اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی

اختصاصی از اینو دیدی مقاله تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی


مقاله تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی

 لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

 تعداد صفحات:60

 

فهرست مطالب

فصل اول

(هنر اسلامی )

  • هنر اسلامی
  • هنر دینی
  • تاثیر مذهب در شخصیت هنرمند
  • اخلاق دینی در هنرهای سنتی و مردمی ایران
  • سنت و هنر سنتی
  • هنر و مذهب

فصل دوم

(تبلیغات)

  • اثر تبلیغات درجهان
  • نقش گرافیک محیطی در گسترش فرهنگ اجتماع
  • جایگاه و اهمیت تبلیغات / مرزهای روابط عمومی و تبلیغات
  • پیدایش طراحی حروف تبلیغاتی
  • تبلیغات رنگی / سیاه و سفید

فصل سوم

تبلیغات محیطی (بیل بورد)

  • تاثیر بصری تابلوهای محیطی
  • کانونهای تبلیغاتی و جایگاه کاری آنها
  • بیل بوردها
  • عوامل موثر در گرافیک محیطی
  • بیلبورد در تبلیغات ایران
  • تجزیه و تحلیل

فصل چهارم

نتیجه گیری و پیشنهاد

صفحه چکیده

عمده ترین و اصلی ترین هدف گرافیک محیطی، طراحی علائم در خدمت کلیتی به نام محیط است . رمز موفقیت در طراحی محیطی ، بیش از هر چیز . شناخت و تسلط بر مفهوم هر دو واژه ((طراحی)) و ((محیط)) و ارتباط این دو بایکدیگر است. جامع ترین تعریفی که می توانیم برای گرافیک محیطی ارایه دهیم چنین است. ((طراحی متناسب و هماهنگ نشانه ها ،نوشته ها و تزئینات به صورت حجم سه بعدی (مثل تابلو یا استند) برای راهنمایی، اطلاع رسانی و برقراری هر نوع ارتباط دیگر، در عین ایجاد زیبایی و حال و هوایی در خور و شخصیتی قابل درک، در هر نوع محیط داخلی و خارجی است. موضوع این پروژه ادغام مذهب و هنر اسلامی با تبلیغات محیطی است. هنراسلامی ا مدد جستن از رمزگرایی خاصی که نهفته در بطن اتقادات این دین مبین است توانست اشکال و فرمها را به قلمرو عرفانی – الهی واردکند. در گسترة فرهنگی ، هنر اسلامی به عنوان بخش عظیمی از میراث هنری – فرهنگی مشرق زمین و ملت ما و جهان اسلام می تواند داعیه دار این افتخار باشد که هرجا سخن از هویت دینی ، ملی و فرهنگی است، یکی از بانفوذترین سازندگان این هویت است . نباید فراموش کرد که فهم و قدر روحانی هنرسنتی و مقدس اعم از اسلامی و غیر آن،برای وجود زندگی دینی حقیقی حیاز بیشترین اهمیت است، زیرا چنین هنری در نهایت امر هدیه ای آسمانی و طریق دستیابی به فیضی است که موجب یادآوری جهان روح میشود و ما ار به امور الهی بازمی گرداند

پیشگفتار

انسان بدون برخورد اجتماعی و ارتباط با محیط اطرافش قادر به زندگی روزمره نمی باشد. گرافیک از معدود رشته هایی می باشد که در زندگی اجتماعی انسان ها با ایجاد ارتباط به وسیله تصویر و نوشته نقش به سزایی را ایفا می کند. بنابراین انسان موجودی است اجتماعی که به وسیله ارتباط با محیط و افراد دیگر زندگی خود را می سازد. هر چه این محیط سریعتر جوابگوی نیازهای ضروری او باشد، او آسوده تر زندگی می کند. انسان متاثر از محیط پیرامون خود است.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تجزیه و تحلیل تبلیغات محیطی با شاخص های مذهبی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد