اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت کیفیت فراگیر و رضایت مشتری با فرمت ورد

اختصاصی از اینو دیدی دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت کیفیت فراگیر و رضایت مشتری با فرمت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت کیفیت فراگیر و رضایت مشتری با فرمت ورد


دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت کیفیت فراگیر و رضایت مشتری با فرمت ورد

تعداد صفحات: 41 صفحه

-1-1 مدیریت کیفیت فراگیر.................................................................................. 15

2-1-2- پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر................................................................... 17

2-1-3- فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر................................................................... 19

2-1-4- پیشگامان کیفیت...................................................................................... 22

2-1-4-1- دمینگ............................................................................................... 22

2-1-4-2- جوزف جوران.................................................................................... 24

2-1-4-3- آرماند فیگنبام..................................................................................... 25

2-1-4-4- فیلیپ کرازبی..................................................................................... 26

2-1-4-5- بیل کانوی.......................................................................................... 27

2-1-5- مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری.......................................................... 30

2-1-6- نظریات مختلف در زمینه ابعاد مدیریت کیفیت جامع.................................. 31

2-1-7- ابعاد مدیریت کیفیت جامع....................................................................... 32

2-1-7-1- توانمندسازی...................................................................................... 32

2-1-7-2- پاسخگویی......................................................................................... 33

2-1-7-3- سرعت.............................................................................................. 34

2-1-7-4- صحت............................................................................................... 34

2-1-7-5- زیبایی فضای ارائه خدمات.................................................................. 34

2-1-7-6- اعتماد محوری.................................................................................... 34

2-1-7-7- شفافیت و اطلاع رسانی...................................................................... 35

2-1-7-8- انعطاف پذیری................................................................................... 36

2-1-7-9- رعایت ملاحظات ارزشی واعتقادی...................................................... 36

2-1-8- مشتری................................................................................................... 38

2-1-8-1- رضایت مشتری.................................................................................. 38

2-1-8-2- الگوهای رضایت مندی مشتری............................................................ 40

2-1-8-2-1- الگوی رضایت مندی مشتری سوئدی............................................... 40

2-1-8-2-2- الگوی رضایت مندی مشتری آمریکایی............................................. 41

2-1-8-2-3- الگوی اولیه رضایتمندی مشتری نروژی............................................ 42

2-1-8-2-4- الگوی رضایتمندی مشتری اروپایی.................................................. 42

2-1-8-2-5- الگوی رضایتمندی مشتری سوئیس................................................... 43

2-1-8-2-6- الگوی رضایتمندی مشتری مالزی (2000)....................................... 44

2-1-8-2-7- الگوی رضایتمندی مشتری دوین و دیگران (2004)......................... 44

2-1-8-2-8- تشریح مدل شاخص ملی رضایت مشتری در ترکیه، آیدین و اوزر (2005)...   45

2-1-8-2-9- تشریح مدل شاخص ملی رضایت مشتری در ترکیه، ترکییلماز و اوزکان  (2007)        46

2-1-8-3- مشتری محوری  ................................................................................ 45

2-1-8-4- رویکرد مشتری‌مدار............................................................................ 64

2-2- پیشینه پژوهش............................................................................................ 47

2-2-1- پژوهش های داخلی................................................................................ 48

2-2-2- پژوهش های خارجی.............................................................................. 50

منابع


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق، پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت کیفیت فراگیر و رضایت مشتری با فرمت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد