رشد روز افزون و شتابندهی صنعت گردشگری موجب شد که بسیاری از صاحبنظران،قرن بیستم را قرن گردشگری بنامند.صنعت گردشگری یکی از مهمترین پدیدههای قرن حاضر در جهان است،چرا که می تواند یکی از بهترین منابع کسب درآمد برای کشورهای مختلف باشد.گردشگری روستایی عبارت است از فعالیتها و گونههای مختلف گردشگری در محیطهای مختلف روستایی و پیرامون آنها که دربردارنده آثار مثبت و منفی برای محیط زیست روستا،انسان و طبیعت میباشد.گردشگری روستایی بخشی از بازار گردشگری و منبعی برای اشتغال و درآمد بوده و میتوان آنرا ابزار مهمی برای توسعه اقتصادی – اجتماعی و اکولوژیکی جوامع روستایی قلمداد کرد.هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر تصویر و ارزش درک شده مقصد بر بهبود گردشگری روستایی با نقش میانجیگری کیفیت درک شده در منطقه فومنات استان گیلان میباشد.پژوهش حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی و از نظر روش و نحوهگردآوری اطلاعات از نوع تحقیقات توصیفی – پیمایشی میباشد.جامعه آماری پژوهش شامل گردشگران شهرستان فومن استان گیلان در دوره شش ماهه دوم سال 1395 می باشد.جهت گردآوری دادهها از جامعه آماری از ابزار پرسشنامه استفاده شده است…
تعداد صفحات: 63
سمینار جهت اخد مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت
پروژه حاضر به صورت کامل تمامی فصول پایان نامه شامل فصل اول تا پنجم و تمامی موارد هر یک از فصول را شامل می شود
دسته: مدیریت
سال انتشار در سایت: 1395
فرمت: word + pdf
قیمت: 17500
توضیحات: قابل استفاده برای تمامی گرایش های رشته مدیریت
پروژه بررسی تأثیر تصویر و ارزش درک شده مقصد بر بهبود گردشگری روستایی با نقش میانجیگری کیفیت درک شده