اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بیمه الکترونیکی E-insurance

اختصاصی از اینو دیدی بیمه الکترونیکی E-insurance دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بیمه الکترونیکی E-insurance


بیمه الکترونیکی E-insurance

فایل word در 18 و فایل پاور پوینت در 

بیمه الکترونیکی به معنای عام به عنوان کاربرد اینترنت و تکنولوژی اطلاعات در تولید و توزیع خدمات بیمه‌ای اطلاق می‌گردد و در معنای خاص بیمه الکترونیکی را می‌توان به عنوان تأمین یک پوشش بیمه‌ای از طریق بیمه‌نامه‌ای دانست که به طورآنلاین درخواست، پیشنهاد، مذاکره و قرار دادن آن منعقد می‌گردد. با اینکه پرداخت حق بیمه، توزیع بیمه‌نامه و پروسه پرداخت خسارت می‌تواند آنلاین انجام گیرد در برخی کشورها محدودیت‌های مقرراتی(نظارتی) و تکنیکی(فنی) ممکن است اجازه انجام کاملاً الکترونیکی عملیات را ندهد اما در سطح جهانی برای پشتیبانی از تحقق پرداخت حق بیمه و توزیع بیمه‌نامه به صورت آنلاین مقررات به طور مداوم در حال اصلاح هستند.بنابراین بیمه الکترونیک را می توان جایگزینی برای گردش فعالیت های دستی به منظور انجام کارهای بیمه بر روی محیط شبکه و یا با استفاده از سیستم کارتهای هوشمند دانست که عامل موثری در تسریع و سهولت فرآیندهای بیمه ای است.

بیمه الکترونیک از جمله مواردی است که تاکنون در ایران کمتر مورد استفاده قرار گرفته است در حالیکه به علت گستردگی حجم تبادل و ثبت اطلاعات در بیمه نیازمند استفاده بیشتر از فناوری های نوین در عرصه اطلاعات و اطلاع رسانی در بیمه است.

پوشه بیمه الکترونیک شامل اطلاعاتى مانند : سیاستهاى بیمه، شرایط بیمه، اطلاع از تغییرات، درخواستها و تصمیم هاى مربوط به تسویه حساب ها مى باشد. 


دانلود با لینک مستقیم


بیمه الکترونیکی E-insurance
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد