
فرمت فایل :powerpoint (قابل ویرایش) تعداد صفحات:55صفحه
موجود بودن کالا، خدمات یا اطلاعات برای فروش
مکان فروش
مکانیسم جذب مشتری
داشتن سیستم دریافت و پرداخت وجوه
داشتن سیستم تحویل کالا یا ارائه خدمات و اطلاعات
داشتن سیستمی برای کالاهای مرجوعی و معیوب
وجود روشی برای دریافت و مدیریت سفارشات
وجود سرویس پس از فروش
تعریف عامتری و جامعتری از تجارت الکترونیکی است که نه تنها شامل خرید و فروش، بلکه ویژگیهای نظیرخدمات به مشتریان و همکاری با شرکا، انجام آموزش الکترونیک و انجام داد و ستد با سازمانهای مختلف را نیز شامل می شود.
در بسیاری از موارد دو کلمه تجارت الکترونیک و کسب و کار الکترونیک به جای هم استعمال میشوند.
پاورپوینت درباره برخی از الزامات تجارت