اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله تاثیر نانوSiO2 بر ملاط خاکستر رسوب/fly

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله تاثیر نانوSiO2 بر ملاط خاکستر رسوب/fly دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تاثیر نانوSiO2 بر ملاط خاکستر رسوب/fly


دانلود مقاله تاثیر نانوSiO2 بر ملاط  خاکستر رسوب/fly

 

مشخصات این فایل
عنوان:ترجمه مقاله تاثیر نانوSiO2 بر ملاط خاکستر رسوب/fly ( شامل 17 صفحه)
 و نیز فایل pdf به زبان اصلی (شامل 10 صفحه)
فرمت فایل ها : word( قابل ویرایش) و pdf

این فایل شامل یک فایل ورد است که ترجمه مقاله تاثیر نانوSiO2 بر ملاط خاکستر رسوب/fly می باشد و شامل یک فایل pdf به زبان اصلی است .

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله ترجمه مقاله تاثیر نانوSiO2 بر ملاط خاکستر رسوب/fly

مقدمه
استفاده مجدد از رسوب فاضلاب در سالهای اخیر مورد توجه واقع شده و در بسیاری از رشته های مهندسی کاربرد دارد بخصوص در طراحی و ساخت مصالح ساختمانی مثل ecocement (سیمان اقتصادی) ساخته شده از خاکستر رسوب که برای ساخت کاشی در پیاده روها مورد استفاده قرار می گیرد.  بخشهایی از مواد اولیه که بجای آنها از خاکستر رسوب استفاده کردیم بر ویژگیهای مواد ساختمانی تاثیرات مثبت و منفی می گذارند. مثلا وقتی جایگذاری خاکستر رسوب فاضلاب با بیش از 50 درصد ماده اولیه بکاررفته در ساخت ملاط انجام می گرفت، توان تراکمی انواع ملاط کاهش می یافت (بخاطر شاخص واکنش pozzolanic کم). بنابراین، شاخص واکنش پازولانیک خاکستر رسوب فاضلا باید درکاربردهای مهندسی مد نظر قرار گیرد.
با استفاده از آنالیز DRX در کریستالیزاسیون رسوب فاضلاب خشک مواد رسی کمتر و  سیلیس و کلسیت بیشتر دیده می شوند. پس از افزودن خاکستر رسوب فاضلاب به ملاط، پدید ه هایی از قبیل موارد زیر ایجاد می شوند:
-    توان تراکمی کم
-    چگال شدن ملاط
-    افزایش تخلخل
.....(ادامه دارد)

مواد و روش تحقیق
1. 2. مواد
نمونه رسوب فاضلاب آبگیری شده از کارخانه تصفیه فاضلاب Kaosiung  در جنوب تایوان بدست آمد. این نمونه ها در ابتدا در کوره در دمای 105 درجه سانتیگراد خشک شده و سپس در یک کوره الکتریکی در دمای 800 درجه سانتی گراد و پیش از خرد شدن و غربال شدن در غربال شماره 200، سوزانده شد. خاکستر fly که از غربال شماره 200 عبور می کند از کارخانه برق گرمایی نزدیک شهر Kaohsiung بدست آمد. سیمان پورتلند درجه یک و نانوSiO2 با خلوص Sio2ی 9/99درصد در آزمایش بکار رفتند. برای مشخص کردن حاصل فلزات سنگین در خاکستر رسوب فاضلاب سوخته شده و خاکستر fly، و برای مشاهده  میکروساختارهای جایگزینی، تستهایی شامل خاصیت سمیTCLP، اسپکترومتری گسیل پلاسمای اتمیک (ICP-AES) و MIP، میکروسکپی گسیل الکترون (TEM) ، و میکروسکپی الکترون اسکن (SEM) انجام گرفت. نتایج تست TCLP و حدود آن درجدول 1 نشان داده شده اند. غلظت فلزی صاف شده خاکستر رسوب فاضلاب و خاکستر fly در حد استانداردهای NIEA R201.13C بودند که توسط آژانس حفاظت محیط زیست در چین وضع شده بودند. .....(ادامه دارد)

تست نرمی و ظرافت
نرمی یا ظرافت سیمان(3367 cm2/g) وخاکستررسوب(3920 cm2/g) و خاکستر fly (3727cm2/g) و مخلوط آنها  با یک دستگاه اندازه گیری نفوذ گاز Blaine اندازه گیری شده و تاثیرات نانو SiO2 بر مخلوط با استفاده از همین دستگاه مشاهده گردید. ذرات خاکستر رسوب، ذراتی منفذدار با شکل نامنظم هستند. بیشتر این منافذ، منجر به نرمی بیشتری در مقایسه با حجم یکسانی از سیمان
می شوند. ذرات خاکستر fly به شکل توپ های گردی دیده می شوند که ترکیب آنها با دیگر ذرات (در مقایسه با شکلهای نامنظم توده ای سیمان) سخت است. بنابراین، نرمی خاکستر fly بیشتر از نرمی سیمان است. شکل 5 نرمی گونه های سیمان با مقادیر مختلف نانوSiO2 را نشان می دهد.
نرمی ملاط با افزایش مقدار جایگزین خاکستر رسوب fly/ بیشتر می شود. در شکل می بینیم که اضافه کردن نانو SiO2 می تواند نرمی گونه های ملاط را کم کند. این کاهش مقدار بین 20 تا 30 سانتی متر مربع بر گرم است. ذرات نرم تر نانو SiO2 می توانند سطح خاصی از ملاط را با پر کردن منافذ ذرات خاکستر رسوب کاهش دهند و فاصله میان ذرات مواد مختلف .....(ادامه دارد)

آنالیز TEM,MIP
جدول 3 نتایج بدست آمده از آنالیز MIP با خاکستر رسوب/fly بیست درصد  و مقادیر مختلف نانوSiO2 را نشان می دهد. وقتی این ماده برای 3 روز نگهداری می شود، بخاطر اینکه خاکستر رسوب کاملا در هیدراسیون اولیه سیمان شرکت نمی کند، اندازه منفذ مشاهده شده در نمونه، از 63 به 136 نانومتر می رسد. به این معنا که در زمان هیدراسیون اولیه، وجود خاکستر رسوب/fly می تواند اندازه منفذ را افزایش دهد. با اینحال، اندازه منفذ در مدت هفت روز به 129نانومتر می رسد که نشان می دهد هیدراسیون کاملتر می تواند اندازه منفذ را بهبود بخشد. جدول 3 نشان می دهد که با جایگذاری مقادیر .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله ترجمه مقاله تاثیر نانوSiO2 بر ملاط خاکستر رسوب/fly

چکیده
مقدمه
مواد و روش تحقیق
مواد
روش تحقیق
نتایج و بحث
آنالیز ICP-AEP
تست نرمی و ظرافت
تست سازگاری
زمان میعان
 آنالیز TEM,MIP
نتیجه گیری

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تاثیر نانوSiO2 بر ملاط خاکستر رسوب/fly
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد