اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درمورد برد برد

اختصاصی از اینو دیدی پاورپوینت درمورد برد برد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 24 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

برد -برد

ارائه : محمد علی سلیمانفام

رابطه برد-برد چیست

من برنده تو برنده باوری است که می گوید همه میتوانندبرنده شوند .روش در عین حال زیبا . خشنی است . می گویند من پایم را روی تو نمی گذارم ، اما این اجازه را هم به تو نمی دهم که پایت را روی من بگذاری .با این نگرش به دیگران بها می دهید و موفقیت آنها را آرزو می کنید. اما در ضمن به فکر خودتان نیز هستید خودتان هم می خواهید موفق شوید.

نگرش برنده-برنده می گوید زمینه برای موفقیت فراوان است مسئله یا من یا تو مطرح نیست موضوع بر سر هر دو ماست. مسئله این نیست که چه کسی سهم بیشتری از کیک را نصیب می برد برای همه غذا بیش از حد کفایت می دهد

چگونه می توان ارتباط برد-برد را پیاده کرد

مدیران موفق اصولی را برای این کار تدبیر دیده اند که این اصول پایبند12 قانون است:


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درمورد برد برد

سیستم های خرید 12ص

اختصاصی از اینو دیدی سیستم های خرید 12ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 12

 

سیستم های خرید :

