
لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 10
شهرداری شهرستان شیروان به قسمت های زیر تقسیم می شود :
1- حسابداری و امور مالی : در این قسمت کلیه ی عملیات مربوط به امور مالی و هزینه های انجام شده بررسی و ثبت می شود .
2- بایگانی : کلیه پرونده های شهرداری در این قسمت نگه داری می شود .
3- کامپیوتر : در این قسمت
4- دفتر شورا : در این قسمت مشکلاتی که توسط مردم عادی به شهر داری انتقال داده می شود بررسی می شود .
5- امور اداری :
6- حمل و نقل :
7- اتاق شهردار و معاونت : محل استقرار شهردار و معاون است .
8- دبیر خانه : در این قسمت عملیات صادر کردن نقشه های هوایی ، شماره زدن پرونده ها و نامه های وارد شده و ارسال شده انجام می شود .
9- حراست : حراست و نگهبانی از شهرداری
10- واحد ساختمانی :
1-10 واحد تشکیل پرونده و ثبث درخواست : وظیفه ثبت درخواست و تکمیل عرصه و اعیان املاک به عهده دارد .
2-10 بازدید : بعد از تکمیل اطلاعات پرونده را به قسمت بازدید ارجاء می دهند .
3-10 قسمت پاسخ استعلام : گرفتن مدارک بازدید از ملک و تطبیق دادن آن با سنوات ملک .
4-10 قسمت ماده 10 کمسیون ها : بعد از انجام مراحل قبل اگر ملک خلافی نداشته باشد به قسمت مسئول ساختمانی سپرده می شود و در صورت داشتن خلافی به قسمت ماده 100 کمسیون ها سپرده می شود .
مقاله گزارش کارآموزی شهرداری شیروان