مقاله با عنوان فوق که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.
محل برگزاری کنفرانس:شیراز
سال برگزاری کنفرانس:1389
تعداد صفحات مقاله:8
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf
چکیده
بسیاری از سازمانها برای مدیریت یادگیری سازمانی و چگونگی یادگیری در سازمان، در حال ایجاد سیستم مدیریت دانش (KMS) هستند. هدف اصلی از ایجاد چنین سیاستی، کمک به کارکنان دانشی برای ایجاد و خلق دانش مهم کسب و کار و همین طور سازماندهی آن و ایجاد دسترسی به آن هرجا و هر زمانی که در سازمانها مورد نیاز است، می باشد. در مقاله حاضر سعی شد تا مستند به مرور ادبیات موضوعی مربوط به عنوان تحقیق در زمینه مدیریت دانش، ضمن معرفی دانش، مدیریت دانش و بیان تاریخچه مختصری از مدیریت دانش به عناصر آن اعم از دانش، مدیریت، فرهنگ مشارکت و فناوری اطلاعات و نقش هریک از آنها در مدیریت دانش پرداخته شود و در نهایت مدل تصحیح شده تاثیر عناصر مدیریت دانش ارائه شد. در پایان مقاله، پس از تشریح نتایج و یافتهها، موارد مذکور جمع بندی شده، محدودیتهای ممکن برای تحقیق و پیشنهادات کاربردی مرتبط با پیگیری تحقیقات مشابه در آینده ارائه شد.
فناوری اطلاعات ، ابزار اصلی مدیریت دانش در سازمانهای دانایی محور