اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه ، هوش تجاری doc

اختصاصی از اینو دیدی پروژه ، هوش تجاری doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه ، هوش تجاری doc


پروژه ، هوش تجاری doc

پروژه پایانی ، هوش تجاری، کاملا تخصصی و منحصر به فرد،ویرایش شده با قوانین دانشگاه و آماده چاپ و ارائه، دارای فهرست متن و اشکال و منابع،شامل 50 صفحه متن مفید در قالب  word (قابل ویرایش)

(هرگز مشابه این پروژه را در سطح وب پیدا نخواهید کرد)

 

پیشگفتار:

در دنیای به شدت رقابتی امروز، مدیران برای پیشبرد محصول و خدمات سازمان ها در میدان رقابت، نیازمند راهبردی جهت منحصربفرد شدن هستند. بسخنی دیگر، داشتن ابزاری جهت متمایز سازی سازمان و محصولات از رقبا و محصولاتشان. برند و مدیریت آن این نیاز را رفع می سازد. از تکنیک ها و ابزارهای حمایت گر مدیران ارشد و مدیران برند، جهت اخذ تصمیم به موقع و سریع در میان انبوه اطلاعات و داده های گوناگون، سیستم هوش تجاری (BI) است. هدف از این پژوهش آشنایی با مفهوم هوش تجاری، ساختار و معماری آن و همچنین نحوه عملکرد آن می باشد.

چکیده:

در دنیای امروز هوش تجاری در حوزه کسب و کار بسیار مورد توجه بوده و سازما‌ن‌هایی که از آن بی بهره یا کم بهره باشند، در عرصه رقابت با مشکلات اساسی روبرو خواهند شد.

 در این پروژه سعی شده پس از معرفی هوش تجاری به بررسی اهداف و اجزای آن و معرفی یک سری از ابزارهای مهم BI پرداخته شود ، همچنین سیستم های هوش تجاری شناسایی شوند. در نهایت به مراحل پیاده سازی و معماری BI اشاره شده است.

 به طور کلی سیستم های هوش تجاری ابزاری را فراهم می کنند که بر اساس آن نیازهای اطلاعاتی سازمان به شکل مناسبی پاسخ داده شود بنابراین مراحل انجام یک پروژه به وسیله هوش تجاری نیز در این پروژه مطرح شده است.

 

 

فهرست مطالب

فصل اول: مقدمه

1-1 مقدمه 1

1-2 تعریف سیستم هوشمند2                     

1-3 تعریف هوش تجاری  3            

1-4 دلایل داشتن سیستم های مبتنی بر BI              

1-5 اهداف BI                 

1-6 اجزای BI                   

1-7 داده در BI                   

1-7-1 خصوصیات داده های با کیفیت  8                  

1-7-2 دسته بندی داده های بدون کیفیت 8                 

1-7-3 مشخصات سیستم با داده های بدون کیفیت  9                

1-7-4 اثر داده های بدون کیفیت بر روی سیستم 10

1-7-5 دوازده قدم جهت تصحیح داده 10

1-7-6 مراحل کاری پاکسازی داده 11

1-8 دانش درBI  11

1-8-1 انواع دانش   11 

1-8-2 روش­های ذخیره سازی دانش 12

1-8-3 روش­های اخذ دانش 12

1-8-4 مولفه­های ایجاد دانش  13           

1-9 تکنیک­ها، ابزارها و کاربرد­های مورد استفاده در BI  13

  1. فصل دوم:Roadmap سیستم های هوش تجاری

2-1 نقشه راه هوش تجاری 23

2-2 مراحل انجام یک پروژه مهندسی 23 

2-2-1چند گام برای ساخت یک پروژة هوش تجاری  24

 فصل سوم: پردازش تحلیلی­ بر­خط (OLAP)

3-1: مقدمه26

3-2: عملیات متداول در پردازش تحلیلی برخط 27

  1. فصل چهارم: پایگاه داده تحلیلی (Data Warehouse)

4-1: مقدمه 29

4-2: معماری و فرآیند ساخت پایگاه داده تحلیلی30

4-3: : روش طراحی پایگاه داده تحلیلی32

4-4 تفاوت با پایگاه داده عملیاتی33

4-5 مشخصات پایگاه داده تحلیلی33

              4 -6  انواع داده در پایگاه داده تحلیلی 34

 فصل پنجم: داده­کاوی (Data mining)

5-1: مقدمه 37

5-2: مفاهیم پایه در داده­کاوی    37

5-2-1: تعریف داده­کاوی 38

5-2-2: تاریخچه داده­کاوی 38

5-2-3: مراحل فرآیند کشف دانش از پایگاه­های­ داده 39

5-3: عملیات داده­کاوی 40

  1. فصل ششم: مراحل پیاده سازی BI

      6-1: مراحل پاده سازی43

  1. فصل هفتم: معماری BI و اجزای آن

7-1: ویژگی های معماری هوش تجاری45

7-2: اجزای معماری هوش تجاری47

نتیجه گیری 48

پیشنهادات 49

مراجع 50


دانلود با لینک مستقیم


پروژه ، هوش تجاری doc
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد