اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

اختصاصی از اینو دیدی مقاله تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق


مقاله تجزیه و تحلیل  یافته های تحقیق

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 59

مقدمه:

   استفاده از روش های آماری در تجزیه و تحلیل کمی به دو شکل توصیفی و استنباطی انجام       می گیرد و یکی از مهم ترین بخش های هر تحقیق علمی به حساب می آید. استفاده از  روش های آماری به روش و هدف هر تحقیق بستگی دارد. به بیان دیگر استفاده از روش های متفاوت آماری متاثر از نوع ، مقیاس و ماهیت و روش اجرا و گردآوری اطلاعات و هدف آن تحقیق است.

   از آنجا که اعداد و ارقام به تنهایی بدون معنی هستند بنابراین برای تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری مناسب، این داده های بایستی به اعداد و ارقام دارای معنی دار تبدیل شده و سپس مورد تجزیه و تحلیل و تعبیر درست واقع شوند. در واقع آمار یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز هر تحقیق است که صحت و اعتبار نتایج با آن محک زده می شود. آمار توصیفی شاخص های کشیدگی و پراکندگی متغیرها را بیان می کند و بر اساس این شاخص ها آزمون فرضیه ها انجام می شود. به بیان دیگر آمار توصیفی فقط گروه نمونه را توصیف می کند و با استفاده از آمار استنباطی و بر اساس تئوری احتمالات درباره جامعه آماری قضاوت می گردد. بر همین اساس در این فصل نتایج توصیفی و استنباطی داده های تحقیق گزارش شده و نتایج به دست آمده تحلیل و تفسیر می شود.

  تجزیه و تحلیل نتایج تحقیق عبارت است از روشی که به وسیله آن کل فرایند تحقیق از انتخاب مساله تا رسیدن به نتیجه نهایی مورد کنترل قرار می گیرد.

توصیف داده­ها :

در این فصل ابتدا ازطریق آمار توصیفی به مطالعه و توصیف برخی ویژگیهای پاسخگویان نظیر سن، تحصیلات ، جنسیت ، سابقه استفاده از بانکداری الکترونیکی و نظایر ان پرداخته شده است و در بخش دوم نیز با استفاده از آزمونهای آماری به تحلیل و آزمون فرضیه‌های تحقیق پرداخته می‌شود.

·        آمار توصیفی متغیر‌های جمعیت شناختی  مربوط به مشتریان

·        توزیع جنسیت پاسخگویان

همانطور که درجدول و نمودار 4-1 ملاحظه می‌شود. فراوانی جنسیت پاسخگویان مرد در مقایسه با پاسخگویان زن بیشتر است. در واقع از تعداد 284 نفر پاسخگو  08/71 درصد مرد و 02/28 درصد زن می باشند.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد