اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی اداره ثبت اسناد

اختصاصی از اینو دیدی دانلود گزارش کارآموزی اداره ثبت اسناد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی اداره ثبت اسناد


دانلود گزارش کارآموزی اداره ثبت اسناد

 

مشخصات این فایل
عنوان: اداره ثبت اسناد
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 27

این گزارش کارآموزی در مورد اداره ثبت اسناد می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از گزارش کارآموزی اداره ثبت اسناد

هفته دوم
در هفته دوم کارورزی به صلاحدید رئیس ثبت به قسمت هیأت ماده 133 مشغول به کار شدم سه چهار روز اول سیستمی در این بخش وجود نداشت ودر امور دفتری و ثبتی کار خود را شروع کردم پس از 4 روز سیستمی به این قسمت آورده شده ولی باید در ابتدا ویندوز XP را روی آن نصب می نمودم و سپس نرم افزارهای مورد نیاز را. در ابتدا طریقه نصب ویندوز XP را برایتان گزارش می کنم، همان طوری که  ....(ادامه دارد)

هفته سوم:
در هفته سوم یعنی ده سوم کارورزی به بخش بازداشتی منتقل شدم این بخش هم دارای یک نرم افزار مخصوص بود که توسط زبان ویژوال بیسیک نوشته و database آن oracle می باشد در این بخش پرونده های هر ملک از قسمت بایگانی با دریافت رسید تحویل و سابقه بازداشتی آن در این بخش کامل می گردد.نرم افزار این بخش دارای یک صفحه اصلی است که شامل: ....(ادامه دارد)

شرکت تضامنی:
شرکتی است که در تحت اسم مخصوصی برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل شده است (ماده 115) طبق ماده 117 قانون تجارتی در اسم شرکت تضامنی باید نام شرکت تضامنی و حداقل اسم یکی از شرکاء ذکر شود. طبق ماده 118: شرکت تضامنی وقتی تشکیل می شود که تمام سرمایه نقداً پرداخت شود و سهم الشرکه غیرنقدی ارزیابی و قیمت گذاری می شود  ....(ادامه دارد)

هفته چهارم
من در قسمت تایپ ثبت شرکت ها مشغول به کار بودم در این بخش روزانه تعداد بسیار زیادی نامه برای تایپ آورده می شد. اعم از آگهی تأسیس- تغییرات- افزایش سرمایه و نامه های اداری دیگرابتدا که به این بخش منتقل شدم سعی کردم پیش نویس هایی را برای آگهی های فوق ....(ادامه دارد)

پس از نصب نرم افزار برای ایجاد تنظیمات مربوط با توجه به اینکه برگه ای که باید تایپ شود سربرگ قوه قضائیه را داراست پس از منوی file گزینه paesetup را انتخاب کرده در سربرگ margins تنظیمات مربوط به بالا و پائین و چپ و راست برگه را انجام داده و خارج می شویم سپس قلم و سایز قلم را انتخاب می کنیم.حدود 15 روز در قسمت تایپ مشغول فعالیت شدم و روزانه حدود 20 آگهی تأسیس  ....(ادامه دارد)

 فهرست مطالب گزارش کارآموزی اداره ثبت اسناد

هفته اول
هفته دوم
هفته سوم:
تعریف شرکت
تعریف شرکت های اختیاری
شرکت تضامنی
افتتاح حساب ها
هفته چهارم
آگهی تغییرات شرکت                 
آگهی افزایش سرمایه در شرکت                  
آگهی تاسیس شرکت                
آگهی تاسیس موسسه
آگهی تاسیس شرکت تعاونی


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی اداره ثبت اسناد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد