اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر

اختصاصی از اینو دیدی پایان نامه چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر


پایان نامه چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر

 

 

 

 

 

 

 

فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:155

پایان نامه چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر

مقدمه

خبرگزاری ها مبنع تغذیه مطبوعات و در سال های اخیر، خود در حال فراگیرشدن به مثابه یک رسانه جمعی هستند.

در کشور ما علی رغم این که اینترنت همپای کشورهای غربی در میان مردم نفوذ پیدا نکرده، اما به هر روی روز به روز شاهد گسترش این وسیلة ارتباطی در میان اقشار مختلف مردم هستیم که با توجه به سرعت این نفوذ می توان تصور کرد که در آینده ای نزدیک – که بیش از چند سال نخواهد بود – اینترنت، گسترشی در حدود یک رسانه همگانی پیدا کند و به تبع این مساله، خبرگزاری ها نیز به رسانه ای تبدیل شوند که مردم، برای دسترسی به اخبار روز، مستقیماً به آنها مراجعه کنند.

علاوه بر این در سال های اخیر و پس از تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان دومین خبرگزاری ایران پس از حدود 60 سال، شاهد تأسیس آژانس های خبری متعددی بوده ایم که هرکدام شامل مجموعة بزرگی از عوامل انسانی، ازجمله خبرنگاران هستند.

مجموعة این عوامل، به علاوة اهمیت و رسالت رسانه ها در یک جامعه متمدن، لزوم توجه به خبرنگاران خبرگزاری ها به عنوان ارکان اصلی جمع آوری و ارسال اخبار را خاطرنشان می کند. این توجه را می توان شناخت و فراهم کردن ابزارهای انگیزش خبرنگاران برای انجام کار بهتر دانست. به طور کلی، انگیزش را می توان به عنوان نیروی محرک فعالیت های انسانی و عامل جهت دهندة آن تعریف کرد. عوامل انگیزشی عموماً به دو دسته درونی و بیرونی تقسیم می شوند که در مورد موضوع این تحقیق، مهم ترین این ابزارها و عوامل در اختیار مدیران خبرگزاری هاست، چه در مواردی که به ابزارهای انگیزشی مادی مربوط می شود و چه ابزارهای انگیزشی معنوی.

در واقع توجه به این که چه عوامل و ابزارهایی می تواند باعث ترغیب و انگیزش خبرنگاران برای صرف وقت، انرژی و دقت بیشتر و درنتیجه، ارائه اخبار با کیفیت بالاتر شود بیش از همه می تواند مورد توجه مدیران خبرگزاری ها واقع شود تا با شناخت نیازهای خبرنگاران خود، زمینة پیشرفت خبرگزاری متبوعشان را فراهم کنند و از سوی دیگر تا حدی امنیت مادی و روانی قشری را فراهم کنند که از کمترین امنیت شغلی در جامعة ما بهره مند است.

فصل اول ( کلیات تحقیق ).. 3

1-1 ) مقدمه.. 4

1-2) طرح مسأله و تعریف موضوع.. 5

1-3) بیان ضرورت و اهمیت موضوع.. 6

1-4) تشریح فرایند تاریخی موضوع.. 7

1-5) اهداف تحقیق.. 7

فصل دوم ( ادبیات و پیشینه تحقیق).. 9

2-1) خبرگزاری.. 10

2-2) امتیازات یا ویژگیهای خبرگزاری.. 10

2-3) جایگاه خبرگزاری در میان وسایل ارتباط جمعی.. 13

2-4) تاریخچه خبرگزاری در جهان و ایران.. 17

2-5) خبرگزاری فرانسه (AFP).. 17

2-6) خبرگزاری رویترز.. 20

2-7) تحولات مدرن.. 21

2-8) خبرگزاری رویتر در حال حاضر.. 22

2-9) مسئله استقلال رویترز.. 22

2-10) خبرگزاری آسوشیتدپرس.. 23

2-11) مشخصات فعلی آسوشیتدپرس.. 24

2-12) خبرگزاری یونایتدپرس.. 25

2-13) تاریخچه خبرگزاری در ایران.. 27

2-13-1) خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران.. 27

2-13-2) خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا).. 31

2-13-3) خبرگزاری کار ایران (ایلنا).. 33

2-14) انگیزش و اهمیت آن.. 35

2-15) ماهیت انگیزش.. 36

2-16) اهمیت انگیزش.. 36

2-17) چارچوب انگیزش.. 37

فصل سوم(روش شناسی) .. 38

3-1) هدف کلی:.. 39

3-2) روش تحقیق:.. 39

3-3) تکنیک تحقیق:.. 39

3-4) جامعه آماری:.. 39

3-5) روش نمونه گیری:.. 39

3-6) برآورد حجم نمونه:.. 39

3-7) روش جمع آوری اطلاعات:.. 39

3-8) معرفی متغیرها:.. 39

3-9) سؤال های تحقیق.. 40

3-10) تعاریف مهم‌ترین متغیرهای به کار رفته در سؤال های تحقیق.. 41

فصل چهارم.. 44

3-1) توزیع فراوانی پاسخگویان :.. 45

فصل پنجم ( نتیجه گیری ).. 83

5-1) نتایج آمار توصیفی و استنباطی.. 84


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه چه ابزارها و عواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت بهتر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد