دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 119 صفحه
نقش فناوری های اطلاعاتی جدید در تحول کسب و کار The Role of New Information Technologies in Transformation of Traditional Businesses دکتر علی رضائیان نقش فناوریهای جدید اطلاعات در تحول کسب و کارهای سنتی چکیده: فناوریهای جدید اطلاعات نظیر شبکه های مسیر پهن، ارتباط با تلفن همراه و شبکه جهانی اینترنت، بسیار شناخته شده می باشند.
ولی توانمندی آنها برای تبدیل کسب و کارها، سازمانها و صنایع اغلب ناشناخته است.
شناخت چگونگی و هنگام به کارگیری این فناوریها رمز موفقیت هر سازمان می باشد.
سازمانها و شرکتها برای کمک به تعیین بهترین راهبرد خود به ده عامل پیش برنده باید توجه کنند.
واژه های مهم: فناوری جدید اطلاعات، شبکه جهانی اینترنت، عامل پیش برنده، واسطه، راهبرد راهبردهای سه گانه استفاده از واسطه ـ مدلهای کسب و کار در تجارت الکترونیکی عوامل پیش برنده فناوری جدید اطلاعاتش مقدمه Three Mediation Strategies Drivers of NIT تولید کننده / تأمین کننده توزیع کننده مشتری زنجیرة سنتی ارزش حذف واسطه سنتی استفاده مجدد از واسطه واسطه مبتنی بر شبکه فناوری جدید اطلاعات نمودار 1 ـ راهبردهای سه گانه استفاده از واسطه ویژگی های ذاتی محصول یا خدمت Inherent Characteristics Product or Service 1.
فشردگی اطلاعات 1.
Information Intensity هر محصول یا خدمتی سه بعد ماده، انرژی و اطلاعات دارد ولی میزان اطلاعات هر یک به طور قابل ملاحظه ای با هم تفاوت دارد.
هر خودرو با حجم انبوهی از دستورالعملهای عملیاتی همراه است.
ولی بستنی، جز نام و مزه اطلاعات دیگری همراه ندارد.
در مورد کتاب و مجله باید گفت: اطلاعاتی که ارائه می کنند محصول به شمار می آید.
ظهور فناوریهای جدید اطلاعات مانند شبکه جهانی اینترنت، به سازمانها و شرکتها این امکان را داده که محتوای اطلاعات موجود در محصول و خدمت را اهرم نفوذ خود در بازار قرار دهند.
محصولات و خدمات دارای اطلاعات فشرده بیشتر، آمادگی بهتری برای سود بردن از فناوریهای جدید اطلاعات را دارند.
2.
قابلیت ساخت سفارشی 2.
Customizability فناوریهای جدید اطلاعات این امکان را به بسیاری از سازمانها و شرکتها می دهد تا محصول را سفارشی بسازند.
نسخه های بر خط روزنامه را می توان به طور سفارشی تهیه کرد که شامل اطلاعات و اخباری باشند که یک مشتری خاص نیاز دارد.
رایانه را نیز می توان سفارشی خرید.
نرم افزار پیچیدة مدیریت زنجیرة عرضه این امکان را فراهم می کند تا شرکتهای رایانه ای بتوانند با قیمتهای قابل رقابت بفروشند.
لوازم خانگی کوچک (نان سرخ کن و قهوه ساز) امکان اندکی برای استفاده از این نوع سفارشی ساختن را دارند.
3.
قابلیت تحویل الکترونیکی 3.
Electronic Deliverability شرکتهای هواپیمایی می توانند خدمات خود را به صورت الکترونیکی تحویل دهند.
مشتری بلیط را به صورت برخط پیش خرید می کند، و پس از آن، تأیید خرید و بلیط می تواند از طریق نامه الکترونیکی به صورت کارآمد تحویل شود.
NIT برای خرید خودرو اثربخش نیست.
مشتریان می توانند اطلاعات در مورد مدلهای مختلف خودرو را دریافت دارند و قیمتها را بر روی شبکه با هم مقایسه نمایند.
ولی مشتری دوست دارد خودرو را براند و
متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
- در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
- به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
- پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
- در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
- در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
- هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد.
دانلود فایل پرداخت آنلاین
پاورپوینت نقش فناوری های اطلاعاتی جدید در تحول کسب و کار