اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و جذب مشتری(افزایش فروش) فروشگاه زنجیره ای رفاه ؟؟؟؟؟؟ در سال 1

اختصاصی از اینو دیدی پروژه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و جذب مشتری(افزایش فروش) فروشگاه زنجیره ای رفاه ؟؟؟؟؟؟ در سال 1393 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

پروژه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و جذب مشتری(افزایش فروش) فروشگاه زنجیره ای رفاه ؟؟؟؟؟؟ در سال 1393 به صورت فایل ورد (100 صفحه) و قابل ویرایش می باشد.

 

دارای چکیده و فهرست مطالب می باشد.

 

 

 

جهت استفاده دانشجویان عزیز رشته مدیریت

 

چکیده :

مسئله تبلیغات مسئله بسیار مهمی در مقوله فروش است. امروزه تولید و ارائه کالا به تنهایی کافی نیست زیرا فعالیت های در حال توسعه تغییر کرده است و در یک محیط رقابتی بایستی مشریان را جذب نمود . تبلیغ بخشی از بازاریابی موفقیت آمیز به حساب می آید و شرکت های موفق به موازات ارتقای کیفی محصولات خود بدنبال طراحی و بکارگیری سیستم های بازاریابی پویا و موثر می باشند. تبلیغ به شما کمک می کند تا مشتریان کنونی را نسبت به خود وفادار کنید یا بازارهای جدید را برای خود برگزینید . یکی از جنبه هایی که به کمک آنها مشتریان نسبت به شرکت شــما شکل می گیرد، شیوه های تبلیغاتی شماست. برای انجام تبلیغات ابزارها و شیوه های مختلفی وجود دارد که در مطالعه حاضر مورد بررسی قرار گرفته و مزایا، معایب و راهکارهای اجرای صحیح آن ها ارائه گردیده است . در این تحقیق ما به دنبال بررسی رابطه بین تأثیر تبلیغات بر افزایش فروش فروشگاه زنجیره ای رفاه در شهرستان ؟؟؟؟؟ بودیم و با توجه به اینکه جامعه ما در این تحقیق 80 نفر می باشد ما پرسشنامه تأثیر تبلیغات بر فروش را توزیع کردیم و در پایان به این نتیجه رسدیم که بین تبلیغات بر جذب مشتری و افزایش فروش فروشگاه زنجیره ای رفاه رابطه مثبت معناداری وجود دارد.

 

کلید واژگان : آموزش ، بهره وری ، نیروی انسانی ، بانک ملی ، رضایت ، ارباب رجوع .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                    صفحه

فصل اول :کلیات تحقیق

1-1 مقدمه. 2

1-2 بیان مسئله. 3

1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق.. 3

1-4 فرضیه تحقیق.. 4

1-5 اهداف تحقیق.. 4

1-6 قلمرو تحقیق.. 5

فصل دوم: ادبیات ، پیشینه تحقیق و تعاریف

2-1 مروری بر ادبیات تحقیق.. 7

2-2 انواع روشهای تبلیغات... 11

2-3 ویژگیهای تبلیغات... 17

2-4 تبلیغات بازرگانی.. 19

2-5 بازار جهانی تبلیغات بازرگانی.. 21

2-6 ایران و سیاستگذاری در حوزه تبلیغات بازرگانی.. 23

2-7 تبلیغات الکترونیکی.. 24

2-8 تاریخچه تبلیغات اینترنتی.. 24

2-9 تبلیغات اینترنتی در ایران. 24

2-10 چرا تبلیغات اینترنتی.. 25

2-11- اشکال تبلیغات اینترنتی (تکنولوژی تبلیغات) 25

2-12 تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیکی.. 26

2-13 مزیتهای کسب و کار و تبلیغات اینترنتی.. 26

2-14 محدودیتهای کسب و کار اینترنتی.. 27

2-19 اهداف تبلیغات... 29

2-20 اهداف مختلف تبلیغات... 31

2-21- نقش تبلیغات در بازاریابی.. 33

2-22 تکنیهای اجرایی تبلیغ. 34

2-23 نکاتی در مورد تبلیغات... 38

2-25 تبلیغات خلاق.. 47

2-27-پیشینه تحقیقات انجام شده داخل و خارج از کشور. 54

2-28-تعریف واژه ها و اصلاحات... 57

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3- 1 مقدمه. 60

3 – 2 روش تحقیق.. 60

3-3 روش تحقیق در این مطالعه. 61

3 – 4 جامعه آماری.. 62

3 – 5 روش جمع آوری اطلاعات... 62

3 – 6 ابزار اندازه گیری.. 62

3-7 روایی و پایایی.. 63

3 – 8 ابزار اندازه گیری.. 63

3-9 مدل تحقیق.. 64

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1- مقدمه. 66

4-2 آمار توصیفی.. 67

4-3 آمار توصیفی متغییرهای پژوهش پرسشنامه. 70

4-4 تحلیل آماری داده ها 74

4-5 آزمون فرضیه ها 75

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1 مقدمه. 81

5-2 نتیجه گیری فرضیه ها 82

5-3 محدودیت‌های پژوهش.... 86

5-4 پیشنهادها 87

منابع: 88

ضمائم.. 90


دانلود با لینک مستقیم


پروژه رشته مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی رابطه بین نقش تبلیغات و جذب مشتری(افزایش فروش) فروشگاه زنجیره ای رفاه ؟؟؟؟؟؟ در سال 1393
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد