نوع فایل:pdf فشرده شده با برنامه winrar
تعدادصفحات:12
قیمت مقاله خریداری شده به دلار:35.95$ به پول ایران:1,163,702 ریال
خریداری شده ازسایت:http://www.sciencedirect.com/
چکیده:
استفاده از مطالعات موردی به عنوان استراتژی تحقیقات کیفی در علوم اجتماعی به نظر می رسد به تازگی افزایش یافته است، اما مطالعات تجربی که بررسی چنین ادعا وجود دارد. صریح با تمرکز بر حوزه مطالعات کسب و کار و مدیریت، هدف ما بررسی میزان انتشار و ویژگی های اصلی از مطالعات موردی کیفی در 20 بالاترین ضریب تاثیر کسب و کار و مدیریت مجلات منتشر شده است. این مقاله در مورد ارتباط بین رتبه بندی یک مجله است و میزان مورد مطالعه آن منتشر شده، و بین ویژگی های انتخاب شده از مطالعات موردی (به عنوان مثال هدف پژوهش، طراحی و منابع داده). علاوه بر این، ما باید روشن کنیم که چگونه ویژگی های شناخته شده از یک اثر مورد مطالعه احتمال آن در حال منتشر شده.
استفاده از مطالعات موردی کیفی در کسب و کار و مدیریت مجلات بالا: یک تجزیه و تحلیل کمی از الگوهای اخیر(زبان اصلی انگلیسی)