پروژه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و جذب مشتری(افزایش فروش) فروشگاه زنجیره ای رفاه ؟؟؟؟؟؟ در سال 1393 به صورت فایل ورد (100 صفحه) و قابل ویرایش می باشد.
دارای چکیده و فهرست مطالب می باشد.
جهت استفاده دانشجویان عزیز رشته مدیریت
چکیده :
مسئله تبلیغات مسئله بسیار مهمی در مقوله فروش است. امروزه تولید و ارائه کالا به تنهایی کافی نیست زیرا فعالیت های در حال توسعه تغییر کرده است و در یک محیط رقابتی بایستی مشریان را جذب نمود . تبلیغ بخشی از بازاریابی موفقیت آمیز به حساب می آید و شرکت های موفق به موازات ارتقای کیفی محصولات خود بدنبال طراحی و بکارگیری سیستم های بازاریابی پویا و موثر می باشند. تبلیغ به شما کمک می کند تا مشتریان کنونی را نسبت به خود وفادار کنید یا بازارهای جدید را برای خود برگزینید . یکی از جنبه هایی که به کمک آنها مشتریان نسبت به شرکت شــما شکل می گیرد، شیوه های تبلیغاتی شماست. برای انجام تبلیغات ابزارها و شیوه های مختلفی وجود دارد که در مطالعه حاضر مورد بررسی قرار گرفته و مزایا، معایب و راهکارهای اجرای صحیح آن ها ارائه گردیده است . در این تحقیق ما به دنبال بررسی رابطه بین تأثیر تبلیغات بر افزایش فروش فروشگاه زنجیره ای رفاه در شهرستان ؟؟؟؟؟ بودیم و با توجه به اینکه جامعه ما در این تحقیق 80 نفر می باشد ما پرسشنامه تأثیر تبلیغات بر فروش را توزیع کردیم و در پایان به این نتیجه رسدیم که بین تبلیغات بر جذب مشتری و افزایش فروش فروشگاه زنجیره ای رفاه رابطه مثبت معناداری وجود دارد.
کلید واژگان : آموزش ، بهره وری ، نیروی انسانی ، بانک ملی ، رضایت ، ارباب رجوع .
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل دوم: ادبیات ، پیشینه تحقیق و تعاریف
2-2 انواع روشهای تبلیغات... 11
2-5 بازار جهانی تبلیغات بازرگانی.. 21
2-6 ایران و سیاستگذاری در حوزه تبلیغات بازرگانی.. 23
2-8 تاریخچه تبلیغات اینترنتی.. 24
2-9 تبلیغات اینترنتی در ایران. 24
2-10 چرا تبلیغات اینترنتی.. 25
2-11- اشکال تبلیغات اینترنتی (تکنولوژی تبلیغات) 25
2-12 تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیکی.. 26
2-13 مزیتهای کسب و کار و تبلیغات اینترنتی.. 26
2-14 محدودیتهای کسب و کار اینترنتی.. 27
2-20 اهداف مختلف تبلیغات... 31
2-21- نقش تبلیغات در بازاریابی.. 33
2-23 نکاتی در مورد تبلیغات... 38
2-27-پیشینه تحقیقات انجام شده داخل و خارج از کشور. 54
2-28-تعریف واژه ها و اصلاحات... 57
3-3 روش تحقیق در این مطالعه. 61
3 – 5 روش جمع آوری اطلاعات... 62
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-3 آمار توصیفی متغییرهای پژوهش پرسشنامه. 70
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
پروژه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و جذب مشتری(افزایش فروش) فروشگاه زنجیره ای رفاه ؟؟؟؟؟؟ در سال 1393