مقدمه
کار انجام شده مربوط به شبکه های هرمی بازاریابی می باشد ،
Network Marketing در ایران حدود سه الی چهار سال می باشد که رواج دارد . البته این کار در بعضی موارد غیر قانونی بوده ، ولی امروزه شرکت های ایرانی با گرفتن مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می توانند به طور قانونی این کار را انجام دهند و هم اکنون نیز رواج دارد .
نحوه انجام این کار به این صورت می باشد که شما مبلغی را پرداخت کرده سپس در یکی از Network عضو می شوید یا به اصطلاح خود این کار ، خرید انجام
می دهند. خرید کردن یعنی مبلغی را برای گرفتن چیزی پرداخت می کنید بعد از خرید کردن شما باید برای هر دو سمت چپ و راست خود یک نفر را انتخاب کنید ، اگر هر دو طرف چپ و راست بکه به اصطلاح دست چپ و راست گفته می شود پر کرده باشید به شما پورسانت تعیین شده تعلق می گیرد . هر دو نفری که در دو سمت شما قرار دارند موظفند که مانند شما برای خود دو نفر را انتخاب کنند این روال تا
بی نهایت می تواند انجام شود ولی ممکن است یکی از دست های شما به خوبی کار نکند یعنی برای خود کسی را انتخاب نکند شما فقط پورسانت دو نفر را می گیرید ، توجه داشته باشید که هر نفر باید دونفر را معرفی کند .
شما می توانید پورسانتی برای این که دو نفر برای خود دست پر کرده اند را نیز بگیرید تفاوت شما و نفرات بعد از شما در یک پورسانت دو نفری است و هر مرحله به بعد این تفاوت به دو برابر می رسد ، این پورسانت بستگی به شرکت و کاری که شرکت انجام می دهد ممکن است هر شرکت بعد از چند مرحله که به اصطلاح کاری Level گفته می شود برای شما یک جایزه و شاید یک تخفیف در نظر گرفته باشد . نمونه های از این شرکتها عبارتند از : Gold Main , Vast Vision , EBL و ... که هر کدام شیوه ی مختص به خود را دارند و هر کدام نیز جوایز و اجناس متفاوتی را برای خرید دارند .
دانلود پروژه شبکه های بازاریابی هرمی