس آنلاین | قسمت چهارم

اختصاصی از اینو دیدی ایجاد کلاس آنلاین | قسمت چهارم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ایجاد کلاس آنلاین | قسمت چهارم


ایجاد کلاس آنلاین | قسمت چهارم

در این ویدیو آموزشی که قسمت چهارم آموزش ایجاد کلاس آنلاین با استفاده از برنامه Team viewer هست یاد می گیریم که چگونه  آی دی ثابت کلاس را ایجاد کنیم.

همون طور که می دونید هروقت که بخواهید کلاس آنلاین برگزار کنید برنامه یک آی دی جدید به شما می دهد و این آی دی موقتی است و تا زمانی که شما برنامه را نبسته اید فعال است و وقتی دوباره با استفاده از برنامه کلاس ایجاد کنید آی دی عوض خواهد شد.

این عمل خیلی از معلم ها و همچنین اساتید محترمی که می خواهند با این برنامه کار کنند را دچار مشکل کرده , چون این افراد معمولا خواستار تشکیل یک کلاس به عنوان نمونه شنبه ها و فقط با یک آی دی هستند , اون ها می خواهند آی دی را به کاربران خود دهند و در زمان معین کلاس را تشکیل بدهند.

ما دراین آموزش به یاد گیری و چگونگی ساخت آی دی ثابت برای کلاس آنلاین خودمون می پردازیم.

همچنین به خلاصه ای از نحوهی استفاده از برنامه پرداخته می شود

در عین حال در صورتی که قسمت های قبلی استفاده از این برنامه را ندید مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد

همچنین شما می توانید بطور رایگان بخشی از آموزش های این برنامه را در سایت رایانه فردا مشاهده و دانلود نمایید

لطفا اگر سوالی در این زمینه دارید به ایمیل willpc.ir@gmail.com بفرستید

مشخصات فیلم آموزش :

مدت زمان : 21 دقیقه

کیفیت : HD 720P

حجم : 27MB

قیمت : 1000 تومان

مدرس : باقری (مدیر رایانه فردا)

تصاویری از ویدیو :

 

آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس


دانلود با لینک مستقیم


ایجاد کلاس آنلاین | قسمت چهارم

دانلود مقاله بررسی فضاهای تجاری

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله بررسی فضاهای تجاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله بررسی فضاهای تجاری


دانلود مقاله بررسی فضاهای تجاری

تبریز، مرکز منطقه تاریخی آذربایجان و چهارمین شهر بزرگ ایران، بزرگترین بازار تاریخی سرزمین ما را در خود جای داده است. پس از تسلط کامل حکومت مرکزی بر آذربایجان ، و گسترش امپراتوری اسلامی، از یک سو تا شمال آفریقا و از سوی دیگر تا مرز هندوستان تجارت رونق یافت و راههای پر رفت و آمد موجب شکوفایی و قدرت یافتن قلعه کوچک تا روی شد که بعدها نام تبریز را به خود گرفت.

و در مدتی کوتاه به شهری چنانررونق تبدیل شد که حدود سه قرن بعد ناصر خسرو از آن به عنوان شهری آباد و بارویی به طول شش هزار پا یاد کرد.

با رونق یافتن جاده ابریشم، تبریز چنان ارزشی یافت که غازان خان آن را به پایتختی برگزید.

پس از دوره ایلخانیان ، تبریز یکی از دوره های درخشان حیات خود را در زمان حکومتهای آق قویونلو و قره قویونلو تجربه کرد. دوباره پایتخت شد و آثار با ارزشی چون مسجد کبود، میدان صاحب آباد و مسجد پادشاه در آن ساخته شد.

سلسله صفوی هم در آغاز تبریز را به عنوان پایتخت برگزید. ولی جنگ با عثمانیان موجب انتقال پایتخت به قزوین و سپس به اصفهان و مسدود شدن راههای تجاری و دست به دست شدن تبریز بین ایران و عثمانی و سرانجام رکود تبریز در این دوره شد با همه این همه توصیف شاردن از بازار تبریز حکایت از رونق قابل توجه این شهر در زمان شاه عباس می کند. در زمان قاجار با ولیعهد نشین شدن شهر و گسترش ارتباط ایران با اروپا و عثمانی، تبریز در مرکز نقل تجارت منطقه قرار گرفت و به دلایل بسیار موقعیتی مهم تر از تهران، که پایتخت بود، پیدا کرد.

این مقدمه، برای تاکید بر اهمیت تجاری شهر و دلایل شکل گیری بازاری چنین باشکوه در تبریز آورده شد. به یک تعبیر همه چیز در تبریز بر اثر نفوذ بازار شکل گرفته است. حتی بافت شهر به صورت شعاعی از بازار منشعب شده است.

پس از هر سانحه ای اعم از زلزله، سیل یا غارت و تخریب ناشی از جنگ بازار شهر با سرعتی باور نکردنی دوباره ساخته شده و اعتبار گذشته خود را بازیافته است.

3-3-2-3- بازار تبریز، به مثابه بزرگترین مجموعه آجری جهان:

بازار تبریز ، به مثابه بزرگترین بازار آجری جهان، که می توان آن را یک تک بنا نیز به حساب آورد، با وسعتی حدود سی هکتار و پنج و نیم کیلومتر راسته در فاصله سالهای 1255تا 1275 ساخته شده و مجموعه ای بی نظیر از تمام تکنیکهای سازه طاقی در آن به ؟ شده است. در واقه بازار تبریز دانشگاهی است که می توان سازه آجری را در آن آموخت و پیچیده ترین و هوشمندانه ترین بازار با آجر از پوشش ساده و با عظمت تیمچه حاج کاظم تا کاربندی تیمچه بزرگ امیر را در آن سراغ کرد.

الگوهای بازار:

راسته:با ترکیب چند حجره با یک معبر، ابتدایی ترین شکل بازار به وجود می آید. این ؟از بازار را در شهرهای کوچک یا مراکز محلات شهرهای بزرگ می توان جستجو کرد. در بازار تبریز نیز عمده ترین الگوی فضایی، ترکیب حجره و معبر حرکتی است. حدود 2800 حجره در دو طرف راسته ای به طول حدود 5/5 کیلومتر استخوان بندی اصلی بازار را تشکیل می دهند.

سرا:  سرا یک کاروانسرای درون شهری با تغییراتی است که به دلیل عملکرد آن پذیرفته شده است. سراها شترخان ندارند، چرا که کاروانها پس از حمل بار خود به این سراها از ؟خارج شده و در کاروانسراهای بیرون شهر اقامت می کرده اند.

به همین دلیل، ؟برای خوابیدن کاروانیان در سراها وجود ندارد. این فضا نقش انبار را بازی می کنند و کالا یا درون حجره ها، یا به صورت روباز در حیاط سرا انبار می شود. حجره ؟عمده فروش دور تا دور حیاط سرا و در راسته های کوتاه ورودی آنها، که کالای ؟ را در آن سرا انبار می کنند. قرار می گیرد. علاوه بر این، سرا به عنوان فضای ؟بازار و برف انداز، که نیاز بسیار جدی بازارهای مناطق سردسیر است، نیز عملکرد دارد.

در بازار تبریز حدود 22 سرا چنین وظایفی را به عهده داشته و دارند، سه سرای حاج حسین قدیم، میانه و جدید و سرای میابوالحسن محورعمده حرکت کالا را عمود بر محور حرکت مشتری در بازار شکل داده اند. گفتنی آنکه بسیاری از تولیدیها یا ؟ هم در طبقه بالای سراها جای مناسبی برای خود یافته اند.

شامل 28 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله بررسی فضاهای تجاری

دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید


دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید

ارزش گذاری شرکت هدف یکی از بخش های اساسی فرایند ادغام به شمار می رود . یک قرارداد که از دیدگاه تجاری خوشایند است ممکن است که از نقطه نظر مالی اگر خریدار قیمت زیادی برای خرید بپردازد ناخوشایند به نظر آید . ارزیابی دقیق ملاحظات غیر مالی یک ادغام بالقوه و تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت هدف به همراه تعدیلات مورد نیاز ، پایه ای برای مذاکره به منظور قیمت کذاری دارائی یا سهام شرکت هدف به دست می دهد . زمانی که سهام شرکت هدف فهرست می شود ،  قیمت برای خرید چنین شرکتی معمولاً بزرگتر از قیمت بازار بورس یا خارج بورس می باشد . وظیفه مهم شرکت در این موقعیت این است که از طریق ارزیابی دقیق ، بررسی کند که آیا ارزش بازار واقعی است و چه صرفی باید پرداخت شود تا سهامداران را ترغیب کند تا سهام خود را در مقابل پول نقد یا سهام خریدار مبادله کنند . برای سهامداران قیمت نشان دهنده ارزش شرکت است و هر پیشنهادی که از نظر آنان کمتر از قیمت بازار باشد مردود به حساب می آید . مشاهده شده که از نظر مدیران شرکت خریدار قیمت بازار سهام یک شرکت هدف بیشتر از مقدار واقعی می باشد و دلیل آن هم کاربرد مختلف اصول پذیرفته شده حسابداری بود در موقعیت دیگر قیمت واقعی شرکت هدف بیشتر از قیمت بازار برآورد شده بود پس لزوماً ارزشی که توسط بازار تثبیت می شود مساوی ارزش واقعی شرکت نمی باشد . اگر نتیجه گیری شود که ارزش بازار معقولانه است مقدار صرف در نتیجه مذاکره تعیین می شود . در این مواقع هدف از تجریه و تحلیل ارزیابی این است که یک دستورالعمل منظمی برای رسیدن به قیمت مطلوب و معقول پیش روی مدیران قرار دهد . اگر خریدار قیمت کمی را پیشنهاد کند هدف در برابر آن مقاومت می کند .

اگر قیمت بسیار بالایی باشد صرف پرداخت شده ممکن است هرگز توسط سینرجی ایجاد شده بعد از ادغام داده نشود .

ادغام ارزش را افزایش می دهد که ارزش شرکت حاصل بزرگتر از جمع ارزش قبل از ادغام شرکت های مستقل باشد :

شامل 42 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ارزیابی شرکت هدف بعنوان مأخذی برای قیمت خرید