اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره مقادیر دمای داخل و خارج طرح 98 ص

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره مقادیر دمای داخل و خارج طرح 98 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 118

 

مقادیر دمای طرح داخل و طرح خارج

دمای طرح خارج 22

دمای طرح داخل پیلوت همان دمای طرح خارج است.

دمای داخل راهپله عبارتست از:

5 /0×= 48

دمای طرح داخل حمام و توالت از روش بیلان حرارتی بدست می آید.

 

دمای حمام

60 0/29

24/3 0/29

17/8 0/45

35 0/285

7 1/13

با توجه به فرمول ومقادیر ذکر شده دمای طرح داخل حمام 61 بدست می آید.

دمای توالت

60 0/29

21/3 0/29

17/8 0/45

53 0/285

7 1/13

39 0/285

دمای توالت با توجه به مقادیر بالا 48 بدست می آید.

بنابراین دماهای طرح داخل عبارتست از :

آشپزخانه 75

توالت 48

حمام 61

اتاق ها 75

هال 75

پذیرایی 75

راهپله 48

پیلوت 22

محاسبه بار گرمای هدایت از جداره ها

 

ضریب انتقال حرارت جداره

مساحت جداره

دمای طرح داخل

دمای طرح خارج

محاسبه بار گرمای ناشی از نفوذ (روش حجمی)

1/1 × ضرایب تصحیح × ×241/0 ×0749/0 ×7

بار حرارتی هوای نفوذی

7 =حجم هوای نفوذی

محاسبات بار گرمایی جداره ها طبقه اول

اتاق 1

دیوار بیرونی غربی

904 = (22 – 75) × 285/0× 57


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره مقادیر دمای داخل و خارج طرح 98 ص

تحقیق درباره رستم و سهراب

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره رستم و سهراب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 17

 

موضوع:

 

دبیر گرامی:

؟؟؟؟؟؟؟؟

محقق:

؟؟؟؟؟؟

ریشه واژه اسطوره:

این واژه که جمع شکسته عربی آن به گونه اساطیر بیشتر بکار می رود، منشاء هند و اروپایی دارد و به نظر می رسد از زبان روستایی وارد عربی شده باشد. به همین جهت برخی آنرا استوره می نویسند. در زبانهای هند و اروپایی نیز مشقاتی دارد. در سنسکریت sutra به معنی داستان است که بیشتر در نوشته های بودایی بکار رفته است. در یونانی History به معنی تاریخ، گزارش و روایت بکار می رود.

تعریف اسطوره : آن دسته از کسانیکه چه در گذشته و چه امروزه به پژوهش و شناخت اسطوره اشتغال دارند تا کنون برای اسطوره تعریف مشخص، دقیق و پذیرفتنی برای همگان نیافته اند، بلکه هر یک به میل و اشتیاق و وابستگی ها اجتماعی خویش آن را تعریف کرده اند. میرچالیاده دین شناس رومانیایی اسطوره را چنین تعریف می کند: اسطوره نقل کننده سرگذشت قدمی و ؟؟؟ است، ؟؟؟ واقعیت که در زمان نخستین ، زمان شگرف برایت همه چیز داده است. اسطوره حکایت می کند که چگونه به برکت کارهای نمایان و برجسته موجودات ؟؟ طبیعی واقعیتی ، چه کل واقعیت ، یاتنها جزئی از آن پا به عرصه وجود نهاده است بنابر این اسطوره همیشه متضمن روایت یک خلقت است.

اسطوره قصه ایست با خصلتی خاص یعنی نقل روایتی که در آن خدایان یک یا چند نقش اساسی دارند.

اسطوره تلاشی برای بیان واقعیت های پیرامونی با امور فرا طبیعی است. اما در مقابل هستند عده دیگری که به اسطوره صرفا از سر انکار می نگرند . این گروه اسطوره را یکی از الگوهای تاریخی یا ساز واره ای کهنه و از کلر افتاده می بینند که پیشرفت بشر آن را از رده خارج کرده است.

از فریبنده ترین چیزهای مربوط به اسطوره ها، تصویر دائمی بودن آنها است. بی نام و بی زمان . پیام آنها به اندازه فضای لایتناهی ابدهی است. این جا تنها یک حقیقت وجود دارد و آن این است که اسطوره ها متعلق به همه ی انسان ها هستند همیشه وجود داشته و هم اکنون نیز وجود دارند.

