در گروه کشورهای توسعه یافته (اعضای OECD) ، آمریکا بیشترین سهم از مبادلات الکترونیکی را به خود اختصاص داده وپس از آن اروپا ، ژاپن ، کانادا ، آلمان ، فرانسه و بریتانیا در رده های بعدی قرار دارند،
بر اساس آمار اعلامی از سوی اتحادیه اروپا در سال 2008 ، 32 درصد افراد دراروپا ، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را در اینترنت سفارش داده اند. این رقم در سال 2007 ، 30 درصد بوده است،
در سال 2008 در اروپا ، بیشترین سهم خریداران اینترنتی به گروه سنی 25 تا 34 اختصاص داشت،
بیشترین نوع کالاها و خدمات عرضه شده در اینترنت مربوطه به خدمات مسافرتی و تعطیلات (14%) ، لباس و اقلام ورزشی (13%) ، کتاب و مجلات (12%) و لوازم منزل و بلیط اماکن گوناگون (11%) ، فیلم و موسیقی(9%) و تجهیزات الکترونیکی(8%) بوده است.
برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت مدیریت فروشگاههای اینترنتی - 27 اسلاید