اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بررسی برند های معروف دنیا

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد بررسی برند های معروف دنیا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بررسی برند های معروف دنیا


تحقیق در مورد بررسی برند های معروف دنیا

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه30

فهرست مطالب

نکاتی در مورد بازار یابی

 

ارتقا:

 

 نقش و جایگاه بازاریابی

 

محیط برند                 Brand  Environment

 

مدیریت برند            Brand  Management

 

طراحی و ساخت برند       Brand  Architecture

 

علم نام گذاری تجاری               Brand Science

 

                         کوکاکولا، برترین نام تجاری در بریتانیا

 

در بازار هدف چهار بحث مهم مطرح می شود که عبارتند از :

 

  1. محصول Product
  2. قیمت                       Price      
  3. مکان Place
  4. ارتقا Promotion                        

 

محصول:

 

لازم به ذکر است که بدانیم محصول بخش اصلی مارکتینگ و بازاریابی می باشد که باید مطابق با میل و خواسته مشتری باشد. در واقع محصول باید مشتری پسند باشد، از آنجا که هر محصولی ویژگیهای متعدد و مختلفی دارد بهتر است در انتخاب محصول طوری اندیشید که نیازی به معرفی نباشد و محصول خودش خود را معرفی کند.که این مطلب به بحث شکل و ظاهر محصول باز می گردد. موضوع بسته بندی اولین موضوعی است که با آمدن نام محصول فکر ما را متوجه آن می نماید. بنابراین شکل و پوششی که برای محصول به کار می رود نقش بسیار موثری را در مراحل اولیه بازاریابی دارد و چه بسا که حتی خود این بسته بندی به فروش هر چه بیشتر کمک نماید.

 

قیمت:

 

از جمله موارد بسیار مهم در امر بازاریابی مشخص نمودن قیمت نهایی و یا به عبارتی قیمت مصرف کنند

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بررسی برند های معروف دنیا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد