
فهرست مطالب
فصل اول
دور نمای ارزشیابی آموزشی
فصل دوم
الگوهای ارزشیابی
فصل سوم
ارزشیابی و هدفهای آموزشی
فصل چهارم
ارزشیابی و اندازه گیری
فصل پنجم
ارزشیابی و اندازه گیری”آزمونهای ملاکی
فصل ششم
ارزشیابی و اندازه گیری
”اندازه گیری عملکردهای عاطفی
فصل هفتم
طرحهای ارزشیابی
فصل هشتم
نمونه گیری در ارزشیابی آموزشی
فصل نهم
تهیه گزارش یافته های ارزشیابی
هدفهای درس
هدف نهایی درس:دانشجویان رشته علوم تربیتی با مطالعه این درس روشهای
مختلف ارزشیابی آموزشی و چگونگی کاربرد آنها را یاد می گیرند.
هدف کلی درس
دانشجویان رشته علوم تربیتی پس از مطالعه مطالب این درس
با روند تکوینی ارزشیابی آموزشی آشنا می شوند.
الگوهای مختلف ارزشیابی را مورد بررسی قرار می دهند.
رابطه ارزشیابی را مورد بررسی قرار می دهند
رابطه ارزشیابی و هدفهای آموزشی را درک می کنند
آزمونهای هنجاری و ملاکی را مقایسه می کنند
چگونگی اندازه گیری عملکردهای عاطفی را می آموزند
با طرحهای مختلف ارزشیابی آشنا می شوند
پگونگی نمونه گیری در ارزشیابی را می آموزند
با روش تهیه گزارش یافته های ارزشیابی آشنا می شوند
به کاربرد اصول و مفاهیم آموخته در این درس علاقه مند می شوند
روشهای ارزشیابی آموزشی