بسیاری که این قصه های حماسی را سینه به سینه نقل کرده اند احتمالا از درک آن ها عاجز بوده اند . برای آنها این قصه ها فقط با پایان رساندن شب های سیاه و پر کردن آسمان ها و زمین از خدایان و قهرمان ها بوده است مردم سینه به سینه افسانه های باستان را برای نسل های بعد حفظ کرده اند اگر اسطوره ها تنها گزارشی از حوادث معمولی ، واقعی یا خیالی بودند فراموش می شوند. ماندگاری آنها باید به دلیل ثبات ساختاری که در زیر لایه ی حقیقت پنهان شده مربوط باشد. این از ویژیگی های آب و هوایی و منطقه ای مستقل است ویژیگی هایی که رنگ خود را به قصه ها وام داده است بیشتر مردم با مجموعه ای ا زقصه های کلاسیک، حماسی و اسطوره های گروه های متعدد آشنا هستند. ما آن را در مقام کودک و یا والد یاد گرفته و بدون سوال انتقال می دهیم و به این شکل آنها باقی می مانند به سادگی تنها به این دلیل که جالب هستند . و ما از آن ها لذت می بریم . با این حال در زبان ما کلمه ی « اسطوره » به معنای چیزی جعلی و بدون هیچ پایه ای می شود. که دوره به دوره با کلام انتقال یافته و توسط عوام تکرار می شوند.

اما اگر به دنبال پیام درونی اسطوره ها باشیم خواهیم دید که این پوشش ها بسیار با ارزش هستند واز فردی آکنده اند. که در قالب داستان ها میراثی کهن را دست نخورده


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره رستم و سهراب

دانلود فایل پاورپوینت آموزش کودکان اتیسم

اختصاصی از اینو دیدی دانلود فایل پاورپوینت آموزش کودکان اتیسم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل پاورپوینت آموزش کودکان اتیسم


دانلود فایل پاورپوینت آموزش کودکان اتیسم

پاورپوینت آموزش کودکان اتیسم

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 70

 

 

 

 

پیشگفتار

     جان برین هارلی،یک جغرافی دان بریتانیایی است که روش نقشه برداری از ساخت اجتماعی را که به فهم دانش کمک میکند شرح میدهد.دربسیاری از روشهایش در آماده سازی گزارش به نظر می رسد دوست دارد طرحی بسازد بی مانع درست،بدون سازمان دادن ونمایاندن معلوماتی که کمک می کند به پیشرفت یافته های علمی ومجهولات زیاد،در رشته آموزش اولیه در اتیسم.

     بنابر تقاضا این طرح مسئول بود بوسیله انجمن پژوهش ملی،رسیدگی کند به شواهد علمی که عامل اقدام تربیتی اولیه به کودکان جوان با بیماری اتیسم بود.

     انجمن ما بسیاری رشته های گوناگون شامل روانشناسی بالینی ورشد،آموزش ویژه،آسیب شناسی زبان وگفتار،روانپزشکی و عصب شناسی کودکان را معرفی میکند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل پاورپوینت آموزش کودکان اتیسم

تحقیق درباره سازه های بنایی

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره سازه های بنایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 15

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پروژه سازه های بنایی

استاد محترم:

دکتر عالی پور

تهیه کننده:

نیما بهره ور

M

ظرفیت برشی لرزه ای دیوار بنایی آجری مسلح شده با GFRP

چکیده:

با انجام آزمایشاتی روی 8 دیوار بنایی دارای ستون کمکی مسلح شده با فیبر پلیمر شیشه ای مسلح«GFRP »، ظرفیت برشی لرزه ای سازه دیوار بنایی آجری با جزئیات مورد بررسی قرار گرفت. اولاً، ضریب اندرکنش ستون کمکی ψ، ضریب اصلاح شده ، ضریب آماری β و ضریب شرکت پذیری موثر ζ محاسبه شده اند، سپس، براساس مدل شکست دیوار بنایی آجری و مدل خرپایی FRP ، فرمول ظرفیت برشی لرزه ای دیوار بنایی آجری با ستون کمکی مسلح شده با FRP برقرار شده است. که تشابه زیبایی با نتایج آزمایشگاهی بدست آمده از تست دارد. در نهایت فرمول طراحی ساده شده ظرفیت برشی لرزه ای در دیوار بنایی آجری مسلح شده با FRP در این مقاله پیشنهاد شده است. فرمول طراحی برای تحقیقات اضافی یا برای مراجع طراحی در سازه های بنایی آجری می تواند استفاده شود.

1 – معرفی:

