اگر می خواهید کارمندان تان ضروریات توجه به مشتری(مشتری مداری) را
دریابند،هیچ راهی بهتر از این نیست که آنها را با الفبای مشتری مداری
آشنا کنید. پس در این فایل سعی نموده ام آنها را برای شما بنگارم.
امیدوارم که بتوانید از آنها به نحو احسن استفاده نمایید.
الف) احترام و محبت : عاملی که می تواند مشتری را شیفته شما سازد.
ب) بازدهی بالا : چیزی که مشتریان از شما انتظار دارند.
پ) پشتیبانی : فاکتوری که مشتری را نسبت به شما وفادار خواهد نمود.
ت) توجه به جزئیات : وقتی که مشتری دریابد که شما حتی به مسائل کوچک نیز توجه دارید به راحتی درخواهد یافت که چگونه مسائل اصلی برای شما مهم خواهد بود.
ج) جهش و تعالی در خدمات : یکی از عوامل جذب مشتریان جدید و عامل حفظ مشتریان فعلی و وفاداری مشتریان قدیمی است.
خ) خدمات اضافی و جنبی(خدمات پس از فروش) : عاملی که مشتریان شما را راضی و خوشحال خواهد نمود.
د) دقت در کار : از عوامل مهم رضایت مشتریان است.
ر) روشهای جدید(ابداع و نوآوری) : فاکتوری که می تواند باعث افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن میزان رضایت آنان گردد.
س) سرعت در کار : لازم به توضیح نیست ، همه خوب می دانیم وقت طلاست خصوصا برای مشتریان.
ش) شکایات : عامل مجانی رشد خدمات شما ( در صورت توجه به شکایات و خواسته های مشتریان می توانید خدمات خود را بهبود بخشید).
ص) صداقت : در نظر بگیرید یک مشتری متوجه شده شما در ارائه اطلاعات یا خدماتتان صادق نبوده اید ببینید چه به دنبال خواهد داشت.
ع) عمل به قول : مهمترین عوامل کسب رضایت مشتریان می باشد.
شامل 9 اسلاید powerpoint
دانلود پاورپوینت الفبای مشتری مداری