در گذشته وجود یک کارخانه و تولید برای او کافی بود، درحالی که امروز تولید به مرحله بلوغ رسیده، بازار گسترش یافته و فروش نیاز به فعالیت بیشتری دارد؛ ▪ قبلاً فقط حضور او در بازار نشانه فروش بود، اما امروزه ازنظر اجتماعی، فناوری واقتصادی در جایگاه جدیدی قرارگرفته است؛ ▪ در گذشته او به نیاز مصرف کننده به سادگی پاسخ می داد درصورتی که مصرف کننده امروزی به صورت یک شهروند درآمده و نیازهای بیشتری دارد. ▪ پیشتر یادآوری نام و آگاهی مصرف کننده کافی بود اما اکنون آگاهی مصرف کننده باید با مزیت مشخصی همراه باشد؛ ▪ در گذشته رقابت کیفی بسیار کم بود اما امروزه کیفیت کالاها در سطح جهانی افزایش یافته است. با بررسی وضعیت تولیدکننده و مقایسه آن با شرایط امروزی درمی یابیم که درنتیجه این تحولات علم بازاریابی رفته رفته توجه خود را از تاکید بر کــــالا به تاکید مستقیم روی مصرف کننـــده تغییر داده است و اینک مصرف کننده، شناسایی او و نیازهایش بخشی از استراتژی بازاریابی شده است. استراتژی بازاریابی، مصرف کننده را به چهار عنصر اصلی خود ( 4p محصول ، مکان ، قیمت ، ارائه) اضافه کرده است. ۱ - PRODUCT (محصول-کالا یا خدمات، بسته بندی، لوازم جانبی، خصوصیات، راهنمای کاربرد، ضمانت، برندینگ. ۲ - PLACE (مکان -نوع پخش، واسطه ها، عمده فروشان، خرده فروشان، حمل، انبار، قرارگرفتن کالا در معرض دید ۳ - PRICE (قیمت- اهداف، طبقه و عمر محصول، تخفیف، جوایز، موقعیت رقابتی۴ - PROMOTION (ارایه -مسئولان فروش، تبلیغات شامل مخاطبین، نوع رسانه و پیام، روابط عمومی، ترویج فروش ۵ - CUSTOMER (مشتری-شناسایی خریدار یا بازار مخاطبان ازنظر مشخصات جغرافیایی و روانی حال که اهمیت مصرف کننده در روابط بازاریابی روشن شد، بهتر است که تفاوت عمیق حالات مصرف کننده دیروز و امروز را نیز موردبررسی قرار دهیم. ● تفاوتهای مصرف کننده دیروز و امروز ▪ مصرف کننده دیروز با دنیا ارتباط محدودتری داشت. او فقط با بازار داخلی و محلی آشنا بود، حال آنکه اینک به محصولات و اطلاعات جهانی دسترسی دارد. ▪ زندگی او کمتر شهری بود، ولی امروز نه تنها بسیاری از مردم به شهرها مهاجرت کرده اند، بلکه بسیاری از کالاهای مصرف شهرها با روستاها راه یافته است. ▪ مصرف کننده دیروز توقعات محدودتری داشت، درحالی که امروز به دنبال ارزشهای بیشتری می گردد. ▪ نیاز او به سادگی قابل پاسخ بود، اما امروز انتظارات بالاتری دارد. ▪ ازنظر زیبایی شناسی از سلیقه همگانی پیروی می کرد، درحالی که اینک سلیقه های متنوع و رایج برایش جالب تر است. ▪ نگاه مصرف کننده در گذشته کمتر انتقادی بود، اما امروز درپی کیفیت بالاتری است. ▪ او زودتر قانع می شد، ولیکن درحال حاضر بر سر دو راهــی قرار گرفته و با تردید به کالاها می نگرد. ▪ از سر احساسات به کالایی وفادار می شد، اما امروز وفاداری اش را تنها براساس منطق حفظ می کند. ▪ در گذشته به قدرت خرید خود راضی بود ولی اینک کمال طلب شده است. پس برای ارتباط با چنین مصرف کننده ای، امـــروز باید از تبلیغاتی بهره بگیریم که به گونه ای هدفمند خلق شده باشد، پیامی که ذهن تربیت شده او را درگیر خود کند و امتیاز مشخصی را درمورد کالا یا خدمات به او نشان دهد. ● انتخاب درست تاریخچه بازرگانی به ما می آموزد که قدرت تبلیغات، فروشنده و خریدار را به هم متصل می کند. اما تاریخ تمام مجاهدتهای بشری(ازقبیل نظامی - دینی - سیاسی و صنعتی) به ما ثابت کرده که انتخاب یک هدف خوب تا چه اندازه می تواند تاثیرگذار باشد زیرا: الف - نتیجه تبلیغات هدفمند، قدرت تبلیغات را به شکل تصاعدی رشد می دهد. ب - نتایج تبلیغات را می توان تحت بررسی قرار داد. غالب کسانی که رابطه نزدیکی با تبلیغات دارند مایلند تا از نتیجه تبلیغات با خبر شوند. تبلیغ دهندگان (کسانی که دستور نهایی پرداخت صورتحسابها را صادر می کننـــد). می خواهند بدانند که در مقابل این سرمایه گذاری چه نتیجه ای به دست می آورند، آژانسهای تبلیغاتی نیز درپی آنند تا به مشتریان خود ثابت کنند که آنها قادرند تبلیغات موثری بیافرینند و باعث افزایش فروش شوند. درحقیقت وجود جریان تبلیغات به این بستگی دارد که هم تبلیغ دهنده و هم آژانس درمورد توانایی و تاثیرگذاری تبلیغات متقاعد شده باشند. در سالهای گذشته تعدد و تنوع استعدادها و امکانات آگهی دهندگان، آژانسها و رسانه ها روند جایگزینی درحل بسیاری از مسایـل مرتبط با تبلیغات را به وجود آورده و راه حلها گسترش یافته است. ازسوی دیگر، از پایان جنگ جهانی دوم تاکنون حداقل در آمریکا بودجه های تبلیغاتی دهها برابر شده است. این رشد به خودی خود این باور را در تجارت قدرت می بخشد که تبلیغات در فروش موثر است. در تجارت کشورهای پیشرفته، تبلیغات یک نیروی فـزاینده در معرفی کالاهای جدید به شمار می آید. تبلیغات بازویی نیرومند درگسترش برند (نام و سمبل بصری محصول) و معرفی هویت سازمانها است. تبلیغات نیرویی است که میزان فعالیتهای ارتباطی یک سازمان را افزایش می دهد. افزون بر آن در مقایسه با هزینه زیادی که رساندن پیام فروش از سوی فروشندگان نیاز دارد، تبلیغات ازطریق رسانه ها بسیار ارزان تر است. همه میدانیم اینترنت امروزه مرزهای جغرافیایی در جهان کسب و کار را در نوردیده و قابلیت دسترسی و همهگیر آن، امکان جستو جوی معتبرترین خدمات فراتر از موقعیت های مکانی را برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هر گوشه از جهان فراهم آورده است. طبعا این مطلب زمانی که بحث یافتن خدمات تبلیغات/ روابط عمومی برای کسب و کار شما مطرح میشود نیز مصداق دارد. صراحتا میتوان گفت برای برنامه تبلیغات منحصر به شهر یا ناحیه خود، کافی است با یک کارشناس یا موسسه محلی روابط عمومی ارتباط برقرار کنید چرا که آنها مشخصا بازار رسانه ای محلی را شناخته و تماسهای مطمئنی در آنجا دارند. اما جهت برنامههای خاص تبلیغات در سطح ملی باید امکان به کارگیری یک کارشناس و یا تیم روابط عمومی خارج از محدوده جغرافیایی شهرتان را بررسی نمایید.


دانلود با لینک مستقیم


سیستم های خرید 12ص

شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران 7

اختصاصی از اینو دیدی شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران 7 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 7

 

شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران

تصمیم درباره کانال توزیع و فروش کالا، از جمله مهمترین تصمیماتی است که فرا روی مدیران قرار دارد. تصمیم درباره توزیع کالا بر سایر تصمیمات بازاریابی تاثیر مستقیم می گذارد. نبض یک شرکت در دست شبکه توزیع و فروش آن است، اما با همه این شرایط اغلب شرکتها به کانال‌های توزیع کالاهای خود توجه کافی ندارند و این امر گاه عواقب زیانباری برای آنان به دنبال دارد و در مقابل، بسیاری از شرکتهای با استفاده از سیستم های توزیع خلاق، به مزیت رقابتی دست یافته اند. این نوشتار سعی دارد که براساس تجربیات نویسنده، انواع کانال‌های توزیع در ایران و مزایا و معایب هریک را بیان کند.

توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی

محاسن:

1. هزینه های توزیع در این روش پایین تر است و قیمت تمام شده کالا را کاهش داده و یا حاشیه سود خرده فروش را افزایش می‌دهد.

2. تعداد زیادی از شرکتها و مراکز پخش کوچک از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی تامین می شوند.

معایب:

1. به دلیل شیوه های خاص نقد و نسیه در بازار، کالاها معمولاً بسیار پایین تر از قیمت واقعی خود به فروش می روند و استراتژی‌های قیمت گذاری کالا را در کل بازار تحت الشعاع قرار می دهند و به اصطلاح، کالا ذلیل می شود.

2. شرکتها هیچ کنترلی بر شیوه های توزیع بازار ندارند.

3. ریسک باز پرداخت وجه کالای فروخته شده افزایش می یابد.

4. شبکه توزیع شرکت به صورت شبه انحصاری در اختیار بنکداران قرار می گیرد که در بلند مدت برای شرکت خطرناک است و شرکت عملاً از مکانیسم توزیع کالا هیچ اطلاعی ندارد.

5. شبکه توزیع عمده فروشی هیچ فشاری برای فروش کالاهای شرکت به خود وارد نمی سازد و در صورت ضعیف بودن کالا به هر دلیل، کالا را پس می زند.

توزیع کالا از طریق شبکه شرکتهای پخش

اساساً به دلیل اینکه هر شخصی با هر سابقه و با هر مقدار پولی می تواند مبادرت به ایجاد شرکت پخش کند (همانطور که در کشور، به ویژه در شهرهای بزرگ مانند تهران بوضوح شاهد آن هستیم)، تعداد زیادی شرکتهای پخش کوچک در جاهای مختلف مشاهده می شود که ریسک فعالیت با این شرکتها چه از نظر بازپرداخت وجه کالاهای فروخته شده و چه از نظر کنترل نحوه فعالیت آنها به حدی بالاست که عملاً فعالیت با این سیستم ها را فاقد هر گونه توجیه می کند.

در این بخش فقط به همکاری با شرکتهای بزرگ پخش اشاره می شود:

مزیتها:

1. ریسک بازگشت وجه کالای فروخته شده نسبتاً در مقایسه با روش اول پایین است.

2. به دلیل وجود تجربه نسبتاً خوب در امر توزیع مویرگی و وجود اطلاعات به روز در این سیستم ها، کنترل شبکه توزیع و مسیرکالای فروخته شده آسان است.(البته اگر اطلاعات در اختیار شرکت تولید کننده قرار داده شود).

3. سرعت انتقال کالا به بازار نسبتاً خوب است.(البته نه در همه موارد)

4. به دلیل متمرکز بودن سیستم سفارش دهی و باز پرداخت وجه کالای فروخته شده، مشکلات تعدد مشتری و مراکز سفارش وجود ندارد و طرف حساب یک نفر است.

معایب:

1. شرکت تولید کننده هیچ کنترلی بر شیوه های توزیع کالا ندارد.

2. به دلیل واحد بودن کانال توزیع، در صورتی که به هر دلیل، شرکت توزیع کننده، توزیع کالا را انجام ندهد، شرکت تولید کننده فلج خواهد شد.

3. سیستم تامین مالی شرکت، منوط به پرداخت پول از یک منبع واحد می شود. در صورتی که به هر دلیل پرداخت پول از طرف شرکت توزیع کننده قطع شود، سیستم تولید کننده با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.

4. در صورتی که عملکرد سیستم توزیع مورد رضایت تولید کننده نباشد، شرکت تولید کننده نمی تواند عکس العمل مناسب و سریع از خود نشان دهد.

5. در بلند مدت، شرکت توزیع کننده عملاً تعیین کننده خط مشی تولید کننده خواهد بود و تولید کننده باید تابع تصمیمات توزیع کننده باشد.

6. دوره باز پرداخت وجه فروخته شده به شرکتهای پخش بزرگ بسیار طولانی بوده و هزینه فرصت از دست رفته سرمایه برای شرکتهای تولید کننده بالا خواهد بود.

مجتمعهای تولیدی و شبکه های توزیع مستقل

اساساً صاحبان سرمایه و کارشناسان بازار بخوبی از معایب اساسی شرکتهای پخش بزرگ آگاه هستند و از سالهای گذشته کشور همواره شاهد تولد شرکتهای پخش مختلف در مجتمعهای تولیدی بوده است که این مسئله تا امروز همچنان ادامه دارد.

در گذشته مجتمعهای مختلف تولیدی که حجم وسیعی از کالاهای با برند معتبر این کشور را تولید می کنند، با آگاهی از اهمیت فوق العاده استراتژی توزیع و به مقصد رسانی کالا و ایجاد دسترسی آسان به کالا برای مشتری و کنترل شیوه توزیع و بازار محصول و بسیاری از موارد دیگر، مجموعه ای از شرکتهای توزیع تخصصی خود را راه‌اندازی کردند که این مجموعه ها در حال حاضر از شرکتهای قوی و معتبر پخش در کشور محسوب می شوند. نکته حائز اهمیت این است که به طور معمول مجتمعهای تولیدی و شرکتهای تولیدی بزرگ که دارای شبکه های توزیع مستقل هستند، معمولاً از برندهای معتبرتر و حضور فعالتری در بازار برخوردارند و سودهای کلانی از محل فروش محصولات برای کارخانه های خود ایجاد می کنند. در حالی که شرکتهایی که با شبکه های توزیع دیگر فعالیت دارند، از این مزیت ها برخوردار نیستند و یا کم بهره اند و هزینه های سرسام آوری را برای توزیع محصولات و تقویت جایگاه برند خود در بازار می پردازند.

