
طراحی میهمان سرا
فایل اتوکد
طراحی میهمان سرا فایل اتوکد
طراحی میهمان سرا
فایل اتوکد
خرید ارزان پرسشنامه میل به خودکشی در افراد سیگاری
پرسشنامه دقیق تمایل به خودکشی آدم های سیگاری
با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم فروشگاه فایل و مقاله سوفایل
پرسشنامه ای که پیش روی شماست با هدف: بررسی میزان تمایل به خودکشی در افراد سیگاری می باشد.
این پرسشنامه دارای 15سوال است
این پرسشنامه داری 1 بعد است
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
نوع فایل:word
دانلود مطالب بلافاصله پس از پرداخت آنلاین
دانلود مقاله تحقیقی با موضوع دوچرخه سواری، ورزشی مفید
نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 5
فهرست محتوا
پیشگفتار
دوچرخه سواری دوچرخه سواری یکی از بهترین ورزشهاست که متاسفانه این روزها در کشور ما کمتر مورد توجه قرار می گیرد.این ورزش به غیر از تاثیرات مستقیم برروی سلامتی انسان همچنین فواید زیست محیطی را همراه است که باعث سلامتی بیشتر جامعه طی دراز مدت می شود...
مشخصات این فایل
عنوان: اتومکانیک اهواز
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 58
این گزارش کارآموزی درمورد اتومکانیک اهواز می باشد.
سیستم سوخت رسانی بنزینی
سر سیلندر : در روی سر سیلندر بسته شده و دارای محفظه احتراق است . و جنس آن از آلومینیوم یا چدن می باشد .
سیلندر : بزرگترین قطعه موتور است که در آن سوراخهایی برای عبور پیستون و روغن و آب و… وجود داردد . شامل قطعاتی مانند : 1-بوش سیلندر 2- پیستون 3- شاتون4- رینگ کمپرسی و رینگ روغنی ,گژن پین , میل لنگ ,میل سوپاپ, یاتاقانهای ثابت و متحرک , اویل پمپ ,پمپ بنزین , دلکو ,واتر پمپ , فیلتر روغن در سیلندر قرار دارد و یا بسته می شوند . .....(ادامه دارد)
دلیل نفوذ آب به داخل اطاق احتراق
1-سوختن واشر سر سیلندر 2-شل بودن پیچهای سر سیلندر 3- ترک برداشتن سرسیلندر
پیستون : کارش به وجود آوردن کمپرس در موتور می باشد ساختمان پیستون : استوانه ای است که در قسمت بالا و پایین باز است و رینگ های کمپرسی و روغنی روی آن قرار دارد . علت گریپاژ نمودن پیستون در سیلندر 1- جوش آمدن موتور و گرمای بیش از حد موتور 2- نداشتن روغن یا نرسیدن روغن :النواع رینگ : رینگ کمپرسی – رینگ روغنی -رینگ کمپرسی به منظور آب بندی بین سیلندر و پیستون در شیار پیستون نصب می شود و پس از خروج کمپرسی اطاق احتراق به داخل کارتر جلوگیری می کند .
رینگ روغنی به منظور پاک کردن روغن بدنه سیلدر و برگشت آن بداخل کارتر و جلوگیری از رفتن روغن به اطاق انفجار .....(ادامه دارد)
قطعات سوپاپ آویخته :
بادامک , تایپیت , میل رابط ,اسبک (انگشتی )میل اسبک, پیچ تنظیم فیلر گیری , پولک سوپاپ ,خار سوپاپ, فنر سوپاپ , لاستیک سوپاپ , سوپاپ
ترتیب قرار دادن سوپاپها در یک موتور 4 سیلندر معمولاً به شرح زیر است : دود – هوا-, هوا – دود , دود-هوا, هوا – دود
در زمان تنفس سوپاپ هوا و در زمان تخلیه سوپاپ دود باز می شود و در بقیه زمانها سوپاپ ها بسته هستند (زمان تراکم و زمان انفجار هر دو سوپاپ بسته هستند و کار لاستیک سوپاپ این است که کار کاسه نمد را انجام می دهد و از نفوذروغن به اطاق احتراق جلوگیری می کند وساق سوپاپ از آن عبورمی کند .) .....(ادامه دارد)
سیستم و دستگاه انتقال قدرت :
1-کلاج 2-گیربکس 3-گاردان 4-دیفرانسیل 5-چرخها
کلاچ : بعد از فلایویل نصب و شامل قطعاتی مانند 1-پدال کلاچ 2-اتصالات کلاچ 3- مخزن و پمپ بالای کلاچ 4- پمپ زیر کلاچ 5-زغال یا بلبرینگ کلاچ 6- دو شاخه کلاچ 7- دیسک کلاچ 8- پوسته کلاچ 9-صفجه کلاچ
انواع کلاچ : 1- کلاچ خورشیدی (کلاچ دیافراگم)2-کلاچ فیبری و تفاوت آنها در این است که دیسک فنر دارای فنر حقه ای بوده در صورتیکه دیسک خورشیدی دارای صفحه فنر است .
