اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اینو دیدی

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره آبیاری 16 ص

اختصاصی از اینو دیدی تحقیق درباره آبیاری 16 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش ) 


قسمتی از محتوی متن ...

 

تعداد صفحات : 16 صفحه

اولین بار که برگها بیرون آمدند، زمین کشت باید با انواع مواد مغذی عنی شود، که این عمل از طریق کود شیمیایی EC 2.0 صورت می گیرد و به تدریج غلظت و تراکم آن تا 3 bs/m هم افزایش می یابد.
زمین کشت در این مرحله نباید زیاد آبیاری شود زیرا که زیادی آب در ناحیه ریشه دما و املاح مغذذی را کاهش می دهد که این 2 عامل خود نیز باعث کاهش رشد ریشه می شود.
بیش از حد خنک نگه داشتن زمین هم نیز منجر به کاهش رشد خواهد شد و رشد برگ ها را کاهش می دهد و افزایش میزان EC می شود که یکی پس از دیگری باعث از بین رفتن بقاء نهال و جوانه ها شود. بعد از نشاء زدن میزان دسترسی به آب سیستم آبیاری گلخانه ای باید قادر باشد حداقل در روز 2m /1h را فراهم آورد.
یک محصول گوجه فرنگی 2 تا 3 I از اب را در هر گیاه در هر روز بکار می برد.
و این در حالی است که سطح نور در بالاترین حد خودش است.
(OMAFRA 2003 ) تصویر 2-6 یک راه کاربرد آب را برای گیاهان گلخانه ای نشان می دهد که در اُنتاریو و کانادا به کار گرفته شده و در حدود 2m/I 1000 برای فراوری محصول در طول 1 سال به کار برده شده است .
گیاه اکثر آب را در تراوش (90٪) به کار می برد و تنها 10٪ آن را برای رشد به کار می برد.
اگر چه این نمایانگر حجم زیادی از آب است ، بازده استفاده آب در گلخانه ها بیشتر از زمین کشت محصول است.
برای تولید 1 کیلوگرم گوجه فرنگی تازه 60 I از آب آبیاری در زمین های اسرائیل 40I در خانه های پلاستیکی غیر گرمایشی اسپانیا، 30I در خانه های شیشه ای غیر حرارتی در اسرائیل ، 22I در خانه های شیشه ای ، با دمای کنترل شده در هلند و تنها 15I از آن وقتی آب زهکشی در آن خانه های شیشه ای دوباره استفاده شود نیاز است. تصویر 2-6 جدول نحوة کاربرد آب برای گیاهان (OMAFRA 2003 ) آبیاری براساس اشعة خورشیدی میازن تراوش به اشعه بستگی دارد کابود فشار بخار (VPD) و دیگر شرایط در گلخانه مثل جریان هوا و موقعیت گرمایشی ساقه توصیر 3-6 رابطة نزدیک بین تراوش در محصول گوجه فرنگی در هلند و الگوهای تابشی فصلی را در یک روز را نشان می دهد ، که تغییر در تراوش به صورت تنگاتنگ منجر به تغییرات اشعة خارجی می شود ( تصویر 4-6) وقتی تابش بالاتر است، دمای برگ ها افزایش می یابد که یکی پس از دیگری VPD و تراوش را افزایش می دهد.
(تصویر 5-6) .
به خاطر این رابطة نزدیک در بین اشعة خورشیدی وارد شده و آب تلف شده طی تراوش ، آبیاری مکانیزه در گلخانه های تجاری معمولاً بر مبنای میزان اشعة خورشیدی است.
اگر چه فاکتورهایی مثل دمای هوا ، میزان رشد محصول، جمعیت گیاهان و رشد آنها نیز ممکن است در نظر گرفته شود.
در سیستم پشم کوهی ، ml 100 از آب طی هر دورة چرخه فراهم می شودة اما مقدار فراهم شده طوری تنظیم شده باشد که مطابق میزان نور دریافتی در یک ساعت خاص از روز باشد.
آبیاری صبحگاهی اغلب بعد از 200 – 650 j شروع می شود.
که روی هم انباشته شده باشند.
مطابق یک حساب سرانگشتی از میزان آبیاری 3 بار با سطوح مختلف تابشی در روز است .
به عنوان مثال، برای 1000j 3000 ml/m2 باید فراهم شود.
در تابش های بالاتر (J2000 > ) هر چه نسبت تابش بیشتر باشد میزان آبیاری هم بیشتر است. تصویر 3-6 تراوش یک نوع محصول گوجه فرنگی به صورت گل

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن مقاله میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین ،فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.
  • بانک ها از جمله بانک ملی اجازه خرید اینترنتی با مبلغ کمتر از 5000 تومان را نمی دهند، پس تحقیق ها و مقاله ها و ...  قیمت 5000 تومان به بالا میباشد.درصورتی که نیاز به تخفیف داشتید با پشتیبانی فروشگاه درارتباط باشید.

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره آبیاری 16 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد