اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی در شرکت بیمه ایران

اختصاصی از اینو دیدی گزارش کارآموزی در شرکت بیمه ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی در شرکت بیمه ایران 50ص

بیمه  چیست ؟
بیمه ، اشخاصی  را که  متحمل  لطمه ، زیان  یا حادثه  ناخواسته ای  شده اند قادر می سازد که  پیامدهای  این  وقایع  ناگوار را جبران  کنند. خسارت هایی  که  به  این  قبیل افراد پرداخت  میگردد از پول هایی  تأمین  می شود که  برای  خرید بیمه  نامه می پردازند و با پرداخت  آن  در جبران  خسارت  همدیگر مشارکت  می کنند. به  بیان دیگر همه  آن هایی  که  خود را بیمه  میکنند با مشارکت  در سرمایه ای  که  متعلق  به همه  خریداران  بیمه  است ، در جبران خسارت  و زیان های هریک از افراد بیمه شده ،شریک  و سهیم  می شوند.
بیمه گران
  خطرهای  احتمالی  را به خوبی می شناسند و احتمال وقوع آن ها رامی دانند بنابر این می توانند میزان  حق  بیمه ای  را که  هر شخص  باید بپردازد به نحوی  محاسبه  کنند که  مبلغ  جمع آوری  شده برای  جبران  خسارت هایی  که  پیش خواهد آمد، کافی  باشد. بدیهی  است  که  تنها تعدادی  از آنان  که  خود را بیمه  کرده اندنیاز به جبران خسارت از محل  مبلغ  جمع آوری  شده  خواهند داشت .
بر این
  اساس ، مقدار حق  بیمه  مربوط به  هر نفر متقاضی  بیمه  با توجه  به  دو عامل مهم  محاسبه  می شود: نخست  این  که ، به  طور کلی  احتمال  بروز خسارت  در آینده چه  قدر است  و دوم ،آن  که احتمال  وقوع  حادثه برای بیمه گذار متقاضی  بیمه  بیشتریا کمتر از میانگین احتمال  خطر مزبور باشد

ارزش ها

     تعهد، صداقت، توکل، سخت کوشی و پای بندی به اصول اخلاقی

     رعایت حقوق و شئون مشتریان، کارکنان و سهامداران شرکت 

     نظم و دقت توأم با تعقل و تدبر در امور

     نوآوری، پویایی و بهبود مستمر فرآیندها و خدمات 

    پای بندی به قوانین و مقررات و اخلاق حرفه ای

 

هدف

ایجاد تأمین و اطمینان مورد نیاز جامعه از طریق انجام و تعمیم انواع بیمه های بازرگانی

    ارتقاء جایگاه و تلاش برای حفظ سهم بازار

     بهینه سازی پرتفوی

    کاهش منطقی هزینه ها و بهبود نسبت های مالی و کاهش ضریب خسارت سیاست ها و خط مشی ها

     حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه مطلوب و مناسب خدمات بیمه ای.

    عرضه آموزش های مدیریت ریسک به مشتریان بزرگ.

    توسعه کیفی شبکه فروش و تقویت نظارت بر نمایندگی ها.

    طراحی و اجرای دوره های آموزش برای شبکة فروش.

    گسترش اطلاع رسانی خدمات بیمه ای به عموم مردم.

    تدوین الگوی مدون ارزیابی و انتخاب ریسک و آموزش آن به کلیه کارشناسان صدور و پرداخت خسارت.

    استانداردسازی خدمات بیمه ای.

    متنوع سازی محصولات بیمه ای و معرفی انواع پوشش های بیمه ای جدید به مشتریان.

    به کارگیری کارآمد ذخائر و اندوخته های شرکت در فعالیت سرمایه گذاری.

    اصلاح تشکیلات شرکت متناسب با ساختار یک بنگاه انتفاعی در جهت

    تقویت برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مؤثر و کارآمد و پرهیز از موازی  کاری ها.

    تفویض اختیارات بیشتر به استان ها و مجتمع ها و شعب تهران برای اجرای اصل تمرکز زدایی.

    مکانیزاسیون کامل مراحل انجام کار در شرکت به صورتی که نظام اطلاعات مدیریت، نظارت و کنترل درونی استقرار یابد. 

    تلاش برای آزادسازی منطقی بازار بیمه و کاهش کنترل های تعرفه ای و میل به سمت کنترل های مالی.

    ایجاد ارتباط مستقیم با بیمه گران معتبر بین المللی با هدف کسب پوشش های معتبر ریسک.

    گرفتن پوشش های بیمه اتکائی مناسب برای خطرات بیمه شده.

    تلاش جهت افزایش بیمه های اتکائی قبولی.

    افزایش فعالیت برای جذب مشتریان جدید و اعمال تشویق های لازم در زمینه رشته های بیمه عمر، حوادث، سرنشین، آتش سوزی، باربری، مهندسی، درمان، بدنه، نقلیه هوائی و مسئولیت

    اعمال تمهیدات مقتضی برای کاهش ضریب خسارت در رشته های بیمه شخص ثالث، پول و درمان.

    حضور گسترده تر در استان های با ظرفیت جدید بیمه ای به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه در آنها.

    اتخاذ تمهیدات لازم برای تبدیل کلیه استان ها به مراکز مستقل عملیاتی با رویکرد سودآوری مناسب.

    شناسایی مستمر بازارهای بالقوه مستعد و اولویت بندی بازارهای هدف در داخل کشور.

 

مقدمه و تشکر:

فصل اول

معرفی شرکت بیمه ایران

تاریخچه بیمه ایران

بیمه چیست ؟

موضوع فعالیت

نیروی انسانی

شبکه فروش

سرمایه بیمه ایران

سرمایه گذاری ها

هتل ( مهمانسرای ) عباسی

بر نامه ها و سیاست های کلی بیمه ایران

چشم انداز:

مأموریت

ارزشها

هدف

گواهینامه ها و ایزوهای بیمه ایران

سازمان و نیروی انسانی

فصل دوم

بررسی انواع شاخه های بیمه ای در بیمه ایران

بررسی انواع رشته های بیمه ایران

1) بیمه های عمر با پوشش صرفاً خطرفوت :

2) بیمه های عمر و پس انداز :

بیمه تمام عمر :

بیمه عمر و پس انداز :

بیمه عمر زمانی :

بیمه تمام عمربا محدودیت پرداخت حق بیمه

بیمه عمرتامین آتیه فرزندان

بیمه عمر مانده بدهکار

بیمه حوادث انفرادی :

بیمه حوادث گروهی

بیمه درمان گروهی

بیمه حوادث خانواده

بیمه حوادث خارج از کشور :

بیمه تامین هزینه جهیزیه

بیمه مهریه

انواع بیمه اتومبیل

بیمه بدنه اتومبیل

انواع پوششهای تکمیلی :

توضیحات مهم در مورد بیمه بدنه اتومبیل :

بیمه سرنشین

توضیح مهم در مورد بیمه سرنشین :

بیمه شخص ثالث

انواع بیمه های مهندسی

بیمه تمام خطرپیمانکاران

بیمه تمام خطر نصب

بیمه سازه های تکمیل شده

بیمه شکست ماشین آلات

بیمه ماشین آلات وتجهیزات پیمانکاری

بیمه فساد کالا درسردخانه

بیمه عدم النفع ناشی ازشکست ماشین آلات

بیمه بویلر و مخازن تحت فشار

بیمه تجهیزات الکترونیکی

انواع بیمه های آتش سوزی و حوادث

بیمه نامه آتش سوزی واحدهای مسکونی

بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی باپوشش زلزله ، سیل و ...

بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی طرح جامع خانه وخانواده

بیمه نامه آتش سوزی مراکزصنعتی

بیمه نامه آتش سوزی مراکز غیرصنعتی

انواع بیمه های مسئولیت

بیمه مسئولیت کارفرما دربرابرکارکنان

بیمه مسئولیت حمل ونقل

بیمه مسئولیت متصدیان حمل ونقل زمینی ( داخلی )

بیمه مسئولیت متصدیان حمل ونقل هوایی

قرارداد تضمین تعهدات شرکت های حمل ونقل بین المللی

بیمه مسئولیت ناشی ازآتش سوزی :

بیمه مسئولیت مدیران واحدهای اقامتی ( هتلها و مسافرخانه ها ) :

بیمه مسئولیت مدیران اماکن ورزشی :

بیمه مسئولیت مدیر پارکینگ :

بیمه مسئولیت ناشی از اجرای عملیات ساختمانی :

بیمه مسئولیت تولیدکنندگان وفروشندگان محصول

بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان

بیمه مسئولیت مدنی مدیران مسئول فنی کلینیکها ، درمانگاهها و بیمارستانها

بیمه مسئولیت حرفه ای پرستاران و پیراپزشکان

بیمه مسئولیت حرفه ای مهندسین طرح ، محاسب وناظرساختمان

بیمه اعتباری تسهیلات بانکها وقراردادهای فروش اقساطی

بیمه رایانه

فصل سوم

شاخص های پیدا کردن نرخ بیمه شخص ثالث

شاخص های پیدا کردن نرخ بیمه شخص ثالث :

بیمه شخص ثالث و سرنشین اتومبیل (بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری درقبال اشخاص ثالث)

بیمه سرنشین اتومبیل :

بیمه سرنشین

توضیحات مهم در مورد بیمه سرنشین اتومبیل :

میزان تعهدات لازم برای پوشش کامل بیمه شخص ثالث :

جریمه :

جدول حق بیمه شخص ثالث در بیمه ایران

چالش‌های رو در روی مسئولان کشور در رابطه با بیمه شخص ثالث

1 - عامل انسانی

2 - عامل جاده

3 - عامل خودرو

4 - قوانین و مقررات

فصل چهارم

نتایج و پیشنهادات

نتیجه گیری :

پیشنهادات:

ضمائم

صنعت بیمه - لغات و اصطلاحات


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی در شرکت بیمه ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد