اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق فرآیند تولید سیمان (کارخانجات سیمان شرق)

اختصاصی از اینو دیدی دانلود تحقیق فرآیند تولید سیمان (کارخانجات سیمان شرق) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق فرآیند تولید سیمان (کارخانجات سیمان شرق)


دانلود تحقیق فرآیند تولید سیمان (کارخانجات سیمان شرق)

سیمان مجموعه ای از مواد شیمیایی است که در انواع سازه های مختلف برای پیوند اجزای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و هدف به هم چسباندن اجزای ساختمان وایجاد یکپارچکی و افزایش استحکام و مقاومت آن در مقابل فشارهای گوناگون است.

سیمان برحسب مشخصات ونوع ترکیبات مواد آن دارای انواع متفاوتی میباشد که چندین نمونه از آن در کارخانه سیمان مشهد ساخته میشود ومورد استفاده قرارمیگیرد که سیمان های نوع 2 و5 وپوزولانی از آن جمله میباشند که هرکدام برحسب خواصی که دارند دارای کاربرد خاصی میباشند که از آن برای سدسازی وپل سازی وسایر کارهای عمرانی مورد استفاده قرار میگیرد.

 تاریخچه

ورود سیمان به ایران توسط بیگانگان برای ساختن بناهایی نظیر سفارتخانه وتاسیسات بندری صورت گرفته است ایجاد کارخانه های سیمان در ایران وانجام بررسی های

 لازم روی مواد اولیه مناسب سیمان از سال 1307 آغاز شد ونهایتا در سال 1310 بین دولت ایران و کمپانی اف ال اسمیت دانمارکی قرارداد احداث یک کارخانه به ظرفیت 100 تن در روز بسته شد واین کارخانه در هفت کیلومتری تهران در ری احداث گردید.

کارخانه سیمان مشهد در سال 1332 تاسیس ودر سال 1334 اولین خط تولید که به نام کوره های قائم یا عمودی معروف بود راه اندازی گردیدو نهایتا در سال 1362 متوقف گردید .واحد 300 تنی در سال 1346 راه اندازی گردید ودر سال 1354 واحد 1250 تنی راه اندازی شد ودر سال 1370 عملیات ساخت واحد 3000 تنی آغاز گردید وبه توفیق الهی در سال بهمن ماه سال 1377 این واحد عظیم هم به بهره برداری رسید هم اکنون مطالعات در زمینه احداث یک واحد 3000 تنی جدید به پایان رسیده است وعملیات ساخت بزودی آغاز میشود وباساخت این واحد جدید تولید سیمان در این کارخانه به حدود 10000 تن در روز خواهد رسید و به توفیق الهی و مدد مدیران وپرسنل سخت کوش این کارخانه یکی از موفق ترین سازمانها در

شامل 19 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق فرآیند تولید سیمان (کارخانجات سیمان شرق)

دانلود مقاله درباره سد وزنی

اختصاصی از اینو دیدی دانلود مقاله درباره سد وزنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله درباره سد وزنی


دانلود مقاله درباره سد وزنی

سد وزنی یک سازه بتنی توپر است که به واسطه وزن خود در مقابل نیروهای وارده مقاومت می کند. تا اواسط قرن نوزدهم, سدهای بنایی بدون توجه به اصول طراحی ساخته می شدند. قدیمی ترین سد وزنی ثبت شده, سد وزنی الکانته در اسپانیاست که زمان ساخت آن بین 1579 تا 1594 می باشد.سد فورن (شکل1) که بین سالهای 1861 تا 1866 بر روی رودخانه لویر در 9 کیلومتری بالا دست سنت اتین فرانسه ساخته شد, شکل اولیه سدهای مدرن امروزی است. در سال 1855 تحقیقات سازیلی و دلوکره منجر به برقراری یک مقطع عرضی منطقی با مقاومتهای مساوی در ترازهای مختلف شد. نظریه نامبردگان بر مبنای اصول زیر قرار داشت:

الف: پایداری مقطع در مقابل واژگونی در حول لبه پایین دست

ب: پایداری در مقابل لغزش در امتداد صفحه پایه و درزهای افقی در ترازهای مختلف

پ: قانون ذوزنقه برای تعیین تنشهای بهره برداری (روابط معمول مقاومت مصالح)

شکل 1- سد فورن در فرانسه

مهندسینی که در حدود سالهای 1900, به دنبال خطوط تئوریک بودند, شرایط وقوع و توسعه یک ترک از بالا دست, فشار استاتیک آب, فشار برکنش آب و موارد دیگر را مطالعه و معیارهای پایداری زیر را پیشنهاد کردند.

1-بدون توجه به تراز وقوع ترک, کرنش الاستیک در انتهای ترک در یک درز افقی باید فشاری باقی بماند. (معیار پلتریا)

2-کرنش فشاری الاستیک در یک ترک, که فرض می شود از بالا دست باز شده, باید طوری افزایش یابد که تمایلی برای توسعه به سمت پایین دست نباشد. (شرط هافمن)

3-تنش فشاری الاستیک در یک درز افقی باید بزرگتر از فشار هیدرواستاتیک باشد, به نحوی که درز به صورت بسته باقی بماند. (معیار موریس لوی)

توزیع فشار برکنش توصیه شده برای طرحی از طرف محققین مختلف, از فشار هیدرو استاتیک کامل یکنواخت در تمام عرض قاعده (در تراز پایه یا هر درز افقی در ترازهای مختلف) تا توزیع مثلثی با فشار هیدرواستاتیک کامل در بالادست و فشار صفر در پایین دست, اختلاف داشت.

مباحثات انجام یافته روی فشار برکنش منجر به نتایج زیر شد:

الف: باید اقداماتی در جهت نفوذناپذیری پی انجام شود.

ب: زهکش هایی برای کاهش فشار برکنش در قاعده سد تعبیه گردد.

پ: توزیع فشار برکنش از بالادست به سمت پایین دست دارای تغییراتی باشد.

 

2-تعاریف عمومی

I-محور سد

به عنوان یک مبنای هندسی, تصویر لبه بالا دست تاج سد (بالاترین تراز سد), به عنوان محور سد یا محور مبنای سد انتخاب می گردد. محور سد در پلان, در اکثر اوقات مستقیم است, لیکن برحسب شرایط توپوگرافی, گاهی به صورت منحنی و یا با ناحیه وسطی مستقیم و نواحی جناحی منحنی انتخاب می شود.

 

II-مقطع عرضی سد

یک سد وزنی معمولاً دارای سه نوع مقطع شامل: مقطع غیر سرریز, مقطع سرریز و مقطع آبگیری برای نیروگاه می باشد.

شیب وجه پایین دست مقطع عرضی غیرسرریز و مقطع عرضی آبگیر معمولاً ثابت بوده و مقدار آن در حدود 7/0 تا 8/0 افقی به 1 قائم می باشد.

منحنی تاج مقطع سرریز سد, با توجه به منحنی عمومی سطح زیرین آبشار (جریان آب از روی سرریز لب تیز) انتخاب می شود. شیب وجه پایین دست نیز طوری انتخاب می شود که در بالا به منحنی تاج و در پایین به منحنی حوضچه آرامش یا جام سرریز مماس شود

شامل 46 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله درباره سد وزنی

پرسشنامه عوامل اثر گذار بر فروش

اختصاصی از اینو دیدی پرسشنامه عوامل اثر گذار بر فروش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

هدف : بررسی عوامل اثر گذار بر فروش

مؤلفه: دارای 3 مؤلفه می باشد. عبارتند از:

1- مشتری 2- ویژگی های شرکت فروشنده 3- ویژگی های محیط رقابتی

گویه : دارای 11 گویه می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه عوامل اثر گذار بر فروش

اقدام پژوهی دبیر ریاضی چگونه توانستم انگیزه تلاش در دانش آموزان را بارور کنم و باعث پیشرفت تحصیلی آن ها شوم؟

اختصاصی از اینو دیدی اقدام پژوهی دبیر ریاضی چگونه توانستم انگیزه تلاش در دانش آموزان را بارور کنم و باعث پیشرفت تحصیلی آن ها شوم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی دبیر ریاضی چگونه توانستم انگیزه تلاش در دانش آموزان را بارور کنم و باعث پیشرفت تحصیلی آن ها شوم؟


اقدام پژوهی دبیر ریاضی چگونه توانستم انگیزه تلاش در دانش آموزان را بارور کنم و باعث پیشرفت تحصیلی آن ها شوم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 48 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

توصیف وضع موجود

در سال تحصیـلی ... پست بنـدی آموزش راهنـمائی ناحیه4 شیـراز به صورت عمومی برگزار گردید. به همین دلیل شانس انتخاب مدرسه ای را داشتم که کمی مسیر رفت و آمدش برایم راحت تر باشد. با این امید ابلاغ 12 ساعت تدریس ریاضی مدرسه«راهنمائی دخترانه رضوی1» را از مسئـول آموزش، دریافت کردم.

روز بعد جهت تحـویل ابلاغ به مدرسه رفتم .مدرسه ای نو ساز با کلاس هائی بزرگ و روشن تمام کلاس های مجاور دفتر آموزشگاه،به جای نیمکت،صندلی داشتند و این خیلی باعث خرسندی
من بود.[1] طی گفتگوئی با مدیر آموزشگاه ،آمادگی خود برای تدریس در پایه سوم را اعلام کردم؛ اما ایشـان پایه دوم را برای تدریس من در نظر گرفته بودند.

در روز اول مدرسه، طی سه زنگ، در هر سه کلاس دوم حضور پیدا کردم.در هر کلاس، طبق روال ، بعد از سلام واحوال پرسی ، معارفه و حضور و غیاب معمول ،با صحبت از سر فصل های کتاب درسی ،موضوعـاتی که در کتاب ریاضی دوم راهنمـائی یاد می گیریم را،برای بچه ها تشریح کردم و آنها را با پیش نیـاز های این مبـاحث و نـیز با کاربرد آنها در سـال های بعد آشنـا نمودم. در خلال صحبت، از انضبـاط کلاس و چگونگی تلاش آنهـا برای کسب نمره مستـمر و موفقیت بیشترشان در سال تحصیلی نیز، نکاتی را یاد آور شدم. اما، آنچه در هر سه کلاس به طور آزار دهنده ای، غیر قابل انکار بود ؛ بی میلی دانش آموزان از حضـور در کلاس بود .بی حوصلگی بچه ها ،رشته کلام را از من می ربود؛نگاه های مکرر آنها به ساعت های مچی شان، خمیازه کشیدن های پی در پی اکثرشان و.... همه گویای آن بود که حضور مرا در کلاس نمی خواهند. برخی اصلاً مرا به «هیچ» هم نمی دیدند.

 در طول سال های خدمتـم ، این اولین باری بود که روز اول سال تحصیلی را چنین به پایان
می بردم. ذهنم مشغول بود!؟ چـرا کلاس هائی که در آن حضور پیـدا کرده ام تا این حـد بی روح و مخمور بودند؟ آیا «حضـورمن» مورد یک اعتـراض جمعی قرار گرفتـه بودم؟ شـاید دانش آموزان از تعویض معلم سال قبل خود ناراضی هستند؟ ....

روز دومی بود که بـاید خـود را برای رفتـن به کلاس های دوم آمـاده می کردم. طبـق برنامه کاریم، معمولاً 2 تا 3 جلسه اول سـال را به مـرور و تکرار مطالـب پایه و پیش نیـاز کلی در ریـاضی دوره راهنمـائی می پردازم تا ضمن یـاد آوری این مطالـب ، زمینه ای برای آشنـائی بیشتر با دانش آموزان ( پی بردن مقدمـاتی به تفـاوت های فردی ) پیـدا کنم؛ و همچنین، معیـاری برای طـراحی سـوالات آزمـون تعییـن سطـح علـمی کلاس جهـت گروه بنـدی دانش آمـوزان و چگـونگی ارائـه درس، داشتـه باشم. بـا این انگیزه جلسه دوم را هم به پایان بردم . نتیجـه اسف بار تر از جلسه اول بود. هیچ ارتباط موفقی بین من و کلاس وجود نداشت.

جلسه سوم ، دیرآمدن سه تا از دانش آموزان، این فرصت را به من داد تا ضمن بررسی مجدد قوانین انضباطی کلاسم، از دبیر ریاضی سال اولشـان پرس و جوئی دوستانه کنم. شیوه کلاس داری او ،نحوه برخـورد وی با درس ریـاضی و کلاس ریاضی، و سوالاتی از این دست. در تمام مدت گفت و گـو مراقب بودم رونـد کلاس و سوالات شـک بر انگیـز یا حمـل بر یافتـن متهم تلقی نشود. نکته جالب توجه این بود که بر خلاف تصـور من هیچ کس جهت گیری مثبت یا حتی منفی در رابطه با دبیر سال قبل نداشت.  پس...... چرا «کلاس»به من اجازه برقراری ارتباط را نمی دهد؟... در سـاعات پـایـانی جلسـه سـوم به دانش آموزان اطلاع دادم که جلسـه بعـد آزمـون تعیین سطح می گیـرم. به جز دو، سه نفـر هیچ کس عکس العملی نشان نداد؛ حتی از من نپرسیدند مـواد امتحان چیست؟ تعیین سطح برای چی؟.....

زنگ خورد؛ کلاس مرده ی من به خروش آمد.

واقعاًکلاس ریاضی برای بچه ها جدی نبود.چرا ؟چرا؟... باید پاسخ این سوال را هرچه سریعتـر پیـدا می کردم. درست است که بچه ها ریاضی یا شـاید مـرا در کلاس جـدی نمی گرفتند امـا من باید یک سال خوب تحصیلی را با آنها به پایان می بردم.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی دبیر ریاضی چگونه توانستم انگیزه تلاش در دانش آموزان را بارور کنم و باعث پیشرفت تحصیلی آن ها شوم؟