قالب : word
شرح مختصر : امکان ندارد که یک تبلیغ موفق روزنامهای حتما یک تبلیغ موفق بیلبردی نیز باشد ، زیرا این دو مقوله کاملا دارای شرایط مجزایی میباشد. در خصوص طراحی بیلبرد به اولین نکتهای که باید توجه شود ، مدت زمانی است که یک تابلو در مخروط بینایی مخاطب قرار میگیرد که بطور معمول هر تابلو حدود هفت ثانیه دیده میشود. این مدت زمانی است که شما فرصت دارید توجه مخاطب را به سمت خود جلب نمایید ، پیام خود را انتقال دهید ، نام و مشخصات خود را برای او بیان کنید و در نهایت پس از عبور از کنار تابلوی شما در ضمیر او نقشی برجای بگذارید.
محتویات پروژه :
معرفی پروژه
محاسبات مربوط به براورد نیرو و طراحی پایه
طراحی جوش های محل اتصال صفحه ی تابلو به لوله
طراحی پیچ های محل اتصال صفحه ی تابلو به لوله
مراحل انجام شده در ABAQUS
تصاویر پروژه طراحی شده
تصاویر تابلوهای تبلیغاتی مختلف و نمونه
پروژه طراحی تابلو تبلیغاتی کنار جاده تحت بار گذاری متناوب