وظیفه کلاچ تعویض دانده (قطع و وصل نیرو)است و با فشار دادن پا روی پدال کلاچ قدرت از موتور به گیربکس قطع می شود و صفحه کلاچ بین فلایویل و دیسک کلاچ نصب می شود و هم چنین روس شافت کلاچ قرار می گیرد و پوسته کلاچ به فلایویل بسته می شود و بر .....(ادامه دارد)
سیستم جرقه و الکتریکی :
باطری - سوئیچ – کویل -دلکو- شمع ها – وایر ها
باطری : مخزن که برق اولیه اتومبیل تامین می کند و هر خانه باطری آن 2 ولت برق داشته یعنی یک باطری 12 ولت 6 خانه دارد .
قسمتهای باطری : 1) صفحات مثبت 2) صفحهات منفی 3)صفحات عایق عایق 4) اسید سولفوریک 5) پوسته 6)قطبهای باطری (مثبت و منفی ) 7) درب باطری برای ریختن اسید .
برای تشخیص ظاهری قطب مثبت از منفی کلفت تر می باشد که دارای علامت + یا p ولی قطب منفی با علامت – یا n می باشد و قطب مثبت با قرمز ولی منفی با خاکستری نشان داده می شود . .....(ادامه دارد)
ساختار سنسور شتاب
سنسور شتاب از دو دیود نوری ، یک صفحه شکاف دار و یک مدار تبدیل سیگنال تشکیل شده است . سنسور شتاب نرخ شتاب خودرو را حس کرده و آن را به صورت سیگنال به ECU میفرستد .
ECU با استفاده از این سیگنال ها وضعیت و مشخصات دقیقتر سطح جاده را برای تصمیم گیری مناسب تر به دست می آورد .
در بعضی از خودروها ، شتاب جانبی خودرو نیز تشخیص داده شده تا مشخص گردد آیا خودرو در سر پیچ جاده در حال گردش است یا خیر .
در حین گردش ، چرخهای داخلی (نزدیک به مرکز گردش) تمایل به هرز چرخیدن داشته در حالیکه چرخهای داخلی به سبب نیروی جانب مرکز ، محکم به سطح جاده فشرده می شوند ، به عبارت دیگر ، چرخهای داخلی در حین گردش خودرو براحتی قابل قفل شدن بوده ، در حالیکه چرخهای خروجی در برابر قفل شده مقاوم میباشند . .....(ادامه دارد)
مشخصات این فایل
عنوان: کارخانه آجر سفال توحید
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 68
این گزارش کارآموزی درمورد کارخانه آجر سفال توحید می باشد.
