این پروژه به زبان برنامه نویسی پایتون ورژن 3.3 و در 215 خط نوشته شده است.
فضای گرافیکی این برنامه با استفاده از کتابخانه تکینتر(Tkinter) نوشته شده است.
یکی از مزیت های این پروژه استفاده از کلاس(CLASS) است.
فضای گرافیکی : همانطور که در تصویر می بینید صفحه ای شامل 5 توپ با رنگ های مختلف و یک لغزنده در پایین صفه است.
نحوه کار برنامه : در ابتدای شروع برنامه توپ ها ثابت هستند و با حرکت دادن لغزنده برای تعیین سرعت حرکت توپ ها آنها به حرکت ادامه می دهند.
دانلود سورس پروژه ی حرکت تصادفی توپ های رنگی به زبان برنامه نویسی پایتون