توجیه هزینه ای ایجاد شبکه های توزیع برای مجتمعهای بزرگ تولیدی

پر واضح است که ایجاد شبکه های توزیع دارای هزینه های نسبتاًسنگینی هستند و تقریباً در همه موارد در سالهای اول سود آور نیستند. اما پرسش اساسی اینجاست که با توجه به هزینه سنگین این مجموعه ها چرا مجتمعهای تولیدی تمایل دارند این شبکه های توزیع مستقل را ایجاد کنند. دلایل فراوانی برای توجیه این مسئله وجود دارد که در قبل به تعدادی از آنها اشاره شد.


دانلود با لینک مستقیم


شبکه های توزیع مویرگی در بازار ایران 7

شرکت بهگل خراسان

اختصاصی از اینو دیدی شرکت بهگل خراسان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 55

 

خلاصه طرح :

تاریخچه :

کارخانه تولیدی بهگل خراسان واقع در شهرک صنعتی طوس در سال 1351 تاسیس گردیده که تحت حمایت آستان قدس رضوی بود. که بعدها به علت پیشرفت در کار و تولیدات فراوان این شرکت از حمایت آستان قدس رضوی بیرون آمد ، و سهامی آن خاص گردید . که هم اکنون پس از 18 سال سهامی خاص بودن به پیشرفتهایی از قبیل افزایش کارکنان بخشهای اداری ، کارگران و سرویسهای ایاب و ذهاب و گسترش مساحت کارخانه ،افزایش خط تولید ، تنوع محصولات تولید شده ، بازار خوب ، کیفیت بالای محصولات تولید شده طبق استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان و استاندارد ملی ایران ، صادرات خارج از استان و حتی صادرات خارج از کشور که به کشورهای آسیای میانه صادر می شود ، که عواملی چون استفاده از مدیریت y مک گروگر و هرم مازلو به پیشرفت آن افزوده است .

مشخصات واحد تولیدی :

در آغاز این بحث در اول به نحوه ساخت ساختمان خط تولید که به صورت سوله ای ساخته شده می پردازیم به این علت از شیوه سوله ای استفاده می شود که : 1- دارای اسکلت بندی محکم و ضد زلزله بوده . 2- دارای ارتفاع زیاد برای استفاده از دستگاههای بزرگ و مرتفع و راحت تر وارد شدن ماشینهای سنگین به داخل و خارج شدن آنها ، امکان استفاده از لیفتراک برای جابجایی بهتر مواد اولیه و تولید شده (برداشتن بیشتر و چیدن آنها روی هم ) در داخل ساختمان 3- دارای سقفهای 8 مانند یا شیروانی مانند که برای جلوگیری از ورود آب باران و برف به داخل خط تولید و انبارهای مواد اولیه و تولیدشده 4- به علت اسکلتی بودن ساختمان امکان استفاده از جرثقیل های دستی که بر روی تیر آهن که از دو طرف توسط غلطک هایی وصل بوده و به طرف جلو و عقب به راحتی حرکت میکند که این مزیت برای حمل محصولات تولیدی داخل خط تولید کمک زیادی کرده و باعث باز شدن فضا برای راحتی در عبور و مرور افراد و جا برای گذاشتن محصولات تولیدی بعدی فراهم می کند 5- نور تولیدی زیاد بوده ( که به صورت طبیعی است ) و برای خارج کردن هوای کارخانه هنگام کار دستگاهها بوسیله هواکش های بزرگ و کمتر آلوده شدن فضای داخل می شود .

در ضمن دستگاه های تولیدی داخل خط تولید بیشتر تولیدات داخل بوده که تماما این دستگاه ها برای خط تولید محصولات کارخانه بهگل مناسب می باشد .انواع دستگاه ها با مختصر توضیحی درمورد کار آیی آنها در زیر داده می شود :

1-سینی گردان : کار اصلی این دستگاه چرخش دورانی قوطیهای از قبل آماده شده و هدایت آنها به سمت ریل حمل قوطی می باشد .