اشکال مختلف:
آجر در زمانهای مختلف در ابعاد متفاوتی ساخته شده و بکار میرفته است. در دوران ساسانیان آجر با ابعاد 7*40*40 سانتیمتر ساخته میشده است و آجری که بنام قراقی معروف میباشد دارای ابعاد 5*20*20 سانتیمتر میباشد . آجر مورد نظر در طرح در حالت پخته شده دارای ابعاد 55*105*220 میلیمتر میباشد که حدود 20% حجم آن را فضای خالی (سوراخ) تشکیل میدهد (شکل یک) ابعاد آجر مذکور در حالتیکه بصورت خشتتر و خشت خشک میباشد عبارتند از:
در حالت خشک (میلیمتر): 56*107*224
در حالت خشتتر (میلیمتر) : 59*114*239 .....(ادامه دارد)
خطوط مختلف تولید با توجه به خاک مصرفی:
برحسب نوع خاک مصرفی و وجود ناخالصی هایی نظیر تکه سنگ ، ریشة گیاهان و همچنین توان سرمایه گذاری ،خطوط مختلفی متشکل از تجهیزات مختلف میتوانند مورد استفاده قرار میگیرند . طی صفحات بعد هفت خط مختلف عمل آوری گل نشان داده شده است موارد کاربرد هر یک از خطوط فوق عبارتند از :
خط شماره 1:
این خطوط مرکب از یک نقاله لاستیکی مقعر ، یک دستگاه مخلوط کن ، یک دستگاه نقالة دیگر جهت انتقال مخلوطکن به دستگاه اکسترودر و یک دستگاه اکسترودر میباشد . این خط تولید زمانی میتواند استفاده قرار گیرد که خاک مصرفی کاملاً مناسب و بدون ناخالصیها یی نظیر شن و ماسه و ریشة درخت بوده و مستلزم تغذیه مداوم خاک به داخل نقاله میباشد.
خط شماره 2:
در خط شماره دو که مشابه به خط شمارة یک باکس فیدر اضافه شده که جریان یکنواخت خاک به خط تولید و همچنین جلوگیری از وقفه در خط باعث میشود. .....(ادامه دارد)
مشخصات ماشین آلات ، تجهیزات حمل و نقل و تاسیسات :
الف ـ لودر : با توجه به اینکه در قسمت شماره(3-4-3) فرض گردیده مواد اولیه از فاصله حدود 20 کیلومتری به کارخانه حمل خواهد شد و هزینه حمل در قیمت خاک رس منظور گردید بنابر این تنها جهت حمل خاک تخلیه شده وانبار شده از محوطه انبار به محل باکش فیدر به یک وسیله حمل خاک نیاز میباشد که در این رابطه دستگاه لودر منظور میگردد.
ب ـ یدک کش: جهت محل خشتهای برش خورده و تر به محوطه مخصوص خشک کن، یک دستگاه یدک کش که قدرت یدک کشیدن 2 تن بار را داشته باشد در نظر گرفته شده است. .....(ادامه دارد)
سوخت پاشها:
جهت پخت آجر در کوره هوفمن که مشخصات آن در قسمت (3-2-2-2) داده شده به 8 ست سوخت پاش نیاز میباشد . هر ست سوخت پاش دارای 10 عدد سوخت پاش میباشد . هر سوخت پاش که متحرک و قابل جابجایی میباشد دارای یک پمپ میباشد که ورودی و خروجی آن توسط شیلنگ لاستیکی مسلح (باروکش بافته شده از سیم) به لوله کشی انجام شده در پشت بام کوره مکیده و بین سوخت پاشها فشار لازم توزیع مینماید. فشار ایجاد شده توسط پمپ به شبکه لوله کشی سراسر کوره عودت داده میشود. با توجه به اینکه قیمت خرید هر ست سوخت پاش برابر 000/500/3 ریال است هزنیه خرید 8 ست سوخت پاس برابر 14000000ریال بررسی شده است. .....(ادامه دارد)
محاسبات سوخت مصرفی:
با توجه به اینکه برای پخت هر کیلو آجر حدود 450 کیلوکالری انرژی مورد نیاز میباشد برای تولید روزانه 77777 عدد آجر به حدود 63 میلیون کیلو کالری انرژی نیاز خواهد بود . 106 =*63 = 106* 99/62 = 450*(کیلوگرم) 8/1 *77777 سوخت در نظر گرفته شده مازوت کارخانه میباشد : هر کیلوگرم آن 10286 کیلوگرم انرژی تولید خواهد کرد . با این احتساب مقدار محاسبه زیر بطور روزانه مصرف مازوت کارخانه میباشد: کیلوگرم : 61258/6124= 10286 106*63
به منظور ذخیره سازی مازوت دو مخزن 25 متر مکعبی جمعاً به ظرفیت 50 متر مکعب در نظر گرفته شده است که پاسخگوی مصرف هشت شبانه روز کوره میباشد. .....(ادامه دارد)