اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد انواع بازار

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق در مورد انواع بازار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد انواع بازار


تحقیق در مورد انواع بازار

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه39

 

فهرست مطالب

 

فهرست مطالب:

عنوان                                           صفحه

-تعریف بازار ................................ 1

-رقابت به صورت اصل رفتاری.................... 3

-معنای رقابت................................. 4

-رقابت از دید گاه های قانون.................. 5

-معمولا اقتصاد دانان در مورد چه بازارهای صحبت می کنند 7

-بازار رقابت کامل............................ 8

-بازار رقابت انحصاری......................... 11

-تعادل کوتاه مدت در شرایط رقابت انحصاری ..... 12

-تعادل بلند مدت در شرایط رقابت انحصاری....... 13

-متغیر های گزینه ای.......................... 15

-بازار انحصار چند جانبه...................... 16

-مدل های انحصار چند جانبه ................... 24

-بازار انحصار کامل........................... 25

-تنظیم و کنترل انحصار........................ 28

-قوانین ضد انحصار............................ 28

-ضمایم


فهرست نمودار:

عنوان                                           صفحه

-نمودار 1-1

-نمودار 2-1

-نمودار 3-1

-نمودار 4-1

-نمودار 5-1

-نمودار 6-1

-نمودار 7-1

-نمودار 8-1

-نمودار 9-1

 

 

                                                                                                                                                                                              


تعریف بازار:


بازار واژه‌ای است که امروزه در بسیاری مجالس از آن سخن به میان می‌آید, بدون آن که در نظر گرفته شود که در حقیقت بازار چیست و چه تاثیری در تصمیمات مهم اقتصادی و اجتماعی و غیره می‌گذارد, برای مثال بسیار شنیده می شود که بازار تلفن همراه رو به رشد است, بازار فلان اتومبیل کساد است و یا بازار بورس ارزش سهام شرکت یا کارخانه‌ای پایین آمده است, اما واقعیت ین است که حتی عادت به کار بردن این کلمات و جملات نیز نیاز به اطلاعاتی در این خصوص دارد.هر چند واژه بازار نمایانگر مفهوم و معنای خود است, اما عالمان علم اقتصاد، بازار را مکان فیزیکی که خریداران و فروشندگان برای مبادله کالا و خدمات دور هم جمع می‌شوند, می‌دانند. به عبارت بهتر به معنای کل خریداران (مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی) و فروشندگان (شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی) کالای خود را مبادله می‌کنند. بنابراین بازار اتومبیل شامل فروشندگان اتومبیل (خودروسازان) و خریداران (مشتریان و مصرف کنندگان) است.گاه بازار صورتی بالقوه و گاه بالفعل به خود می‌گیرد که در صورت بالقوه بودن نیز بازار تابع شرایط محیط است. در وضعیت اقتصادی شکوفا و در حال رشد بازار بالقوه کاملاً متفاوت از بازار بالقوه در شرایط رکود اقتصادی است, اما در رابطه با شرکت‌ها در صورتی که گفته شود بازار بالقوه است به معنای حد نهایی تقاضا برای محصول است. این امر زمانی حاصل می شود که فعالیت‌های بازاریابی شرکت نسبت به رقبا افزایش یابد و به بالاترین حد خود برسد

مبادله، یکی از اصلیترین نیازهای بشر بوده و هست. بازار نهادی است که امکان مبادله را فراهم میکند. با وجود اینکه مسائل مطرح شده در اقتصاد خیلی گسترده هستند، مسائل مربوط به بازار ویژگی خاصّی دارند


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد انواع بازار
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد