فروشگاه های فیزیکی و تجارت الکترونیک در سراسر دنیا نیز همانند یکدیگر در طی سال تلاش می کنند تا مشتریان را به سوی خودشان جذب کنند و همزمان با تعطیلاتی مرتبط با جشن و شادی از قبیل روز ولنتاین(عشاق)، روز مادر، روز پدر، کریسمس و عید نوروز در نقاط مختلف بر اساس منطقه جغرافیایی و اعیاد مذهبی و همچنین برنامه ها و رویدادهای مبتنی بر عزا مانند شهادت ها، ایام محرم و صفر و . . . سعی می کنند تا حدودی با در نظر گرفتن تخفیف هایی از انواع مختلف اقدام به فروش محصولات خودشان بکنند.
4 راهکار برای افزایش فروش در بازاریابی فصلی