2- ریلها : کار اصلی این ریلها انتقال و حمل قوطی های خالی و محصول تولید شده پر به دستگاه های دیگر است در ضمن دیوارهای داخل خط تولید و انبارها سنگ کاری شده است

3- دستگاه سینی گردان پرکننده حفره ای : کار اصلی این دستگاه پر کردن قوطی های خالی به صورت خودکار که اندازه محصولی که باید داخل قوطی ریخته شود قبلا تنظیم گردیده است .

4- تونل اگزاس : که کار این تونل خارج کردن هوای داخل قوطی ها تحت شرایط خلأ می باشد .

5- دستگاه پرس درب قوطی : که کار اصلی این دستگاه پرس کردن قوطی های پرشده محصول تولید شده است .

6- دستگاه های بلنچ Blanch ( بازپخت کردن ) : که کار اصلی این دستگاه همان گونه که از نامش پیداست پخت تازه یا باز پخت کردن دوباره محصول یا به عبارت دیگر یکباره محصول را پخت می کند .

7- دستگاه جت پرینتر : کار اصلی ین دستگاه چاپ تاریخ و مشخصات محصول تولید شده روی قوطی می باشد .

8 – دستگاه پرس نایلونی یا ( شرن پک ) : که کار این دستگاه نیز پرس نایلون روی کفی محصولات است .

9- دیگ بخار : که کار این دیگها تولید بخار لازم برای راه اندازی و کار دستگاه ها است .

10 – دستگاه های دو جداره : برای از بین بردن آنزیمهای داخل محصول است .

11- دستگاه کلم خرد کن : همانگونه که از نامش پیداست دستگاهی است برای خرد کردن کلم می باشد.

12 – دستگاه هسته گیر : کار اصلی این دستگاه گرفتن هسته های میوه های هسته دار است .

13 – دستگاه هویج خردکن : که برای خرد کردن هویجها برای تولید مربا و ترشی لیته است .

14 – دستگاه پوست گیر بوسیله بخار که به دستگاه بروس نیز معروف است : برای گرفتن پوست میوه ها استفاده می شود .

15 – دستگاه دم گیر : کار این دستگاه گرفتن دمهای میوه ها می باشد .

16 – دستگاه شیشه شوی : کار این دستگاه شستن شیشه های مربا و ترشی لیته است .

17 – دستگاه پرکن : برای پرکردن مربا و ترشی لیته است .

18 – دستگاه حمل نخود فرنگی : کار این دستگاه حمل نخود فرنگی از یک دیگ پر از محصول به داخل سینی گردون پرکننده حفره ای است .

توجه : توضیح کلی درباره کارآیی دستگاه ها و شناسنامه آنها و اطلاعات کامل درمورد دستگاه در فصلهای بعدی آورده می شود.

سیم کشی ساختمانی خط تولید به صورت روکار بود زیرا راحت تر سیم کشی می شود و آسیبی به ساختمان نمی رسد .برای اطمینان از خطر شک الکتریکی و آتش سوزی احتمالی ناشی از جرقه برق روکش پلاستیکی کشیده شده در تمامی مراحل سیم کشی روکش پلاستیکی وجود دارد استفاده از این روکش مزیتهایی از قبیل هزینه های کندن روی دیوار را


دانلود با لینک مستقیم


شرکت بهگل خراسان

دانلود پاورپوینت فرم ها و نمونه ها

اختصاصی از اینو دیدی دانلود پاورپوینت فرم ها و نمونه ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