استفاده از تکنولوژیهای مواد جدید در مرمت و مسلح کردن سازه های بنایی از نظر تکنیکی و اقتصادی بسیار جالب است. امروزه FRP شانسی جدید را برای آرزوی مرمت، با پیشرفتی قابل ملاحظه در تقویت سازه های بنایی غیر مسلح ارائه می دهد. اشوگلر اولین نفر در پیشنهاد و بررسی از فیبر پلیمر کربن مورق مسلح شده«CFRP » به عنوان ابزار تقویت سازه بنایی و ارائه یک مدل آنالیزی برای رفتار درون صفحه ای دیوار مسلح شده با CFRP در قاب تئوری ناحیه استرس بود. کار سعادت منش، احسانی و دیگران، بروی تحقیقات آزمایشگاهی روی نمونه های بنایی غیر مسلح شده تقویت شده با عضو شیشه ای چسبنده با اپوکسی، متمرکز شد. کلش روی سیستم مسلح شده خارجی ای شامل فیبر کربن برای دیوار های بنایی تست کرد. نمونه ها می توانند مانع، بارهای جانبی ای که برابر با نیروهای اینرسی تولید شده از شتاب 0.3g می باشد، شوند ترایتافیلو رفتار مکانیکی، دیوارهای بنایی غیر مسلح تقویت شده با ورق های FRP چسبانده شده از خارج ( یا تسمه ها) با استفاده از مدلسازی ساده و بدست آوردن ظرفیت برشی سازه بنایی تقویت شده با ورق های FRP را بررسی کرد. والوزی یک سری تستهای فشرده روی پنل های بنایی تقویت شده با ورق های FRP انجام داد. در این تست 2 شکل مسلح کردن کشف شد: تسمه های ترتیب شبکه ای یا کاربرد تسمه های قطری عمود بر قطر بار گذاری شده.سیچی و دیگران، مدلی برای سازه های بنایی مسلح شده با CFRP به وسیله ی روشهای مخلوط کنی پیشنهاد کرد. استرادفورد و دیگران اثر مد مسلح واثر دادن تساویهای طراحی ظرفیت برشی دیوار مسلح شده با FRP را بررسی کرد. با وجود تحقیقات زیاد گذشته، فرمولی که برای محاسبه ی ظرفیت عمل نیروی برشی دیوار مسلح شده با FRP ایجاد شده بود در بیان شکلها و فاکتورها در نظر گرفته شده که در زیر ارائه شده، کمبود دارد:

فرمولها ( فرمولهای مود قطری) فقط مناسب دیوارهای بنایی مسلح شده با ورق های قطری است که برای دیوارهای بنایی مسلح با ورق های افقی یا هر دو ورقهای قطری و افقی بی نیاز است.

از زمانیکه فرمولهای مود قطری در نظر گرفته شده است ، اثر مولفه ی عمودی نیروهای ایجاد شده توسط ورق های قطری، روی ظرفیت برشی نامیده گرفته شده است.

تمام فرمولهایی که ایجاد شده است بر اساس دیوارهای بنایی مسلح شده با FRP با مقاطع مستطیلی همانطور برای دیوار بنایی مسلح شده با ستون کمکی است، هیچ محاسبات مربوطی ارائه نشده است.

به منظور رفع کمبودهای فرمولهای کنونی 8 قسمت از دیوارهای آجری بنایی با ستون های کمی تقویت شده توسط GFRP و یک قسمت برای دیوار بنایی معمولی با ستون کوتاه اجرا شده است و محاسبات مربوطه و فرمولهای طراحی بر اساس سیستم تقویت شده خرپای FRP تولید شده است.

2) برنامه آزمایش:

2.1) طراحی نمونه: برای قیاس بین این تحقیق و دیگر بررسی ها پیکر اصلی نمونه ها، که هر کدام دارای ستون کوتاه است 240*240mm و ارتفاعی مشابه پیکر اصلی دارد، دارای بعد اسمی 1500*750*290mm است.

 

شکل 2 ترتیب تست را نشان می دهد. ترکیبی از فشار عمودی (نشان دهنده بارها از سازه بالا ) و برشی درون صفحه ای به هر نمونه وارد میشود.

 

بار پیش تنیدگی عمود در میان 2 جک هیدرولیک مرتبط اعمال می شود این بار توسط یک تیر فولادی عکس العملی سخت در طول قسمت بالایی نمونه پخش شده است. بار افقی «بار برشی» توسط زوج واکنش افقی به نمونه اعمال می شود. مقاومت نمونه اساسا به جنبه های زیر بستگی دارد: مقاومت فشاری عملی آجر برابر با 10.15MPA و مقاومت فشاری ملات 2.5MPA است و مقاومت فشاری عملی ملات هر نمونه در جدول 2 نمایش داده شده است؛ مشخصاتGFRPیک سویه در جدول 1 ، در این کار آزمایشی ، 9 نمونه که در جدول 2 نشان داده شده است وجود دارند . طرح تقویت هرنمونه در شکل3 و جدول2 نشان داده شده است.

 

 

قبل از اجرای GFRP ، نمونه ابتدا توسط برس سیمی از غبار و ملات های پراکنده شده پاک شد. در این آماده سازی تمرکز بیشتر روی تمیز کردن اتصالات و جابجا کردن ملات اضافه و اعضای سست از سطح دیوار متمرکز می شود ، سپس لایه نازکی از رزین اپوکسی روی سطح دیوار


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سازه های بنایی

دانلود فایل پاورپوینت کتاب علوم .

اختصاصی از اینو دیدی دانلود فایل پاورپوینت کتاب علوم . دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل پاورپوینت کتاب علوم .


دانلود فایل پاورپوینت کتاب علوم .

دانلود پاورپوینت کتاب علوم

فذمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 21

 

 

 

 

u2_مراحل کاوشگری را توضیح دهید.

1_مشاهده ی دقیق

2_طرح سوال و پرسش

3_فرضیه سازی

4_طراحی و آزمایش

5_ثبت نتایج آزمایش

6_نتیجه گیری(نظریه)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل پاورپوینت کتاب علوم .