مقاله به زبان انگلیسی 9 صفحه و ترجمه آن 16 صفحه می باشد .
فرمت فایل ها به صورت word و هم pdf .
خلاصه ای از ترجمه :
هدف این پژوهش کمک به ادبیات در تبلیغات و رفتار مصرف کنندگان توسط گسترش وساطت دوگانه جهت پاسخ های موثر آگهی و رقابت است .
نه تنها تایید نتایج دوگانه مدل که علاوه بر اثر مستقیم، شناخت آگهی ، تاثیر غیر مستقیم برنفوذ در نگرش نام تجاری از طریق شناخت برند دارد .
با این حال، سطح بالاتری از پاسخ های موثر به آگهی های رقیب ممکن است منجر به ارزیابی پایین تر از فاصله کانونی آگهی شود .
این نتایج به شدت تاثیر گرفته از این تصور است که تاثیر آگهی اهمیت تعیین کننده در شکل گیری نگرش آگهی دارد.
دومین اهمیت مطالعه ارائه بینش به پژوهش در تئوری پردازش اطلاعات است . مدل دوگانه و تئوری پردازش اطلاعات موجود سازگار هستند.
اثرات تبلیغات چندگانه و نام های تجاری بر نگرش مصرف کننده و رفتار خرید