
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:28
فهرست مطالب
نگاهی به فلسفه های مدیریت بازاریابی
مقدمه
دیدگاه تولید
دیدگاه محصول (Product Concept):
دیدگاه فروش (Selling Concept):
دیدگاه بازاریابی (Marketing Concept):
دیدگاه بازاریابی اجتماعی (Societal Marketing Concept):
نقش علم بازاریابی درسلامت اجتماعی
چکیده
مقدمه
سلامت اجتماعی
تلاطم اجتماعی و بازاریابی
نتیجه گیری
منابع و ماخذ:
مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هایی که راهنمای اینگونه تلاش های بازاریابی هستند و آگاهی از ارزش نسبی هر یک در رابطه با “ سازمان”، “ مشتریان” و “جامعه”،می باشد . سازمانها فعالیت های بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار می دهند.
این دیدگاه ها عبارت اند از: تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی
مقاله در مورد مدیریت بازاریابی