حال باید دید که اگر کلاس بندی صرفا"بر مبنای تراز علمی صورت گیرد و معدل کل دانش آموزان در سال قبل ملاک باشد , آیا این کلاس بندی ایده آل است ؟
اگر کلاس بندی صرفا بر مبنای تراز اخلاقی صورت گیرد و چگونگی رفتار دانش آموزان با دیگران و سازگاری وی با محیط مدرسه و کلاس مد نظر باشد , و دانش آموزانی که برای مدرسه ایجاد مشکل می کنند , در کلاسهای هم پایه به نسبت تساوی تقسیم شوند , آیا چنین کلاس بندی می تواند مناسب باشد ؟
اگر در کلاس بندی , فقط شرایط سنی دانش آموزان در نظر گرفته شود , آیا این کلاتس بندی بهینه است ؟
و یا اگر در کلاس بندی و تقسیم دانش آموزان بین کلاسها , صرفا به میزان تحصیلات والدین دانش آموز توجه شود , آیا چنین کلاس بندی می تواند موفق باشد و موجب هم تراز بودن کلاسها شود و رضایت معلمین همپایه را به دنبال داشته باشد .
مقدمه 2
فصل اول :
مساله تحقیق 4
اهمیت و ضرورت تحقیق 6
طرح تحقیق 6
سوالات تحقیق 7
فرضیه (های ) تحقیق 8
تعریف عملیاتی اصطلاحات تحقیق 9
فصل دوم :
پیشینه تحقیق 10
تاریخچه تشکیل مدارس در ایران 10
فصل سوم :
روش تحقیق 16
جامعه آماری 17
نمونه آماری 17
حجم نمونه و روش نمونه گیری 17
ابزارهای تحقیق 17
روش تجزیه و تحلیل 17
فصل چهارم :
مقدمه 34
جداول
فصل پنجم :
تجزیه و تحلیل خلاصه های مطالب 40
آزمون بینه و سیمون 47
محدودیت ها 50
پیشنهادات 51
منابع 52
فهرست نمودار
نمودار 1-2 33
نمودار 4-1-2 33
نمودار 1-3 34
نمودار 4-1-3 34
نمودار 1-6 35
نمودار 4-1-6 35
نمودار 1-10 36
نمودار 4-1-10 36
نمودار 1-12 37
نمودار 4-1-12 37
نمودار 1-14 38
نمودار 4-1-14 38
جدول درصد و فراوانی 39
فایل حاضر به صورت word و شامل54صفحه و قابل ویرایش می باشد.
دانلود پروژه کلاس بندی بهینه و تاثیر آن در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی