مقاله مدیریت، حسابداری، بازاریابی و اقتصاد با عنوان نحوه گذر از روش تجارت سنتی به تجارت الکترونیکی در بازرگانی خارجی ایران در فرمت ورد و شامل مطالب زیر می باشد:
* چکیده
* کلمات کلیدی
* مقدمه
* تجارت سنتی
* تجارت الکترونیکی
* روند گسترش تجارت الکترونیکی
* جدول1ـ برآورد عواید حاصل از تجارت الکترونیکی در منتخبی از کشورهای آسیا در سال 2001
* تجربه کشورها در زمینه سیاست تجارت الکترونیکی
* متعاقب آن در سال 1998 و به دنبال انتشار گزارش سالانه در این رابطه, دستورالعمل جدیدی با عناوین ابتکاری زیر مورد توجه قرار گرفت:
نحوه گذر از روش تجارت سنتی به تجارت الکترونیکی در بازرگانی خارجی ایران