چکیده
پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه تفکر منطقی با خلاقیت دانش آموزان شهر ....... در سال تحصیلی 93-92 انجام شد.که در این پژوهش پرسشنامه هایی را در اختیار 100 نفر که به طور تصادفی ساده انتخاب شده بودند قرار داده شد.برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه خلاقیت تورنس و پرسشنامه تفکر منطقی ویرجینا و همچنین برای تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و آزمون T مستقل استفاده شد. و این نتیجه بدست آمده است که بین میزان تفکر منطقی وخلاقیت دانش آموزان دختر وپسر اول متوسطه .........رابطه معنی داری وجود دارد.
واژگان کلیدی: تفکر منطقی/خلاقیت/پیرسون
بررسی رابطه بین تفکر منطقی با خلاقیت در دانش آموزان دختر و پسر دوره¬ی اول متوسطه شهرستان