فرم ها و نمونه ها مقدمه به طورکلی٬ فرم ها ونمونه ها یکی ازوسایل اداره امورهرسازمان است ومعمولاحاوی اطلاعاتی می باشد که استفاده ازآنها درایجادهماهنگی در سازمان و اداره صحیح امورفوق العاده ضروری می باشد.فرم ها ونمونه ها وسیله اجرای سیستم ها و روشهاست وچون درهر سازمان اطلاعا ت ازطریق آنها به جریان می افتد٬نقش فرم ها ونمونه ها در استقرار سیستم ها وروشها حائز اهمیت است.
دستورهای اجرایی به وسیله فرم ها ابلاغ می شود٬روشهای کاربرروی فرم های مخصوص نوشته می شود واطلاعات ٬اعداد وارقام آماری که برای اتخاذ تصمیم مورد استفاده مدیران وسرپرستان قرار می گیرد٬ توسط فرم ها ارسال می گردد. تعریف فرم ونمونه فرم کاغذی است دارای عنوان مخصوص که بعضی از قسمت های آن برای ثبت اطلاعاتی از قبیل نام مشخصات٬تاریخ وسایرجزییات توصیفی خالی گذاشته می شود. فرم انواع بسیاردارد وازهرنوع آن درمورد خاصی استفاده میگردد٬مانند فرم درخواست کالا ازانبار٬فرم صورت حساب هزینه ٬فرم حضور وغیاب کارمندان وکارگران٬لیست حقوق وترازنامه موسسه و...
نقش فرم در ساده کردن عملیات انبار فرم ها ونمونه های موجوددرهرسازمان٬ نشان دهنده نحوه اجرای سیستمها وروشهای معمول در آن سازمان است وبهبود بخشیدن به آنها نه تنها در افزایش بهره ومیزان کارایی یک سازمان موثراست بلکه ازآنجا که هرساله هزینه هفتگی صرف تهیه وتکمیل وبه جریان انداختن آنها می شود بسیاربه جاست که مورد توجه مدیریت قرار گیرد.از طرف دیگر٬فرم ها و نمونه ها از وسایل اجرای سیستمها و روشها می باشند٬ بنابراین بهترکردن طرح فرم ها٬حذف فرم های زائد وغیرضروری وترکیب فرم های مشابه با یکدیگر٬اجرای سیستم یاروش راساده تر وسریعتر می نماید.بنابراین٬کنترل فرم ها و نمونه ها در هر سازمان سبب تقلیل هزینه ها و ایجاد تسهیل و تسریع در انجام امور می شود و به سازمان این امکان را می دهد که تولید یا خدمت بیشتری را با شرایط بهتر و مناسبتر عرضه کند.
هدف ازکنترل فرم ها هدف اساسی از کنترل فرم ها و نمونه ها این است که بتوان با طرح فرم ها و نمونه های بهتر و حذف فرمهای غیر ضروری ضمن اجرای سهولت در اجرای سیستم یا روش٬هزینه های به فرم ها را نیز کاهش داد.بدین ترتیب ٬منظور و هدف از اعمال کنترل فرم ها را می توان به شرح زیر بیان کرد: حذف فرم های غیر لا ترکیب فرمهای مشابه تجدید نظردرفرمهای موجودوطرح فرمهای مورد نیاز تقلیل هزینه های مربوط به تهیه تکثیرواستفاده ازفرمهای ضروری تجزیه وتحلیل مداوم فرم هابه منظور ساده کردن کار و بهبود بخشیدن به سیستمها وروشهای موجود درسازمان بنابراین کنترل فرم ها و نمونه ها در هر سازمان سبب تقلیل هزینه ها و ایجاد تسهیل و تسریع در انجام امور میشود و به سازمان این امکان را می دهد که تولید یا خدمت بیشتری را با شرایط بهتر و مناسب تر عرضه کند. مراحل طراحی فرم ونمونه تجزیه وتحلیل فرم ترکیب فرم های مشابه با یکدیگر تهیه طرح فرم شماره گذاری فرم تعیین مشخصات کاغذ ونوع چاپ فرم وارسال آن جهت چاپ تجزیه و تحلیل فرم تجزیه و تحلیل فرم عبارت است از بررسی در خواست فرم های جدید و فرم هایی که برای تجدید چا‍‍‍پ فرستاده می شود٬همچنین مطالعه در مورد ف

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت فرم ها و نمونه ها