پرسشنامه پیش رو در زمینه مدیریت بازاریابی می باشد که محقق در این پرسشنامه قصد دارد " اثر بخشی تبلیغات شرکت کاله " را مورد بررسی قراردهد.
سوالات این پرسشنامه در دو بخش طراحی شده اند:
بخش اول شامل سوالات جمعیت شناختی که شامل جنسیت , سن , وضعیت تاهل , میزان تحصیلات , میزان درآمد ماهیانه و خریدار چه محصولاتی ازشرکت کاله هستید و ...می باشد.
بخش دوم نیز شامل 29 سوال می باشد که محقق قصد بررسی متغیرهای تحقیق بر روی یکدیگر را دارد.
دانلود پرسشنامه مدیریت - پرسشنامه اثربخشی تبلیغات در صنایع غذایی