اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله بررسی فایل اداره کننده (نگاهی به فایل منیجر)

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله بررسی فایل اداره کننده (نگاهی به فایل منیجر) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله بررسی فایل اداره کننده (نگاهی به فایل منیجر)


دانلود مقاله بررسی فایل اداره کننده (نگاهی به فایل منیجر)

عملکرد فایل منیجر (اداره کننده ) مشابه عملکرد نرم افزار موجود درویندوزاکسپلورر(یا پنجره جستجوگر)بوده که این امکان را به شما داده تا وظایف فایل مدیریتی رااعم از ایجاد فایلها و راهنماها وایجاد مجوزهای خواندنی ,نوشتاری ,ویا اجرایی برروی فایل و راهنماهایی در سایت خود و باز نویسی یا حذف فایلها و راهنماها و تغیییرات پاسپورت برای راهنماهایی که حامی یا محافظت کننده پاسپورت هستند به اجرا در آورید.برای باردهی بیشتر فایل یا ایجاد فایل یا راهنماهای جدیدتر با استفاده از فایل اداره کننده (فایل منیجر) بخش باردهی کردن زیاد با فایل منیجر را مشاهده کنید.                                                                                            

عبور کردن در فایل منیجر و اینکه چگونه ازابزار فهرست استفاده کنیم.چگونه فایل ها و راهنماهای آن را حذف کرده و فایلها وراهنماها را باز نویسی کنیم .

عبور کردن در مسیر فایل منیجر

فایل های موجود در سایت شما در کتابچه های راهنما یا راهنماها ذخیره شده اند . راهنماها می توانند زیر مجموعه راهنماهای دیگر را نیز نگهداری و ذخیره کنند. نتیجه ان یک ساختار مدیریتی (یا کتابچه راهنما) است که می تواند زر مجموعه های بسیاری داشته باشد هر کدام از این راهنماها شامل فایلهایی هستند .چگونه بفهمید که ساختار راهنمایی شما برای شما آماده است.و چگونه در فایل منیجر حرکت کنید .از صفحه کننترل آیکون فایل منیجر یا فایل اداره کننده  انتخاب کنید. پنجره فایل منیجر ظاهر می شود . زمانیکه پنجره ایل منیجر(یا فایل اداره کننده ) باز می شودشما لیستی از راهنماها و فایل های قرار گرفته در کتابچه راهنما موجود را مشاهده خواهید کرد مسیری که در بالای لیست نمایش داده شده است . توجه: فایل منیجر , فایلهای مخفی(مثل فایل هایی که نامشان با یک نقطه آغاز میشود (.) مثل  ".htacciss" )را نشان نمی دهد .توجه: ستونهای مجوز- حذف- نامگذاری مجدد و پاسپورت بعدا" در این کتاب مبانی توضیح داده میشود . هرراهنما و فایل موجود در لیست بعنوان یک لینک فرا متنی (با متن زیاد)ظاهر میشود .در تصویر با الینکها به رنگ بی بوده و زیر آنها خط کشیده نشده است.به سادگی بر روی هر لینک کلیک کنید ت به آن راهنما دست یابید.در مورد یک فایل کلیک کردن بر روی یک فایل ان را باز می کند .(چنانچه آن بتواند توسط یک بروزر باز شود).برای برگشتن به راهنمای قبلی,بر روی لینک "پرنت دیر" کلیک کنید .

شامل 15 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله بررسی فایل اداره کننده (نگاهی به فایل منیجر)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد